Oznámenie 3761 - WYT

Obsah

3761 - WYT
Vestník č. 62/2017 - 28.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
GLASPOL, s.r.o.
IČO: 36492779
Nová Ľubovňa 70, 06511 Nová Ľubovňa

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Pavol Barlík
Telefón: +421 524368323
Fax: +421 52524368323
Email: glaspolsl@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://glaspol.lubovnan.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
ORIM - TENDER, s. r. o.
IČO: 44689454
Janka Borodáča 4 , 08301 Sabinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslav Kovalík
Telefón: +421 907290909
Email: orimtender@gmail.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len verejný obstarávateľ)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výrobno-obchodná spoločnosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technológia pre remeselno-umeleckú výrobu
Referenčné číslo: 1/03/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
42991400-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru pre projekt Technológia pre remeselno-umeleckú výrobu (logický celok) vrátane montáže (inštalácie), zaškolenia a dopravy na miesto plnenia (dodania). Predmetná technológia zabezpečí spracovanie prerastlého dreva, jeho delenie, sušenie, následné opracovanie do finálneho výrobku s konečnou povrchovou úpravou.
Predmet zákazky zahŕňa obstaranie nasledovných tovarov:
-sušiareň reziva 1 ks,
-kartáčovací stroj 1 ks,
-nožnice na strihanie dyhy 1 ks,
-zošívačka dyhy 1 ks,
-ručná píla 1 ks,
-sada vyrezávacich nástrojov 1 sada,
-šnekový kompresor 1 ks,
-pneumatické náradie ručné pneumatické brúsky 2 ks,
-vysokotlaková pumpa komplet (pumpa, hadice, striekacia pištoľ) - 1 komplet,
-sada striekacích pneumatických pištolí 1 sada.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 101 783,33 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
31640000-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
GLASPOL, s.r.o., prevádzka Levočská 36, 064 01 Stará Ľubovňa.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie tovaru pre projekt Technológia pre remeselno-umeleckú výrobu (logický celok) vrátane montáže (inštalácie), zaškolenia a dopravy na miesto plnenia (dodania). Predmetná technológia zabezpečí spracovanie prerastlého dreva, jeho delenie, sušenie, následné opracovanie do finálneho výrobku s konečnou povrchovou úpravou.
Predmet zákazky zahŕňa obstaranie nasledovných tovarov:
-sušiareň reziva 1 ks,
-kartáčovací stroj 1 ks,
-nožnice na strihanie dyhy 1 ks,
-zošívačka dyhy 1 ks,
-ručná píla 1 ks,
-sada vyrezávacich nástrojov 1 sada,
-šnekový kompresor 1 ks,
-pneumatické náradie ručné pneumatické brúsky 2 ks,
-vysokotlaková pumpa komplet (pumpa, hadice, striekacia pištoľ) - 1 komplet,
-sada striekacích pneumatických pištolí 1 sada.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 101 783,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 8
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program, kód výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Prioritná os: 3 Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch, Investičná priorita: 3.1 Podpora rastu priaznivého pre zamestnanosť, a to rozvíjaním vnútorného potenciálu ako súčasti územnej stratégie pre konkrétne oblasti vrátane konverzie upadajúcich priemyselných regiónov a posilnenia prístupnosti a rozvoja špecifických prírodných a kultúrnych zdrojov.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO). Splnenie tejto podmienky účasti uchádzač preukáže predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e), resp. podľa § 152 ZVO.
Verejný obstarávateľ v prípade predkladania dokladov požaduje predložiť všetky doklady v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii.
V prípade, že uchádzačom je skupina dodávateľov, použije sa ustanovenie § 37 ZVO.
Odôvodnenie primeranosti podmienky:
Podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia sa vyžaduje podľa § 114 ods. 2 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
Uchádzač technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 114 ods. 2 ZVO v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. a) ZVO preukáže zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v súlade s § 113 ods. 1 ZVO v nadväznosti na § 38 ods. 5 ZVO:
Vzhľadom na komplexnosť požadovaného predmetu zákazky verejný obstarávateľ požaduje preukázanie uvedeného dokladu, že uchádzač má praktické skúsenosti s dodaním tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v zmysle § 34 ods. 3 ZVO.
V prípade, že uchádzačom je skupina dodávateľov, použije sa ustanovenie § 37 ZVO.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť všetky doklady ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
K § 114 ods. 2 ZVO v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. 1 (slovom: jednu) dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky minimálnej v hodnote 7.000,00 EUR bez DPH: zoznam dodávok tovaru a referencia (potvrdenie) o uspokojivom dodaní tovaru podľa obchodných podmienok s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
Ak v zozname dodávok tovaru, referencii (potvrdení) o dodaní tovaru bude uvedený objem v inej mene ako EUR, uchádzač uvedie sumu v pôvodnej mene bez DPH a uvedie aj sumu v EUR bez DPH, ktorú stanoví kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tejto výzvy.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Plnenie podmienky vykonania zákazky bude v zmysle kúpnej zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.04.2017 10:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2017 10:30
Miesto: GLASPOL, s.r.o., Nová Ľubovňa 70, 065 11 Nová Ľubovňa, kancelária konateľa spoločnosti.
Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie častí ponúk Ostatné" podľa § 52 ods. 1 ZVO. Otváranie častí ponúk Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk Kritériá" sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 až 6 ZVO, na mieste a v čase oznámenom všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením (plnou mocou) na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Súťažné podklady budú zverejnené v zmysle ZVO. Záujemcovia môžu požiadať o súťažné podklady písomne poštou, príp. prostredníctvom iného doručovateľa na adrese: ORIM - TENDER, s. r. o., Janka Borodáča 4, 083 01 Sabinov, alebo e-mailom na kontaktnej adrese orimtender@gmail.com. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenia, resp. doplnenia súťažných podkladov budú záujemcom poskytované elektronicky (emailom).
2. Doklady na splnenie podmienok účasti (bod III.1 Podmienky účasti tejto výzvy) určené verejným obstarávateľom môže hospodársky subjekt (uchádzač) predbežne nahradiť v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom. Ostatné ustanovenia § 39 ZVO týmto nie sú dotknuté. Jednotný európsky dokument bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa. Manuál jednotného európskeho dokumentu je zverejnený na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html).
3. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1) tejto výzvy.
4. Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať v zmysle § 187 ods.8 ZVO písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou.
5. Kúpna zmluva bude s úspešným uchádzačom podpísaná až po overení procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP. V prípade, že proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s úspešným uchádzačom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom aj v prípade, že nezíska finančné prostriedky na predmet zákazky (nebude uzatvorená zmluva o NFP).
6.V súlade § 11 ZVO verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa Zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.03.2017

Redakčné opravy

3979 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 64/2017
V oznámení 03761-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa GLASPOL, s.r.o., Nová Ľubovňa 70, 065 11 Nová Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 062/2017 zo dňa 28.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) KOMUNIKÁCIA Namiesto: Ďalšie informácie možno získať na adrese vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta Má byť: Ďalšie informácie možno získať na adrese iné (vyplňte prílohu A.I) Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE ORIM - TENDER, s. r. o. IČO: 44689454 Janka Borodáča 4 , 083 01 Sabinov Slovensko Kontaktná osoba: Mgr. Miroslav Kovalík Telefón: +421 907290909 Email: orimtender@gmail.com
17036 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 243/2017
V oznámení 03761-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa GLASPOL, s.r.o., Nová Ľubovňa 70, 065 11 Nová Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 062/2017 zo dňa 28.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: Ponuka musí byť platná do Ponuka musí platiť do: 31.12.2017 Má byť: Ponuka musí byť platná do Ponuka musí platiť do: 31.07.2018
10372 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 146/2018
V oznámení 03761-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa GLASPOL, s.r.o., Nová Ľubovňa 70, 065 11 Nová Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 062/2017 zo dňa 28.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: Ponuka musí byť platná do Ponuka musí platiť do: 31.07.2018 Má byť: Ponuka musí byť platná do Ponuka musí platiť do: 31.05.2019
13304 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 101/2019
V oznámení 03761-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa GLASPOL, s.r.o., Nová Ľubovňa 70, 065 11 Nová Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 062/2017 zo dňa 28.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: Ponuka musí platiť do: 31.05.2019 Má byť: Ponuka musí platiť do: 30.04.2020 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Verejný obstarávateľ dopĺňa bod 7., ktorý v pôvodnej výzve nebol uvedený. Má byť: 7. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO je povinný od 19.10.2018 používať výhradne prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja ELENA na portáli www.e-lena.sk/ Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme ELENA považuje okamih jej odoslania v systéme ELENA a to v súlade s funkcionalitou systému. Systém zaručuje, že okamih odoslania je zároveň okamihom doručenia správy do schránky užívateľa systému v reálnom čase. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Verejný obstarávateľ dopĺňa vyššie uvedený doplnený bod 7., ktorý nie je možné doplniť v plnom znení z dôvodu nedostatočného počtu znakov a ktorý v pôvodnej výzve nebol uvedený. Má byť: Bližšie podmienky sú určené v súťažných podkladoch.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité