Oznámenie 3764 - WYT

Obsah

3764 - WYT
Vestník č. 62/2017 - 28.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Martin Brxa
IČO: 40663841
Polík 1758/13, 03853 Turany

Slovensko
Kontaktná osoba: Martin Brxa
Telefón: +421 907428602
Email: brxa@brxa.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18387
Hlavná adresa(URL): http://www.brxa.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18387
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
AMIRE s.r.o.
IČO: 50354540
Južná 3079/18 , 93401 Levice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Amália Bubáková
Telefón: +421 914201483
Email: obstaravanie.amire1@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18387
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.brxa.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výrobca tradičných hudobných nástrojov, náradia, odevov, doplnkov a suvenírov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka zariadení, strojov a náradia v rámci inovácie produktov značky BRXA
Referenčné číslo: 20170324/01BRXA
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka zariadení, strojov a náradia v rámci inovácie produktov značky BRXA. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, technické parametre a požiadavky na špecifikáciu pre jednotlivé časti sú predmetom opisu zákazky tvoriace prílohu č.1 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 110 986,43 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Stroje na spracovanie kože slúžiacich pri výrobe častí bičov, krpcov a pastierskych kapsí. Dodávka sa požaduje vrátane dopravy, montáže, zapojenia, nastavenia a testovania funkčnosti.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42636000-3
31000000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Martin Brxa, Prevádzka: Osloboditeľov 115, 038 53 Turany
II.2.4) Opis obstarávania
Hydraulický lis na výsekové formy na efektívnu výrobu častí bičov a krpcov v počte 1 ks.
Elektrický šijací stroj na kožu na výrobu pastierskych kapsí v počte 1 ks.
Technické parametre a požiadavky na špecifikáciu strojov sú predmetom prílohy č.1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 126,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Výzva s kódom: IROP-PO3-SC31-2016-5
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a zo získaných prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o NFP, v rámci projektu s názvom " Využitie kreatívneho potenciálu pre inováciu a predaj produktov značky BRXA " bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 60 kalendárnych dní.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Stroje na spracovanie dreva slúžiacich pri výrobe rúčok na biče a častí opaskov. Dodávka sa požaduje vrátane dopravy, montáže, zapojenia, nastavenia a testovania funkčnosti.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42621100-6
42642100-9
42514300-5
44512100-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Martin Brxa, Prevádzka: Osloboditeľov 115, 038 53 Turany
II.2.4) Opis obstarávania
CNC sústruh na drevo vrátane príslušenstva na výrobu rúčok na biče v počte 1 ks.
Formátovacia píla na výrobu rúčok na biče a opaskov v počte 1 ks.
Stolárska dlabačka na drevo na výrobu častí opaskov, praciek z dreva v počte 1 ks.
Pásová píla na skracovanie drevených častí a tvarovanie pri výrobe rúčok a praciek v počte 1 ks.
Hoblica profi so zásuvkami na upínanie pri zdobení rúčok bičov v počte 1 ks.
Odsávanie k drevoobrábacím strojom v počte 1 ks.
Sada profi dlát na drevo v počte 1 ks.
Technické parametre a požiadavky na špecifikáciu strojov sú predmetom prílohy č.1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 61 778,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Výzva s kódom: IROP-PO3-SC31-2016-5
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a zo získaných prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o NFP, v rámci projektu s názvom " Využitie kreatívneho potenciálu pre inováciu a predaj produktov značky BRXA " bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 60 kalendárnych dní.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Stroje na spracovanie kovov slúžiacich pri výrobe praciek, opaskov, pastierskych kapsí a rúčok bičov. Dodávka sa požaduje vrátane dopravy, montáže, zapojenia, nastavenia a testovania funkčnosti.
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42631000-8
42621000-5
42514300-5
42634000-9
42620000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Martin Brxa, Prevádzka: Osloboditeľov 115, 038 53 Turany
II.2.4) Opis obstarávania
Elektrická pásová brúska s kompletným príslušenstvom na dopracovanie praciek, opaskov a rúčok bičov v počte 1 ks.
Profi elektrická leštička na leštenie kovových povrchov pri výrobe praciek na kapsách mosadzného zdobenia v počte 1 ks.
Mobilný odsávací stôl pre odsávanie mechanických častíc pri brúsení kovových častí výrobkov v počte 1 ks.
Mobilné odsávanie na kovový prach a iskri v počte 1 ks.
Kovová nákova na podloženie tvarovaných kovových častí výrobkov v počte 1 ks.
Vyhňa s elektrickým dúchadlom a stolom na využitie ohrevu kovov v počte 1 ks.
Sústruh na kovy pri výrobe rúčok bičov a pomocných šablón mosadzných ozdôb a údržbársku činnosť v počte 1 ks.
Stolová vŕtačka na zvŕtavanie praciek vrátane príslušenstva v počte 1 ks.
Technické parametre a požiadavky na špecifikáciu strojov sú predmetom prílohy č.1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 24 173,34 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Výzva s kódom: IROP-PO3-SC31-2016-5
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a zo získaných prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o NFP, v rámci projektu s názvom " Využitie kreatívneho potenciálu pre inováciu a predaj produktov značky BRXA " bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 60 kalendárnych dní.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Elektrické ručné náradie a nástroje pri výrobe praciek, opaskov, pastierskych kapsí a rúčok bičov. Dodávka sa požaduje vrátane dopravy, montáže, zapojenia, nastavenia a testovania funkčnosti.
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42650000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Martin Brxa, Prevádzka: Osloboditeľov 115, 038 53 Turany
II.2.4) Opis obstarávania
Sada elektrického ručného náradia zostavená z komponentov:
Vŕtačkošrobovačka akumulátorová v počte 2 ks.
Hoblík akumulátorový v počte 2 ks.
Priamočiara akumulátorová píla v počte 1 ks.
Kotúčová akumulátorová píla na drevo v počte 1 ks.
Ručná pásová akumulátorová píla na kov v počte 1 ks.
Priemyselný mobilný vysávač v počte 1 ks.
Ručné akumulátorové brúsky na kov v počte 4 ks.
Technické parametre a požiadavky na špecifikáciu strojov sú predmetom prílohy č.1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 723,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Výzva s kódom: IROP-PO3-SC31-2016-5
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a zo získaných prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o NFP, v rámci projektu s názvom " Využitie kreatívneho potenciálu pre inováciu a predaj produktov značky BRXA " bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 60 kalendárnych dní.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Regály na uskladnenie materiálu určených na výrobu výrobkov. Dodávka sa požaduje vrátane dopravy, montáže, zapojenia, nastavenia a testovania funkčnosti.
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39151100-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Martin Brxa, Prevádzka: Osloboditeľov 115, 038 53 Turany
II.2.4) Opis obstarávania
Regály na uskladnenie materiálu určených na výrobu výrobkov, ktoré sú predmetom projektu v celkovom počte 11 ks rozdelených do 4. skupín podľa druhu výrobkov:
1.Regály na píšťaly v počte 3 ks
2. Regály na fujary skladačky v počte 2 ks
3. Regály na fujary skladačky - trombity v počte 1 ks
4. Regály na fujary v celku v počte 5 ks
Technické parametre a požiadavky na špecifikáciu strojov sú predmetom prílohy č.1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 339,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Výzva s kódom: IROP-PO3-SC31-2016-5
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a zo získaných prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o NFP, v rámci projektu s názvom " Využitie kreatívneho potenciálu pre inováciu a predaj produktov značky BRXA " bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 60 kalendárnych dní.
Časť: 6
II.2.1) Názov
Špeciálne výsekové formy na spracovanie kože. Dodávka sa požaduje vrátane dopravy.
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44423850-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Martin Brxa, Prevádzka: Osloboditeľov 115, 038 53 Turany
II.2.4) Opis obstarávania
Špeciálne výsekové formy na spracovanie kože. Sekacie nože - výsekové formy na kožu v celkovom počte 35 ks rozdelených do troch skupín podľa účelu použitia pre rôzne druhy materiálov z kože, ktoré umožňujú vytvárať rôzne tvary kožených častí výrobkov.
Technické parametre a požiadavky na špecifikáciu strojov sú predmetom prílohy č.1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 845,42 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Výzva s kódom: IROP-PO3-SC31-2016-5
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a zo získaných prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o NFP, v rámci projektu s názvom " Využitie kreatívneho potenciálu pre inováciu a predaj produktov značky BRXA " bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 60 kalendárnych dní.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač/záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Uchádzač/záujemca sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. V zmysle § 152 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, je verejný obstarávateľ oprávnený od uchádzača alebo záujemcu dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c). Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 01.07.2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. Výpis z registra trestov právnickej osoby vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky na základe písomnej žiadosti. Ak uchádzač/záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača/záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača/záujemcu. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, uvedených podľa bodu III.1.1) pokiaľ príslušný doklad/dokument nie je vydávaný/vyhotovený výlučne v elektronickej forme. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní. a) podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Vyjadrenie banky nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, predloží uchádzač ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uchádzač predloží požadované vyjadrenia od všetkých bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že nemá vedené ďalšie účty v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Predloženie vyjadrenia od banky, bánk alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka/banky), v ktorej má uchádzač vedený účet resp. účty, musí obsahovať minimálne informáciu o tom, že: uchádzač nie je a nebol v nepovolenom debete, jeho bežný účet nie je a nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár alebo informáciu, že úver nečerpal. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie rokov 2014, 2015 a za rok 2016 do termínu vystavenia tohto potvrdenia, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu/účtov. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne k príslušnej časti predmetu zákazky. je spoločná pre všetky časti predmetu zákazky, pričom je potrebné preukázať jej splnenie v rámci každej časti predmetu zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku. Podmienka účasti podľa bodu III.1.2) je spoločná pre všetky časti predmetu zákazky, pričom je potrebné preukázať jej splnenie v rámci každej časti predmetu zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku. Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky riadne a včas.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní.
1. podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť k jednotlivým častiam predmetu zákazky zoznam min. 2 dodávok rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vrátane kontaktných údajov odberateľa /meno, tel. číslo/, podloženými referenciami, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Podmienka účasti III.1.3) podľa bodu 1. platí samostatne pre príslušnú časť predmetu zákazky. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti za všetkých členov skupiny spoločne k príslušnej časti predmetu zákazky.
2. podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. zákona o verejnom obstarávaní - certifikáty alebo potvrdenia s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu k jednotlivým častiam predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie vyhlásení zhody k tovaru, ktorý bude predmetom dodávky príslušnej časti predmetu zákazky s doplňujúcimi podkladmi k nim alebo certifikátov vydanými autorizovanými osobami resp. notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na poskytovanie zhody výrobkov. V prípade ak uchádzač predkladá Vyhlásenie o zhode, v ktorom sa odvoláva na iné doplňujúce dokumenty, ktoré sú podkladom na jeho vydanie, musia byť tieto doplňujúce dokumenty súčasťou predloženého Vyhlásenia o zhode, pričom uchádzač predkladá Vyhlásenie o zhode ako originál, resp. úradne overenú kópiu a doplňujúce dokumenty (napr. CE certifikát) ako neoverené kópie v pôvodnom jazyku.
Podmienka účasti III.1.3) podľa bodu 2. je spoločná pre časti 1,2,3 a 4 predmetu zákazky, pričom je potrebné preukázať jej splnenie v rámci každej časti predmetu zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku.
K bodu 1. a 2.:
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti k bodu III.1.3) technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponúk, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa§ 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti za všetkých členov skupiny spoločne k príslušnej časti predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
1. preukázanie odbornej spôsobilosti uchádzača plniť stanovený predmet zákazky.
2. preukázanie skutočnosti, že vlastnosti požadovaných tovarov spĺňajú technické požiadavky ustanovené technickými predpismi, ktoré sa na zariadenia vzťahujú.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum: 19.04.2017
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.04.2017 13:00
Miesto: Vyššie uvedená lehota sa týka otvárania časti ponúk, označených ako Ostatné, vykonané neverejným spôsobom a uskutoční sa na adrese verejného obstarávateľa:Na adrese sídla verejného obstarávateľa.: Martin Brxa, Polík 1758/13, 038 53 Turany, Slovensko. Otváranie časti ponúk, označených ako Kritériá bude neverejné, vzhľadom na nadväzujúcu elektronickú aukciu.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania jednotlivých častí ponúk sa zúčastní len komisia na vyhodnotenie ponúk menovaná verejným obstarávateľom.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.V prípade, ak navrhované ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky, verejný obstarávateľ ďalej len ako osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, si vyhradzuje právo označiť ponuku za neprijateľnú a v prípade, že ani jedna z ponúk nebude prijateľná, vyhradzuje si právo zrušiť zadávanie podlimitnej zákazky v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje právo nezrealizovať predmet obstarávania v prípade, že ňou podaná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku podaná v rámci výzvy s kódom IROP-PO3-SC31-2016-5 nebude schválená.
3.Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok na dodanie príslušnej časti požadovaného predmetu zákazky tvorí prílohu č. 4 súťažných podkladov ( Návrh kúpnej zmluvy).
4. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I. 3) tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV. 2.2) tohto oznámenia. Email: obstaravanie.amire1@gmail.com. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
5. Verejný obstarávateľ podľa § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní bezodkladne oznámi všetkým záujemcom vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred.
6. Úplné znenie podmienok účasti ohľadne osobného postavenia v bode III.1.3), finančného a ekonomického postavenia III.1.2) a technickej alebo odbornej spôsobilosti III.1.3) tejto výzvy ako aj spôsob ich preukazovania je uvedené v bodoch 16.1, 16.2 a 16.3 súťažných podkladoch.
7. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodov 16.1,16.2 a 16.3 súťažných podkladov môže uchádzač predbežne nahradiť prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu pre obstarávanie ( ďalej len jednotný európsky dokument ) v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý predloží v rámci svojej ponuky, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, podľa § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase po vyhodnotení ponúk na základe písomnej výzvy verejného obstarávateľa a to spôsobom stanoveným v bode 16.4.súťažných podkladov. Uchádzač vo formulári jednotného európskeho dokumentu podľa prílohy č. 5 súťažných podkladov vyplní nasledovné požadované časti. Formulár jednotného európskeho dokumentu je dostupný na webovom sídle Európskej únie: https://ec.europa.eu/growth/toolsdatabases/espd/filter?lang=sk a Úradu pre verejné obstarávanie: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-553.html
8. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
9. Úspešný uchádzač pred podpisom kúpnej zmluvy pre príslušnú časť predmetu zákazky, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, bude povinný predložiť doklady a dokumenty podľa bodu 30.8 súťažných podkladov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.03.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité