Oznámenie 3629 - WYS

Obsah

3629 - WYS
Vestník č. 60/2017 - 24.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Horný Hričov
IČO: 00321290
Horný Hričov 191, 01342 Horný Hričov

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Peter Vachan
Telefón: +421 902343699
Fax: +421 465482003
Email: vachan@europrosk.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5417
Hlavná adresa(URL): http://hornyhricov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5417
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Služba verejného osvetlenia obce Horný Hričov
II.1.2) Hlavný kód CPV
50232100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania komplexnej služby verejného osvetlenia v katastrálnom území obce Horný Hričov. Súčasťou predmetu zákazky je vybudovanie novej sústavy verejného osvetlenia v obci Rosina s režimom astronomického stmievania a zabezpečenie jej prevádzky vrátane dodávky elektriny potrebnej pre jej správne fungovanie, v rozsahu 155 ks exteriérových svietidiel verejného osvetlenia s minimálnym svetelným tokom 3 000 lm a 3 ks rozvádzačov verejného osvetlenia spolu so silovým vedením tak, ako je uvedené v situačnom nákrese Časť C súťažných podkladov na požadovanej technickej úrovni a aby spĺňali príslušné technické normy podľa právnych predpisov platných na území SR.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, rozsah požadovaných služieb tvorí časť súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a časť súťažných podkladov C. Situačný nákres
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 160 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kataster obce Horný Hričov
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania komplexnej služby verejného osvetlenia v katastrálnom území obce Horný Hričov. Súčasťou predmetu zákazky je vybudovanie novej sústavy verejného osvetlenia v obci Rosina s režimom astronomického stmievania a zabezpečenie jej prevádzky vrátane dodávky elektriny potrebnej pre jej správne fungovanie, v rozsahu 155 ks exteriérových svietidiel verejného osvetlenia s minimálnym svetelným tokom 3 000 lm a 3 ks rozvádzačov verejného osvetlenia spolu so silovým vedením tak, ako je uvedené v situačnom nákrese Časť C súťažných podkladov na požadovanej technickej úrovni a aby spĺňali príslušné technické normy podľa právnych predpisov platných na území SR.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, rozsah požadovaných služieb tvorí časť súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a časť súťažných podkladov C. Situačný nákres
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 160 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 120
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie kompletných podmienok uvedených v §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z .z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 zákona v súlade s ustanoveniami zákona k osobnému postaveniu podľa zákona. Pre preukázanie splnenia podmienok sa môže použiť Jednotný európsky dokument.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V zmysle zákona § 33 ods.
1písm. a) predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky. Vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie
predchádzajúcich troch rokov ku dňu zverejnenia výzvy vo Vestníku verejného obstarávania, resp. za obdobie, za ktoré
sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Pre preukázanie splnenia podmienok sa môže použiť Jednotný európsky dokument.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požaduje podmienku účasti z dôvodu overenia si stabilného ekonomického a finančného
postavenia, ktoré je primerané k predpokladanej hodnote zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požaduje sa predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie (tzn. nebolo obmedzené nakladanie s prostriedkami z akéhokoľvek zákonného dôvodu) alebo exekúcie. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody
na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V zmysle zákona § 34 ods. 1 písm. a) Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Pre preukázanie splnenia podmienok sa môže použiť Jednotný európsky dokument.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požaduje podmienku účasti z dôvodu overenia si stabilného odborne zdatného uchádzača so
skúsenosťami, ktoré sú primerané k predpokladanej hodnote zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. a), zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt poskytnutia služby; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom poskytovaní služby podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich poskytovanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli poskytované. Zoznamom minimálne 5 zákaziek poskytnutých služieb musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie, t. j. predchádzajúce 3 roky poskytoval službu rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky (údržba verejného osvetlenia, resp. rekonštrukcia verejného osvetlenia) v celkovom finančnom objeme 450 000 EUR , pričom realizácia minimálne jednej zákazky musí byť v hodnote 150 000 EUR bez DPH. V rámci posudzovania splnenia predmetnej podmienky účasti verejný obstarávateľ bude posudzovať všetky verejnému obstarávateľovi dostupné dôkazy o plnení a/alebo referencie za rozhodné obdobie. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej kapacity mieni použiť na preukázanie svojej technickej a odbornej spôsobilosti. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.04.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.04.2017 15:30
Miesto: EuroPro Slovensko, n.o.
Pavla Mudroňa 1191/5, 010 01 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "OSTATNÉ" je neverejné. Na otváraní obálok "Kritéria" s ponukami sa odporúča zúčastnenie zástupcami uchádzača. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Súťažné podklady si možno stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa so zaslaním informácie na adresu:
vachan@europrosk.eu s uvedením kontaktných údajov alebo na základe žiadosti budú zaslané príp. osobne - v
pracovných dňoch od 8:00 do 14:00. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na uzavretie dodatkov ktoré sú v súlade
s § 18 zákona o VO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57
ako aj použiť postup podľa § 116. Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného
obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch,
sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi platnými predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.03.2017

Redakčné opravy

4695 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2017
V oznámení 03629-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Horný Hričov, Horný Hričov 191, 013 42 Horný Hričov zverejnenom vo VVO č. 060/2017 zo dňa 24.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 11.04.2017 09:00 Má byť: 19.04.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.04.2017 15:30 Má byť: 19.04.2017 15:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité