Oznámenie 3677 - MST

Obsah

3677 - MST
Vestník č. 61/2017 - 27.03.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Edina Juhásová
Telefón: +421 258312306
Email: edina.juhasova@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Príprava, výstavba, prevádzka a údržba diaľníc a rýchlostných ciest
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka osobných ochranných pracovných prostriedkov
Referenčné číslo: 10302-59-2015
II.1.2) Hlavný kód CPV
18100000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie osobných ochranných pracovných prostriedkov (ďalej len "OOPP") pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., podľa jednotlivých druhov a predpokladaných množstiev, s dodaním na miesto určenia, t.j. na jednotlivé odberné miesta verejného obstarávateľa.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 694 045,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18110000-3
18114000-1
18130000-9
18140000-2
18141000-9
18142000-6
18220000-7
18444000-3
18400000-3
18444111-4
18831000-3
18830000-6
33735100-2
35113400-3
35113410-6
35113440-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Jednotlivé strediská správy a údržby diaľnic, Strediská správy a údržby rýchlostných ciest, Stredisko špecializovaných činností NDS a sídlo verejného obstarávateľa.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je dodanie osobných ochranných pracovných prostriedkov (ďalej len "OOPP") pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., podľa jednotlivých druhov a predpokladaných množstiev, s dodaním na miesto určenia, t.j. na jednotlivé odberné miesta verejného obstarávateľa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 694 045,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO

1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO).
Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 v nadväznosti na § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.

2.Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (zozname podnikateľov) podľa predpisov účinných do 28.04.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. d) ZVO - že nie je v reštrukturalizácii (bod 1.písm. d) predloží potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace (bod 2. písm. d).

3.Uchádzač, ktorý je právnickou osobou a nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (zozname podnikateľov), prípadne je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (zozname podnikateľov) podľa predpisov účinných do 30.06.2016 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, má povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, nie starší ako tri mesiace (bod 2. písm. d), ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky.

Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže preukázať splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti
-predložením výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo
-doplnením tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov.
4.Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie uvedie túto skutočnosť v ponuke.
5.Záujemca alebo uchádzač so sídlom v členskom štáte EÚ inom ako Slovenská republika preukazuje splnenie podmienok účasti obdobným dokladom podľa bodu 2. a 3. vydávaným podľa platných právnych predpisov v krajine jeho sídla môže na preukázanie splnenia podmienok účasti predložiť takýto doklad. V tomto prípade verejný obstarávateľ posúdi splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v nadväznosti na bod 2.
6.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ZVO
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkaz, že je schopný úspešne splniť predmet zákazky:
1.Uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) ZVO: Vyjadrením banky/bánk, v ktorej/ých má uchádzač vedený/é účet/y o schopnosti plniť svoje finančné záväzky, ktoré nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace, a to ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. Pre upresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
2.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.
3.Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
4.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.
Odôvodnenie (§ 38 ods. 5 ZVO): Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ZVO
Uchádzač preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť predložením:
1.podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
Zoznamu dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky (t. j. osobných ochranných pracovných prostriedkov) za predchádzajúce tri roky (ďalej len rozhodné obdobie) od vyhlásenia verejného obstarávania; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
2.podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1. ZVO
Ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ vyžaduje.
3.podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. ZVO
Ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
4.Ak uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a spĺňa ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO.
5.Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
6.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti spoločne.

Odôvodnenie (§38 ods. 5 ZVO):
Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže:

K bodu 1: skúsenosti, schopnosť a spôsobilosť pre dodanie požadovaného tovaru predmetu zákazky v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
K bodu 2: splnenie požiadavky bližšieho určenia, náhľadu a vizualizácie predmetu zákazky.
K bodu 3: že vlastnosti ponúkaných tovarov predmetu zákazky sú v zhode s technickými normami a so všeobecne záväznými právnymi predpismi.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: III.1.3) technická a odborná spôsobilosť, bod 1:
Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží:
Zoznam dodávok tovaru, ktorých predmetom bolo dodanie tovaru za rozhodné obdobie v celkovej minimálnej hodnote 600 000,00 EUR bez DPH (za všetky 3 roky spolu).
V prípade dodaného tovaru, ktorého začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky podľa bodu 1. len výška nákladov dodaného tovaru spadajúceho do obdobia 3 rokov.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro.
III.1.3) technická a odborná spôsobilosť, bod 2:
Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží:
2.1. vzorky nasledovných položiek predmetu zákazky:
obuv p. č. 1-4, 6-11, 13, 104 (všetky vzorky vo veľkosti č. 42);
odevy p. č. 32, 44, 52, 56, 58, 99 (v čiernej farbe), 109;
ostatné OOPP p. č. 25.
2.2. vlastný opis ponúkaného predmetu zákazky ku všetkým položkám predmetu zákazky, t.j. k položkám č. 1-109 bod 8. časti B.1 SP Podrobná špecifikácia predmetu zákazky.
2.3. fotografie predmetu zákazky, resp. prospekty /katalóg/ položiek predmetu zákazky.
2.4. materiálové listy použitých materiálov - pri tovaroch, ktoré nespĺňajú požiadavky, aby boli zaradené medzi OOPP, z ktorých sú vyhotovené jednotlivé druhy predmetu zákazky (uvedené v tabuľke Podrobná špecifikácia predmetu zákazky bod 8, časť B.1 SP Opis predmetu zákazky, položky č. 15, č. 19, č. 92, č. 99, č. 100 a č. 102) - (originál alebo úradne osvedčené kópie) v slovenskom (štátnom) jazyku.
III.1.3) technická a odborná spôsobilosť, bod 3:
Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží:
3.1.potvrdenia/vyhlásenia zhody výrobkov a doplňujúce podklady k nim, certifikát výrobku - ES certifikát typu alebo ES vyhlásenie o zhode (v slovenskom resp. českom jazyku) na predmet zákazky v súlade so zákonom č. 264/1999 Z. z. v znení neskorších predpisov a nariadením vlády č.35/2008 Z. z., ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody na osobné ochranné prostriedky a iné platné predpisy a normy vzťahujúce sa na predmet zákazky, uvedené v súťažných podkladoch. Uchádzač predloží originály alebo ich úradné osvedčené kópie.
3.2.certifikáty (originály alebo úradne osvedčené kópie) spolu so špecifikáciami, ktoré stanovuje bod 4.1 normy STN EN ISO 20471, ktorými preukáže, že nasledujúce položky ako súpravy odevov, ktoré sú uvedené v tabuľke Podrobná špecifikácia predmetu zákazky bod 8, časť B.1 Opis predmetu zákazky SP, spĺňajú požiadavky na Odev triedy 3 na základe bodu 4.1 normy STN EN ISO 20471:
-Výstražná vesta oranžová s reflexnými pásmi + Ochranné nohavice letné - oranžové výstražné
s reflexnými pásmi do pása, (položka č. 38 a č. 44);
-Výstražná vesta oranžová s reflexnými pásmi + Ochranné nohavice letné - oranžové výstražné
s reflexnými pásmi s náprsenkou, (položka č. 38 a č. 45);
-Tričko s krátkym rukávom - oranžová výstražná s reflexnými pásmi + Ochranné nohavice letné -
oranžové výstražné s reflexnými pásmi do pása, (položka č. 57 a č. 44);
-Tričko s krátkym rukávom - oranžová výstražná s reflexnými pásmi + Ochranné nohavice letné -
oranžové výstražné s reflexnými pásmi s náprsenkou, (položka č. 57 a č. 45);
-Ochranná bunda letná - oranžová výstražná s reflexnými pásmi + Ochranné nohavice letné -
oranžové výstražné s reflexnými pásmi do pása,(položka č. 32 a č. 44);
-Ochranná bunda letná - oranžová výstražná s reflexnými pásmi + Ochranné nohavice letné -
oranžové výstražné s reflexnými pásmi s náprsenkou.(položka č. 32 a č. 45).
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.04.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.04.2017 11:00
Miesto: Národná diaľničná spoločnosť, a. s.
Dúbravská cesta 14,
841 04 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné. V zmysle § 52 ods. 3 ZVO, na otváraní časti ponúk "Kritériá" sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: 1. Podmienky poskytnutia súťažných podkladov:
1.1 Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady na základe žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov formou:
- emailu, osobne alebo poštou,
- osobne budú súťažné podklady poskytované po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 11:00 hod. na adrese: Národná diaľničná spoločnosť, a. s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava,
-poštou na adrese Národná diaľničná spoločnosť, a. s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava.
1.2 Náležitosti kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov:
-žiadosť záujemcu o poskytnutie súťažných podkladov musí byť predložená v slovenskom jazyku,
-žiadosť musí obsahovať obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO,
-určenie kontaktnej osoby, telefón, emailovú adresu osoby zodpovednej za komunikáciu,
-podpis oprávnenej osoby.
Registrácia oprávneného záujemcu do evidencie záujemcov nastane po doručení kompletnej žiadosti o vydanie súťažných podkladov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.03.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité