Oznámenie 3560 - WYP

Obsah

3560 - WYP
Vestník č. 59/2017 - 23.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Psychiatrická nemocnica Michalovce, n.o.
IČO: 35581000
A. Hrehovčíka 1, 07101 Michalovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Miloslav Kolesár
Telefón: +421 566818105
Fax: +421 566443604
Email: kolesar@pnmi.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.pnmi.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://pnmi.proebiz.com/vstup/index.php
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): http://pnmi.proebiz.com/vstup/index.php
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výmena okien Spoločenské krídlo 1. NP
II.1.2) Hlavný kód CPV
45215000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
- demontáž alikvidácia doterajších starých okien
- dodávka amontáž nových okien
- murárske a vysprávkové práce
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 16 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44221100-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Psychiatrická nemocnica n.o.
Areál psychiatrickej nemocnice, Stráňany
obj. Spoločenské krídlo 1. NP
071 01 Michalovce
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom verejného obstarávania je výmena okien na objekte Spoločenské krídlo 1. nadzemné podlažie (NP) vcelkovom počte 50 ks stav otvor 900 x 1500 cm:
- demontáž alikvidácia doterajších starých okien
- dodávka amontáž nových okien
- murárske a vysprávkové práce
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 16 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 2
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Pred samotnou realizáciou zákazky je potrebné vykonať zameranie stavebných otvorov okien.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. (1) písm. e),je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods. (2), písm. e) resp. čestným prehlásením, že je zapísaný v zozname podnikateľov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné navyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Zoznam stavebných prác v minimálnom rozsahu ako predmet zákazky (ďalej len : zoznam) uskutočnených za predchádzajúce tri roky (2014, 2015, 2016) doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienkou účasti bude realizácia najmenej dvoch zákaziek podobného charakteru za obdobie rokov 2014 až 2016, každá minimálne za 5 000,- €.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Termín realizácie je stanovený na 2. mesiace od podpisu zmluvy o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Pre výber dodávateľa verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu ktorá začne 25.04.2017 o 10,00 hod.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.04.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.10.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.04.2017 10:30
Miesto: Psychiatrická nemocnica Michalovce, n.o.
Areál Psychiatrickej nemocnice, Stráňany
A. Hrehovčíka 1
071 01 Michalovce
Budova monobloku, 2. nadzemné poschodie
Číslo miestnosti: 2015 - kancelária námestníka pre technícko - prevádzkový úsek
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.03.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité