Oznámenie 3398 - WYP

Obsah

3398 - WYP
Vestník č. 56/2017 - 20.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Základná škola s materskou školou
IČO: 37791591
Francisciho 832/21, 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktná osoba: Miroslav Jagáč Mgr.
Telefón: +421 527722118
Email: skola@zsfranpp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.1zspp.edupage.org
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zmena účelu využitia priestorov časti objektu základnej školy ul. Francisciho 832/21, 058 01 Poprad
Referenčné číslo: 1/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214210-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu - prestavbou miestností na telocvičňu. Telocvičňa bude umiestnená v podkroví bloku ,,C a bude využitá pre potreby vyučovania telesnej výchovy žiakov základnej školy, pretože kapacity starej telocvične nepostačujú pre vyučovanie telesnej výchovy.
V rámci stavby sú riešené aj napojenia objektu telocvične na jestvujúce energie a inžinierske siete. Strecha sa zateplí a v podkrovnom priestore sú navrhované priestory telocvične so zázemím. Fasáda štítových múrov sa vyspraví a omietne, vonkajšia vrchná omietka sa prispôsobí jestvujúcej fasáde ZŠ.
Kapacity: - plocha zastavaná..................535,90 m2
- plocha užitková.......................................394,90 m2
- obostavaný priestor ...........................1.216,56 m3
Podrobný opis prác je definovaný v projektovej dokumentácii, ktorá je prílohou súťažných podkladoch. Realizácia prác bude v súlade s projektovou dokumentáciou a v rozsahu výkazov výmer, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 201 164,60 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Budova súp. č. 832 na pozemku KN-C parc. č. 2618, zapísané na LV č. 6190 vo vlastníctve Mesta Poprad, v správe Základnej školy s materskou školou, Francisciho ulica 832/21, 058 01 Poprad.
II.2.4) Opis obstarávania
V rozsahu uvedenom v projektovej dokumentácii a vo výkazoch výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 201 164,60 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 120
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, čo preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu dokladu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.) Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
2.) Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI PODMIENKY ÚČASTI VO VZŤAHU K PREDMETU ZÁKAZKY A POTREBA JEJ ZAHRNUTIA MEDZI PODMIENKY ÚČASTI:
K bodu 1: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač preukázal svoje skúseností s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky.
K bodu 2: Uchádzač musí preukázať, že disponuje kvalifikovanými odbornými kapacitami, ktoré sú vyžadované pre
plnenie predmetu zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.) V zozname stavebných prác musia byť minimálne 3 stavby rovnakého alebo podobného predmetu zákazky. Uchádzač preukáže potvrdeniami /referenciami realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom aspoň jedna zo stavieb musí byť nad 150 000,00 EUR vrátane DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Uchádzač musí v zozname o uskutočnených stavebných prácach uviesť v každej stavbe aj kontaktné údaje na osobu/osoby, ktorí vedia potvrdiť predkladané potvrdenie o uskutočnených stavebných prácach.
K bodu 2.) Prílohou údajov o osobách musí byť doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho v odbore pozemné stavby ( ktorý bude riadiť práce v predmetnej zákazke) vydaného alebo notifikovaného podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v platnom znení v úradne osvedčenej kópii, alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Všetky požiadavky na vykonanie zákazky sú obsiahnuté v súťažných podkladoch, v projektovej dokumentácii, výkazoch výmer.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2017 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2017 17:15
Miesto: Zasadačka na prízemí základnej školy na Francisciho ulici v Poprade
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Termín uvádza otváranie častí ponúk "Ostatné". Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné. Otváranie časti ponúk "Kritériá" bude vykonané v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, poštou alebo mailom na
adrese verejného obstarávateľa alebo ich môže získať aj z profilu verejného obstarávateľa na adrese:
https://www.uvo.gov.sk. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevezmú súťažné podklady z Profilu verejného
obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa a to zaslaním e-mailu na adresu
kontaktnej osoby uvedenej v tomto Oznámení v bode I.1). 2. Vysvetlenie informácií bude podľa § 114 ods. 8
zákona o verejnom obstarávaní. 3. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a súťažných podkladoch, sa riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 4. Komunikáciu bude verejný obstarávateľ v zmysle § 187 ods. 8 zákona uskutočňovať podľa § 20 ods. 1 zákona. 5. Verejný obstarávateľ uvádza, že lehota uskutočnenia 120 dní (bod II.2.7 tohto oznámenia) bude počítaná od odovzdania staveniska.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
17.03.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité