Oznámenie 3619 - MST

Obsah

3619 - MST
Vestník č. 60/2017 - 24.03.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42054575
M.Rázusa 104, 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dezider Szabó - poverený vykonávaním generálneho riaditeľa Správy ciest ŽSK, p. Ľudmila Honková
Telefón: +421 415643779
Fax: +421 415640034
Email: obstaravanie.sczsk@vuczilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/10007
Hlavná adresa(URL): http://www.sczsk.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.evoservis.sk/zsk-sczsk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.evoservis.sk/zsk-sczsk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Správa ciest
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka nadstavieb a snehových pluhov vrátane montáže
Referenčné číslo: NVS 2/2017; 82/2017/SCŽSK
II.1.2) Hlavný kód CPV
34921000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Dodávka nadstavieb a snehových pluhov vrátane montáže. Montáž zahŕňa aj náklady na prepravu vozidiel, na ktoré sa
bude montovať predmet zákazky, do miesta a z miesta realizácie montáže predmetu zákazky.

Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti, ponuku je možné predkladať na jednu alebo viacero častí:
1. časť: Sýpacie nadstavby - nové s dvoma rozmetadlami - 4 ks.
2. časť: Sklápacia nadstavba - nová trojstranná sklápacia nadstavba - 1 ks.
3. časť: Snehové pluhy - nové - 5 ks.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 221 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Sýpacie nadstavby - nové s dvoma rozmetadlami
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34921000-9
34224200-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Správa ciest ŽSK, Závod Horné Považie, Závod Liptov, Závod Orava, Závod Turiec.
II.2.4) Opis obstarávania:
Sýpacie nadstavby nové s hydraulickým pohonom od podvozku na posyp chemickým a inertným materiálom s dvoma
rozmetadlami vrátane montáže. Montáž zahŕňa aj náklady na prepravu vozidiel, na ktoré sa bude montovať predmet
zákazky, do miesta a z miesta realizácie montáže predmetu zákazky.
Bližšie uvedené v súťažných podkladoch.

Množstvo: 4 ks.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 164 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa vyžaduje pre 1. časť predmetu zákazky vo výške 4 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú určené tak, aby si spôsob zloženia zábezpeky vybral uchádzač sám podla § 46 zákona o verejnom obstarávaní.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Sklápacia nadstavba - nová trojstranná sklápacia nadstavba
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34921000-9
34224200-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Správa ciest ŽSK, Závod Kysuce.
II.2.4) Opis obstarávania:
Sklápacia nadstavba - nová trojstranná sklápacia nadstavba s pevným predným čelom a bočnicami umožnujúcou trojstranné sklápanie vrátane montáže. Montáž zahŕňa aj náklady na prepravu vozidiel, na ktoré sa bude montovať predmet zákazky, do miesta a z miesta realizácie montáže predmetu zákazky.
Bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 8 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa vyžaduje pre 2. časť predmetu zákazky vo výške 200,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú určené tak, aby si spôsob zloženia zábezpeky vybral uchádzač sám podla § 46 zákona o verejnom obstarávaní.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Snehové pluhy - nové
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43313100-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Správa ciest ŽSK, Závod Horné Považie, Závod Kysuce, Závod Liptov, Závod Orava, Závod Turiec.
II.2.4) Opis obstarávania:
Snehové pluhy - nové, čelne nesené, pevné bez pretáčania, jednostranné krídlo. Montáž zahŕňa aj náklady na prepravu vozidiel, na ktoré sa bude montovať predmet zákazky, do miesta a z miesta realizácie montáže predmetu zákazky.
Bližšie uvedené v súťažných podkladoch.

Množstvo: 5 ks.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 49 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa vyžaduje pre 3. časť predmetu zákazky vo výške 800,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú určené tak, aby si spôsob zloženia zábezpeky vybral uchádzač sám podla § 46 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v ustanovení § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa ustanovenia § 32 ods. 2 a ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.2 - Podmienky účasti súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 54 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov prostredníctvom systému EVOSERVIS (https://www.evoservis.sk/zsk-sczsk). Na každú časť predmetu zákazky bude uskutočnená samostatná elektronická aukcia. Bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.05.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.05.2017 11:00
Miesto: Správa ciest ŽSK, M. Rázusa 104, 010 01 Žilina - zasadačka. Otváranie častí ponúk "Ostatné" je neverejné.
Ostatné údaje sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: NIE.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ umožňuje vykonať obhliadku miesta dodania predmetu zákazky tak, aby si záujemcovia sami
overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Bližšie informácie sú uvedené v
súťažných podkladoch. Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku na predmet zákazky v zmysle predmetu
podnikania zapísaného v oprávnení podnikať.

Ďalšie požiadavky na predmet zákazky týkajúce sa všetkých častí predmetu zákazky:
Uchádzač sa zaväzuje, že v prípade úspešnosti jeho ponuky predloží najneskôr pri podpise zmluvy nasledovné doklady (originál, príp. úradne overené fotokópie dokladov, ktoré musia preukazovať platnosť):
a)Rozhodnutie MDVaRR SR o osvedčení výrobcu, resp. zástupcu výrobcu pre ponúkaný typ zariadenia podľa zák. č. 725/2004 Z.z. v platnom znení.
b)Rozhodnutie MDVaRR SR o udelení typového schválenia samostatnej technickej jednotky pre možnosť prevádzkovania na pozemných komunikáciách v SR podľa zák. č. 725/2004 Z.z. a písomná dokumentácia potvrdzujúca parametre predmetu zákazky (základný technický opis).

Ponuku na predmet zákazky uchádzač predloží elektronickou formou v systéme EVOSERVIS cez webovú stránku
https://www.evoservis.sk/zsk-sczsk. Ponuka sa predkladá elektronicky v systéme EVOSERVIS, rozdelená na dve
osobitné oddelené časti v zmysle zákonných ustanovení zákona o VO osobitná časť označená OSTATNÉ, kde uchádzači vkladajú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti a ďalšie doklady v zmysle časti III. bod 18 súťažných podkladov a osobitnú časť označenú KRITÉRIA, ktorá bude obsahovať ponuku cenový návrh uchádzača a ďalšie doklady v zmysle časti III. bod 18.5 súťažných podkladov.

Súťažné podklady sú v pdf formáte zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné
obstarávanie: http://www.uvo.gov.sk/profily.

Správa ciest ŽSK vykonáva verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania
Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese https://www.evoservis.sk/zsk-sczsk. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese https://www.evoservis.sk/zsk-sczsk. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS.

Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a
príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca
komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch na predmet zákazky.

Registrovaní uchádzači v registri EVOSERVIS-u použijú svoj prístupový kód a súbor s elektronickým podpisom/certifikátom. Novým uchádzačom, ktorí nie sú zaregistrovaní v registri EVOSERVIS-u, bude prístupový kód
automaticky vygenerovaný po zaregistrovaní sa v systéme. Pre použitie funkcionality elektronického podpisu v
registračnom formulári v systéme EVOSERVIS uchádzači vyplnia Žiadosť o vystavenie certifikátu a vyplnený a podpísaný dokument zašlú na emailovú adresu spoločnosti: podpora@kdv.cz. Následne im na email bude zaslaný súbor s elektronickým podpisom/certifikátom pre vygenerovanie elektronického podpisu v e-nástroji EVOSERVIS.
Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných
podkladoch, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 81 zákona o verejnom obstarávaní v prípade naplnenia podmienok nevylučujúcich možnosť postupovať priamym rokovacím konaním, podľa § 81 zákona.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.03.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité