Oznámenie 3456 - WYS

Obsah

3456 - WYS
Vestník č. 57/2017 - 21.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
IČO: 00151866
Pribinova 2 , 81272 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Peter Šimeček
Telefón: +421 250944461
Fax: +421 250944008
Email: peter.simecek@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/239
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Trstená - Chyžne, CPaCS, rekonštrukcia a modernizácia objektu
Referenčné číslo: OVO1-2017/000042-002
II.1.2) Hlavný kód CPV
71250000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre akciu Trstená - Chyžne, CPaCS, rekonštrukcia a modernizácia objektu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 42 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky, Centrum podpory Žilina, oddelenie nehnuteľností, Kuzmányho 26, 012 23 Žilina
Hraničný prechod Trstená, Krakowská cesta č. 711
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vypracovanie kompletnej projektovej dokumentácie v nasledovnom rozsahu:
1.Zabezpečenie vstupných podkladov
zameranie súčasného stavu areálu v rozsahu potrebnom pre spracovanie dokumentácie stavby,
2.Zabezpečenie projektovej prípravy stavby realizačný projekt stavby
a)na základe schválenej základnej požiadavky vypracovať realizačný projekt stavby, ktorý sa použije aj na účely stavebného konania v rozsahu prílohy č. 3 Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností UNIKA ( súčasťou vypracovania realizačného projektu bude aj projektové hodnotenie budovy podľa § 1 vyhlášky MVRR SR č. 311/2009 Z. z. v súlade s § 4 ods. 3 zákona č. 555/2005 Z. z. ), vrátane popisu prác s výkazom výmer, špecifikácií strojov a zariadení a kontrolného rozpočtu stavby ( bez uvedenia názvu výrobku alebo označenia výrobcu v popise jednotlivých položiek rozpočtu ),
b)zabezpečiť doklady - rozhodnutia, stanoviská, vyjadrenia, súhlasy, posúdenia alebo iné opatrenia dotknutých orgánov štátnej správy, obce a iných organizácii ( vrátane odborného stanoviska oprávnenej právnickej osoby podľa zákona č. 124/2006 Z. z. z hľadiska BOZP a k vyhradeným technickým zariadeniam) k realizačnému projektu stavby v nevyhnutnom rozsahu, ktoré je potrebné priložiť k žiadosti o stavebné povolenie; stanoviská odborných zložiek MV SR ako aj podanie žiadosti o stavebné povolenie zabezpečí verejný obstarávateľ,
c)zapracovať pripomienky vyplývajúce zo stanovísk odborných zložiek MV SR a dotknutých orgánov štátnej správy, obce a iných organizácii do realizačného projektu stavby.
Počas realizácie stavby
a)spolupracovať so zhotoviteľom verejnej práce stavby pri vypracovávaní kontrolného a skúšobného plánu verejnej práce (§ 12 ods. 1 písm. a) bod 3 zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach)
b)v spolupráci so zhotoviteľom spracovať plán užívania verejnej práce tak, aby počas jej užívania nedošlo k ohrozeniu osôb, majetku alebo k jej poškodeniu, prípadne k predčasnému opotrebovaniu, plán užívania obsahuje pravidlá užívania, technických prehliadok, údržby a opráv (§ 12 ods. 1, písm. a), bod 6 zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach),
c)zabezpečiť výkon autorského dohľadu projektanta v nasledovnom rozsahu:
poskytovanie vysvetlení potrebných na vypracovanie dodávateľskej dokumentácie,
účasť na odovzdaní staveniska zhotoviteľovi,
účasť na kontrolných dňoch stavby,
zabezpečenie dodržania projektu s prihliadnutím na podmienky určené stavebným povolením s poskytovaním vysvetlení potrebných pre plynulosť výstavby,
posudzovanie návrhov zhotoviteľa na zmeny a odchýlky z pohľadu dodržania technicko-ekonomických parametrov stavby, prípadne ďalších údajov a ukazovateľov,
vyjadrenie k požiadavkám o väčšie množstvo výrobkov a výkonov oproti prerokovanej dokumentácii,
sledovanie postupu výstavby z technického hľadiska,
účasť na odovzdaní a prevzatí stavby alebo jej časti vrátane komplexného vyskúšania,
účasť na kolaudačnom konaní a spolupráca s investorom pri uplatňovaní požiadaviek vyplývajúcich z kolaudačného konania.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 42 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Fond pre oblasť vnútornej bezpečnosti
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 zákona v súlade s
ustanoveniami zákona k osobnému postaveniu podľa zákona.
Podľa § 32 ods. (2) písm. e) zákona uchádzač predloží doklad, ktorý ho oprávňuje dodávať službu vo väzbe na predmet zákazky.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. (1) písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1 tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne
osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží doklad
podľa § 33 ods. (1) písm. a), zákona. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný
verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy o dielo bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby,
ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa §40 ods. (6) písm. a) až h) a ods. (7). V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu výzvy za všetkých členov skupiny spoločne. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1.2) tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 33 ods. (1) písm. a) zákona a tohto bodu výzvy - Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) v ktorej má alebo mal uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie (na základe súdneho rozhodnutia, alebo v súvislosti s exekučným konaním) alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu odoslania výzvy na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemal a nemá
vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a
resp. ekvivalentný/é doklad/y. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov. uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich postavenie podľa § 33 ods. (1) písm. a) zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám z čoho sa bude dať usúdiť v prípade pôžičiek serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky, alebo finančná stabilita. Potreba vyplýva zo spôsobu financovania predmetu zákazky zo strany objednávateľa, kedy uchádzač musí mať vlastné zdroje alebo schopnosť získať finančné krytie na dodávku predmetu zákazy.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí preukázať technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. (1) písm. a) zákona a
§ 34 ods. 1 písm. g) zákona. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. (6) písm. a) až h) a ods. (7) zákona, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu výzvy ponúk za všetkých členov skupiny spoločne. Splnenie predmetných podmienok účasti môže uchádzač preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.3 výzvy ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.) § 34 ods. 1 písm. a) zákona
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, ktorých finančný objem bol spolu za uvedené obdobie, t. j predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (deň vyhlásenia verejného obstarávania sa na tieto účely považuje deň kedy bola výzva na predkladanie ponúk odoslaná do vestníka verejného obstarávania) vo výške minimálne 80 000 Eur bez DPH.
Referencia bude obsahovať minimálne nasledovné údaje:
-názov alebo obchodné meno uchádzača, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania,
-názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania,
-názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnakého alebo podobného charakteru,
-zmluvnú cenu bez DPH,
-skutočne uhradenú cenu bez DPH s uvedením dôvodu rozdielu,
-zmluvnú lehotu poskytnutia služby,
-skutočnú lehotu poskytnutia služby s uvedením dôvodu rozdielu,
-potvrdenie odberateľa o poskytnutí služby,
-meno a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa, pre overenie si uvedených informácií.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov.
Odôvodnenie primeranosti:
Uchádzač realizovanými zmluvami preukáže odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky ako aj praktické skúsenosti s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s prihliadnutím na predpokladanú hodnotu požadovaného predmetu zákazky.
2.)§ 34 ods. 1 písm. g) zákona
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam osôb, ktoré sa budú podieľať na plnení predmetu zákazky ( tzn. pre všetky potrebné profesie ), ktorý musí obsahovať meno a priezvisko, dosiahnutý stupeň vzdelania, počet rokov odbornej praxe a odborné zameranie. Zoznam musí byť podpísaný oprávnenou osobou uchádzača. Za všetky osoby, ktoré sa budú podieľať na plnení predmetu zákazky uvedené v zozname uchádzač predloží :
-doklad o odbornej spôsobilosti vydaný na základe osobitného predpisu odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky ( autorizačné osvedčenie). Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže predložiť iný ekvivalentný doklad preukazujúci požadované skutočnosti a oprávňujúci uchádzača podieľať sa na plnení predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti podľa :
Predmetom zákazky sú služby, ktorých vykonávanie sa riadi zákonom č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. Uchádzač musí preukázať, že osoby zodpovedné za poskytnutie služby majú zodpovedajúcu odbornú prax a kvalifikáciu.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Predmetom zákazky sú služby, ktorých vykonávanie sa riadi zákonom č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.04.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 12.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.04.2017 10:00
Miesto: Na adrese podľa bodu I. výzvy
Vyššie uvedená lehota sa týka otvárania časti ponúk označených ako ostatné, ktoré je neverejné. Termín otvárania časti ponúk označených ako Kritéria verejný obstarávateľ oznámi
podľa zákona.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto
podlimitnej zákazke.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Obhliadka miesta predmetu zákazky sa pre záujemcov uskutoční dňa 30.03,2017 o 11:00 hod na mieste - Hraničný prechod Trstená, Krakowská cesta č. 711, zraz pred vstupom do areálu.
2. Požaduje sa zloženie zábezpeky podľa § 46 zákona vo výške 1200,- EUR
3. Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomne faxom, emailom (vo formáte pdf a pod. - podpísaná žiadosť) alebo poštou na adrese uvedenej v bode I. 1) výzvy (email: peter.simecek@minv.sk). Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, alebo poštovou zásielkou. V žiadosti žiadame uviesť telefonický, faxový kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si záujemca súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08,00 hod. - 11,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom ver. obstarávateľa (Peter Šimeček +421905262336)
4. V prípade doručovania e-mailom alebo faxom sa považuje za deň doručenia deň kedy bola elektronicky písomnosť zaslaná.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.03.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité