Oznámenie 3643 - WYP

Obsah

3643 - WYP
Vestník č. 61/2017 - 27.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Žilina
IČO: 00321796
Námestie obetí komunizmu 1, 01131 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Roman Osika, Ing.Radoslav Guzma
Telefón: +421 417063110
Fax: +421 417231912
Email: roman.osika@zilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zilina.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8155
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Novostavba polyfunkčného domu na ul. Daniela Dlabača v Žiline
Referenčné číslo: 15780/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45211340-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je výstavba 40 nájomných bytov spolu s technickou vybavenosťou a ostatnými časťami Diela (oplotenie, vonkajšie parkovacie státia a komunikácie, vnútorné parkovacie plochy, sadové a parkové úpravy, a vnútroareálové chodníky) v súlade s projektovou dokumentáciou pre územné rozhodnutie, vypracovanou Ing. Arch. Andrejom Marešom, spracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie, a vykonanie inžinierskej činnosti za účelom získania stavebných a iných povolení, vyjadrení, a súhlasov. Dielom sa rozumie stavba Novostavba polyfunkčného bytového domu na ul. Dlabačovej v Žiline, pričom rozsah Diela, jeho kvalita a konštrukčné riešenie je určené projektovou dokumentáciou pre územné rozhodnutie vypracovanou Ing. Arch. Andrejom Marešom.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 050 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45211340-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Žilina ul. Daniela Dlabača
II.2.4) Opis obstarávania
Kúpna cena Stavby bude určená súčtom týchto častí stavby:
a)nájomné byty - 40 bytových jednotiek v bežnom štandarde,
b)odstavné plochy na teréne ( 9 odstavných plôch) vrátane príjazdov k odstavným plochám,
c)nebytový priestor - odstavné plochy v budove v počte 36 parkovacích miest, a garáž v budove, vrátane
spoluvlastníckeho podielu na spoločných častiach a zariadeniach domu,
d)vnútroblokové parkové chodníky, sadové a parkové úpravy, a drobný mobiliár,
e)oplotenie,
f)NN prípojka,
g)kanalizačná prípojka
h)vodovodná prípojka,
i)káblová prípojka telefón, TV, internet
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 050 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 19
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zákazka bude financovaná z rozpočtu Mesta Žilina, a prostredníctvom prostriedkov ŠFRB a dotácií MDVaRR SR.
V súlade s § 46 verejný obstarávateľ vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponúk formou zábezpeky vo výške 40 000 EUR.Podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú určené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Na preukázanie osobného postavenia sa v súlade s §114 ods. 2 ZVO vyžaduje predloženie dokladu o oprávnení dodávať stavebné práce v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
2) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v časti IV: môže hospodársky subjekt vyplniť len oddiel
"Globálny údaj pre všetky podmienky účasti" bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV., alebo
b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za
rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.
3) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V zmysle zákona § 33 ods. 1 písm. d) predložením prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa
predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od
vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ požaduje podmienku účasti z dôvodu overenia si
stabilného ekonomického a finančného postavenia, ktoré je primerané k predpokladanej hodnote zákazky. Pre
preukázanie splnenia podmienok sa môže použiť Jednotný európsky dokument.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 33 ods. 1 písm. d) Uchádzač požadovaný obrat preukáže výkazom
ziskov a strát alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch / odkazom na internetový portál / za posledné tri hospodárske
roky, a súčasne predloží čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky. Uchádzač preukáže obrat v oblasti, v minimálnej výške 3 000 000 EUR za posledné tri hospodárske roky (kumulatívne).
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej
osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi
alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby,
ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety
preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje
finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a
nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V zmysle zákona § 34 ods. 1 písm. b), Verejný obstarávateľ požaduje podmienku účasti z dôvodu overenia si stabilného odborne zdatného uchádzača so skúsenosťami, ktoré sú primerané k predpokladanej hodnote zákazky. Pre preukázanie splnenia podmienok sa môže použiť Jednotný európsky dokument.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. b), zoznamom stavebných prác uskutočnených za
predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia
stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení
uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo
obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ
podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii,
vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznamom stavebných prác musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie, t. j. predchádzajúcich 5 rokov uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky (stavebné práce a/alebo stavebno-rekonštrukčné práce) v celkovom finančnom objeme
3 000 000 EUR bez DPH, pričom do zoznamu stavebných prác musí byť zahrnutá aspoň jedna zmluva, predmetom ktorej bolo uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru (stavebné práce a/alebo stavebno-rekonštrukčné práce s súvislosti s výstavbou bytových jednotiek financovaných zo ŠFRB) ako je tento predmet zákazky. V rámci posudzovania splnenia predmetnej podmienky účasti verejný obstarávateľ bude posudzovať všetky verejnému obstarávateľovi dostupné dôkazy o plnení a/alebo referencie za rozhodné obdobie.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum: 02.05.2017
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2017 13:00
Miesto: Mestský úrad Žilina, Námestie obetí komunizmu č.l, 011 31 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "OSTATNÉ" je neverejné. Na otváraní obálok "Kritéria" s ponukami sa odporúča zúčastnenie zástupcami uchádzača. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Rozdelenie zákazky na časti nie je možné, ide o priame prepojenia profesií zhotovujúcich jednotlivé časti
diela.2.Súťažné podklady si možno stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa so zaslaním informácie na adresu:
roman.osika@zilina.sk s uvedením kontaktných údajov alebo na základe žiadosti budú zaslané príp. osobne - v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00. 3.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na uzavretie dodatkov ktoré sú v súlade s § 18 zákona o VO. 4.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ako aj použiť postup podľa § 116. 5.Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi platnými predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania ! 6.V súlade s § 46 sa vyžaduje zábezpeka, viac súťažné podklady.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.03.2017

Redakčné opravy

5354 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 79/2017
V oznámení 03643-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 061/2017 zo dňa 27.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2 Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 02.05.2017 Má byť: 02.05.2017 12:00
5656 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 82/2017
V oznámení 03643-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 061/2017 zo dňa 27.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 02.05.2017 12:00 Má byť: 22.05.2017 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.05.2017 13:00 Má byť: 22.05.2017 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Úprava termínov sa vykonáva z dôvodu vysvetľovania SP, vo vzťahu k dostatočnému času pre spracovanie ponúk uchádzačmi.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité