Oznámenie 3647 - WYT

Obsah

3647 - WYT
Vestník č. 61/2017 - 27.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
DANIELSON, s.r.o.
IČO: 44044887
Hviezdoslavova 43, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Partizánska cesta 106,Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Daniel Víglaský
Telefón: +421 901921064
Email: vo@danielson.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18706
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18706
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
DANIELSON, s.r.o.
IČO: 44044887
Partizánska cesta 106 , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Daniel Víglaský
Telefón: +421 901921064
Email: vo@danielson.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
DANIELSON, s.r.o.
IČO: 44044887
Hviezdoslavova 43 , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Daniel Víglaský
Telefón: +421 901921064
Email: vo@danielson.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 ods. 1 písm. a)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): automatizované spracovanie údajov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Podpora kreatívneho priemyslu v spoločnosti DANIELSON
II.1.2) Hlavný kód CPV
42991200-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú dve produkčné zostavy, ktoré musia vykonávať funkcie v jednoprechodovom procese IN-LINE t.j. bez potreby zaradenia externých procesov. Technická špecifikácia zariadenia je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 94 659,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Farebná produkčná zostava.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42991200-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Partizánska cesta 106, Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Farebná produkčná zostava. Produkčná zostava musí vykonávať funkcie v jednoprechodovom procese IN-LINE t.j. bez potreby zaradenia externých procesov. Technická špecifikácia zariadenia je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 57 245,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód výzvy:IROP-PO3-SC31-2016-05
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Prioritná os 3 - Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch / opatrenie 3.1. Ak uchádzač predloží ponuku na časť č. 1, požaduje sa zábezpeka vo výške 1 600,- Eur (slovom: jedentisícšesťsto eur). Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Čiernobiela produkčná zostava.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42991200-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Partizánska cesta 106, Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Čiernobiela produkčná zostava. Produkčná zostava musí vykonávať funkcie v jednoprechodovom procese IN-LINE t.j. bez potreby zaradenia externých procesov. Technická špecifikácia zariadenia je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 37 413,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód výzvy:IROP-PO3-SC31-2016-05
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Prioritná os 3 - Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch / opatrenie 3.1. Ak uchádzač predloží ponuku na časť č. 2, požaduje sa zábezpeka vo výške 1 000,- Eur (slovom: jedentisíc eur). Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZoVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZoVO.
2.Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je
potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti
osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač
nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZoVO.
3.Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.04.2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
4.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom
jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZoVO.
5.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny
dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.04.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.04.2017 09:30
Miesto: DANIELSON, s.r.o.,Partizánska cesta 106, 974 01 Banská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk (časť Kritériá) všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Všetky súťažné podklady sú verejne dostupné v profile verejného obstarávateľa.
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
3. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávateľ podľa bodu 8, ktorý je verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
4. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Táto povinnosť sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania
5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
6. Ak uchádzač predkladá ponuku na viac ako jednu ČASŤ predmetu zákazky, predloží informácie, resp. dokumenty uvedené v súťažných podkladoch samostatne pre každú ČASŤ predmetu zákazky, tzn. predloží obálku s časťou ponuky označenou ako Kritériá samostatne pre každú ČASŤ predmetu zákazky. Obdobne predloží informácie, resp. dokumenty uvedené v súťažných podkladoch samostatne pre každú ČASŤ predmetu zákazky, tzn. predloží obálku s časťou ponuky označenou ako Ostatné samostatne pre každú ČASŤ predmetu zákazky s tým, že na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona (časť III.1.1 tohto oznámenia) a podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona (časť III.1.2 tohto oznámenia) nemusí predložiť požadované doklady osobitne pre každú ČASŤ, ale len raz, napr. v ponuke predloženej pre ČASŤ 1. Na túto skutočnosť upozorní uchádzač v ponuke. Z označenia týchto informácií (dokumentov) musí byť jednoznačne jasné, ktorej ČASTI predmetu zákazky sa týkajú.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.03.2017

Redakčné opravy

14196 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 201/2018
V oznámení 03647-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa DANIELSON, s.r.o., Hviezdoslavova 43, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 061/2017 zo dňa 27.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk) Namiesto: 12 Má byť: 24

Profil Obstarávateľa


Dôležité