Oznámenie 3581 - WYP

Obsah

3581 - WYP
Vestník č. 60/2017 - 24.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Kaľava
IČO: 00329223
Kaľava 63, 05342 Kaľava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Kaľava č. 63, 053 42 Kaľava
Kontaktná osoba: Stanislav Čurilla
Telefón: +421 534472800
Email: obeckalava@slovanet.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6104
Hlavná adresa(URL): http://www.kalava.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6104
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Tenderteam, s.r.o.
IČO: 46964819
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Karol Fábry
Telefón: +421 517713873
Email: fabry@tendereteam.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Tenderteam, s.r.o.
IČO: 46964819
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Karol Fábry
Telefón: +421 517713873
Email: fabry@tendereteam.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zníženie primárnej energetickej náročnosti budovy Obecného úradu a Materskej školy, Kaľava
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Cieľom tohto projektového riešenia je zníženie primárnej energetickej náročnosti objektov verejných budov v obci Kaľava.
Zníženie energetickej náročnosti objektu pozostáva z nasledujúcich častí:
1. Zateplenie obvodových stien
2. Výmena okien, dvier a zasklenej steny
3. Zateplenie strechy
4. Zateplenie stropu pivníc
5. Rekonštrukcia vykurovania a tepelné čerpadlo
6. Rekonštrukcia odkvapových chodníkov
7. Vetranie a klimatizácia objektu
8. Meranie a regulácia a elektrická inštalácia plynovej kotolne
9. Bezbariérové vstupy do budovy
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 391 155,07 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45453000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto stavby: Kaľava 63
Stavebná parcela: 46/12, 46/13
II.2.4) Opis obstarávania
Zákazka pozostáva z dvoch navzájom prepojených budov.
Budova obecného úradu je postavená s dvomi nadzemnými podlažiami a čiastočným podpivničením a šikmou sedlovou strechou. Budova materskej školy je jednopodlažná, prízemná, bez podpivničenia, so šikmou sedlovou strechou. Vstup do objektu obecného úradu je zo severozápadnej strany, a do materskej školy je vstup z juhozápadnej strany, zo severovýchodnej strany a z juhovýchodnej strany.
Zateplenie obvodových stien objektu je navrhnuté kontaktným zatepľovacím systémom ETICS. Vstupy do budovy budú bezbarierovo upravené.
Vetranie tried, spálne a výmenu vzduchu v priestoroch auly budú zabezpečovať vzduchotechnické rekuperačné jednotka s rotačným rekuperátorom, EC motormi a vstavaným riadiacim systémom. Jednotky budú osadená v podkroví.
Ako zdroj tepla pre nové UVK je navrhované tepelné čerpadlo vzduch/voda.Tepelné čerpadlo je určené pre inštaláciu v exteriéry. Ostatné zariadenie zdroja tepla bude umiestnené v samostatnom priestore, strojovni UVK v suteréne objektu.
Požiadavky na technické parametre TČ:
Menovitý tepelný výkon PRATED: studené podnebie: min. 29,4 kW
Nominálny tepelný príkon (1013 mbar, -15 °C): min. 25 kW
Najnižšia vonkajšia teplota: min. -20 °C a nižšia
Teplota výstupnej vody: min. 60 °C a vyššia
Minimálna G.U.E. účinnosť využitia plynu (A7/W65): min. 120 %
Minimálna G.U.E. účinnosť využitia plynu (A7/W55): min. 135 %
Spotreba elektrickej energie max: 1 kW
Príslušenstvo: kondenzačný kotol min. 30 kW
Spôsob overenia splnenia: potvrdené technické údaje výrobcu v zmysle Nariadenia komisie EÚ č. 811/2013 (Delegované nariadenie Komisie a č. 813/2013 (Nariadenie Komisie.
Požiadavka na minimálnu energetickú účinnosť sezónneho vykurovania priestoru pre všetky tepelné zdroje okrem tepelných zdrojov kotlov na tuhé palivo z biomasy s 90 %.
Spôsob overenia splnenia: Výrobky, ktorým bola udelená environmentálna značka EÚ pre ohrievače vody (rozhodnutie Komisie 2014/314/EÚ) alebo iná relevantná environmentálna značka typu 1 a ktoré spĺňajú uvedené požiadavky, sa považujú za vyhovujúce. Akceptujú sa aj iné primerané dôkazy, napríklad čestné vyhlásenie o splnení tohto kritéria spolu s výsledkami testov vykonaných v súlade s postupom testovania uvedeným v príslušných EN normách alebo rovnocenných normách pre daný druh výrobku .
Na uchytenie tepelného čerpadla sa realizuje oceľová konštrukcia z I nosníkov uchytená na betónovom základe. Kvôli zníženiu vibrácii bude medzi betónovým povrchom a oceľovým I nosníkom vložená guma (recyklovaná). Odvod spalín je pomocou zberného potrubia 130/180 mm, ktoré je zaústené do komína 130/180mm. Výška komína je 1 m nad strechu objektu .
Vykurovacia sústava bude teplovodná, nízkotlaková s tepelným spádom 55°/45°C, dt = 10°K, ts = 50,0°C. Ako vykurovacie telesá sú navrhnuté oceľové doskové telesá typ KORAD vybavené hlavicou termostatického ovládania. Súčasťou riešenia vykurovacieho systému je ekvitermická regulácia teploty, zónovanie regulačných okruhov a aplikácia termostatických ventilov. Jadrom MaR sú riadiace systémy Amit/DIRAS, ktoré svojím programovým vybavením za pomoci meracích a ovládacích prvkov zabezpečujú jednotlivé činnosti. Riadiaci systém kotolne bude prepojený s GSM modemom, prostredníctvom ktorého budú hlásené poruchy a havária v kotolni a strojovni na vybrané telefónne čísla. V priestoroch obecného úradu bude inštalované monitorovacie pracovisko kotolne pozostávajúce z PC s inštalovaným SCADA systémom, ktorý umožní zobrazovanie a ovládanie veličín vo forme grafických prezentačných schém, trendov a diagramov, zobrazovanie a odsúhlasovanie výskytu alarmov, monitorovanie chodu systému riadenia kotolne a strojovne, zásahov obsluhy a pod.
Z kapacitných dôvodov nie je uvedený vyčerpávajúci opis predmetu zákazky, ktorý je zároveň požiadavkou na predmet zákazky. Súťažné podklady obsahujú celý opis.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 391 155,07 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a)nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO4-SC431-2017-19
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Pri návrhu riešenia boli zohľadnené environmentálne aspekty, a to zadávaním environmentálnych charakteristík a iných dokumentov požadovaných pravidlami a postupmi verejného obstarávania.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Predložením prehľadu o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona:
Požiadavka na prehľad o obrate má preukázať, že je obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím a dodržiava platobnú a finančnú disciplínu. Predloženie výkazov verifikuje údaje o obrate a objektívne vyhodnocuje celkové finančné hospodárenie podniku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 33 ods. 1, písm. d)
Požaduje sa, aby celkový obrat za predchádzajúce tri hospodárske roky bol min. 2 300 000, 00 EUR.
Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) k poslednému dňu aktuálneho hospodárskeho roka. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods. 1 písm. b):
zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;

Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto stavebných diel.

§ 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35:
opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení
použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality,

Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona:
požadovaním tejto podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača zabezpečiť kvalitu spojenú s realizáciu predmetu obstarávania na základe obecne akceptovaných štandardov. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky prostredníctvom ktorých garantuje projektované parametre a životnosť diela.
§ 34 ods. 1 písm. g):ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona:
Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené plnením a riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a dostatočnú kvalifikáciu.
§ 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona:
Požadovaním tejto podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača poskytnúť stavebné práce v požadovanej kvalite.
Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky a táto realizácia bude prebiehať v zložitých miestnych pomeroch s dôrazom na ochranu životného prostredia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. b) Uchádzač predloží najmenej jedno (slovom: jedno) potvrdenie uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru (Zníženie energetickej náročnosti budovy v kategórii pozemné stavby) aspoň o výške 350 000 EUR bez DPH .
Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň vyhlásenie verejného obstarávania. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal
§ 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na sa na oblasť predmetu zákazky;
Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
- platný dokument (licencia) od nezávislej certifikačnej autority na zhotovenie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov, ktorým uchádzač preukáže svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentmi tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia;
k § 34 ods. 1 písm. g)
Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s Osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní odbornej skúšky (s rozsahom oprávnenia pre pozemné stavby) a odborná prax. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje overenou fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Najmenej 10 (slovom: desať) ročnú odbornú prax preukáže životopisom.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.
k § 34 ods. 1 písm. h)
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 v oblasti vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Predmet zákazky a technické špecifikácie v zadávacích dokumentoch sú definované tak, aby boli zohľadnené environmentálne vplyvy počas celého životného cyklu stavebných prác;
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.05.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.05.2017 14:00
Miesto: Budova spoločnosti Boreal, s.r.o.:Volgogradská 9, 080 01 Prešov, 1. poschodie;
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Uchádzači môžu predložiť žiadosti o súťažné podklady až do lehoty na predkladanie ponúk v originálnom vyhotovení poštovým stykom, e-mailom, alebo osobne. V písomnej žiadosti záujemca uvedie identifikačné údaje záujemcu, telefonický kontakt, emailovú adresu a spôsob prevzatia súťažných podkladov.
2.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
3.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na :http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
4.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak.
5.V súlade s § 187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich kombináciou.
6.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
7.Keďže potvrdenie porušenia zákona o ochrane hospodárskej súťaže môže predstavovať prekážku v ďalšom spolufinancovaní predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa, členovia komisie budú oboznámený s rizikovými indikátormi a všetky hodnotiace činnosti budú vykonávať s ohľadom na dostatočné využitie týchto vedomostí.
8.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
9.Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami.
10.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.03.2017

Redakčné opravy

7188 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 100/2017
V oznámení 03581-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Kaľava, Kaľava 63, 053 42 Kaľava zverejnenom vo VVO č. 060/2017 zo dňa 24.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 30.05.2017 09:00 Má byť: 16.06.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 30.05.2017 14:00 Má byť: 16.06.2017 14:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité