Oznámenie 3778 - WYP

Obsah

3778 - WYP
Vestník č. 62/2017 - 28.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Marhaň
IČO: 00322377
Marhaň 36, 08645 Marhaň

Slovensko
Kontaktná osoba: Jozef Kuziak - starosta obce
Telefón: +421 903739322
Email: obecmarhan@azet.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5502
Hlavná adresa(URL): http://www.marhan.ocu.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.marhan.ocu.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Ing. Karol Fábry
IČO: 37051164
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Karol Fábry
Telefón: +421 517713873
Email: fabry@tendereteam.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia KSB v obci Marhaň
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Zámerom investora obnoviť fasádu budovy, zateplenie stropu nad posledným
podlažím, výmena okien a dverí na fasáde, výmena kotlov a vykurovacích telies, výmena svietidiel a úsporných žiaroviek, tak aby sa týmito opatreniami znížila celková primárna energia budovy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 182 964,38 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Záujmová stavba sa nachádza v obci Marhaň. Budova obecného úradu sa nachádza v zastavanom území obce v blízkosti obytných zón.
II.2.4) Opis obstarávania
Zámerom investora je zateplenie fasády s výmenou okien a zateplením stropu nad
posledným podlažím. Okenné konštrukcie sa vymenia aj s vonkajšími a vnútornými
parapetami. Výška parapetu ostane nezmenená. Pri oknách vymenených investorom sa taktiež plánuje výmena vnútorných a vonkajších parapetov. Potrebné bude taktiež vykonať výmenu oplechovania atík, strešných ríms. Zámerom investora je taktiež výmena dreveného strešného podbitia pre jeho nevyhovujúci stav. Pre zlepšenie úspory energie sa prevedie aj rekonštrukcia vykurovacieho systému.
Bližšie uvedenie potrieb a požiadaviek na predmet zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: Cena
Relatívna váha: 80
Názov: Termín ukončenia efektívne využívajúci zdroje
Relatívna váha: 20
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 182 964,38 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a) nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP KŽP: Zníženie energetickej náročnosti verejných budov
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Pri návrhu koncepcie riešenia boli zohľadnené všeobecne uznávané environmentálne aspekty, a to zadávaním environmentálnych charakteristík a opatrení vedúcich k zvyšovaniu energetickej hospodárnosti budov a k znižovaniu nákladov na ich prevádzku.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
PO - výkaz ziskov a strát za posledné 3 roky alebo za kratšie obdobie, podľa toho za ktoré
sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti - informácia o prístupu k dokladom z registra účtovných závierok (www.registeruz.sk)
FO - výkaz o príjmoch
a výdajoch za posledné 3 roky alebo za kratšie obdobie, podľa toho za ktoré sú tieto údaje dostupné
v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti;
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Požiadavka na prehľad o obrate má preukázať, že je potencionálnym zhotoviteľom so stabilným ekonomickým zázemím a dostatočnými obratmi. Predloženie výkazov verifikuje údaje o obrate a objektívne vyhodnocuje celkové finančné hospodárenie podniku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požaduje sa, aby celkový obrat za predchádzajúce tri hospodárske roky bol min. 1 000 000,00 EUR.
Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) k poslednému dňu aktuálneho hospodárskeho roka. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods. 1 písm. b):
zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto stavebných zkaziek.
§ 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35:
opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení
použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality,
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
požadovaním tejto podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača zabezpečiť kvalitu spojenú s realizáciu predmetu obstarávania na základe obecne akceptovaných štandardov. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky prostredníctvom ktorých garantuje projektované parametre a životnosť diela.
§ 34 ods. 1 písm. g):ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené plnením a riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a dostatočnú kvalifikáciu.
Technický orgán garant riadenia realizácie predmetu zákazky, certifikovaný projektový manažér je potrebný na preukázanie schopnosti riadiť realizáciu predmetu zákazky, ktorá je ovplyvňovaná požiadavkami a potrebami rozsahu a náročnosti zákazky. Zmyslom požiadavky je dosiahnuť efektívnu spoluprácu medzi požadovaným expertom a realizátorom stavebných prác tak, aby zákazka bola realizovaná v súlade so žiadosťou o NFP a budúcou zmluvou o poskytnutí NFP. Stanovenie uvedenej podmienky účasti je primerané z pohľadu rozsahu a náročnosti uskutočnenia stavebných prác.
§ 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Požadovaním tejto podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača poskytnúť stavebné práce v požadovanej kvalite.
Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky a táto realizácia bude prebiehať v zložitých miestnych pomeroch s dôrazom na ochranu životného prostredia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. b) Uchádzač predloží najmenej jedno (slovom: jedno) potvrdenie uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru (Zníženie energetickej náročnosti pozemnej budovy) aspoň o výške 180 000 EUR bez DPH .
Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň vyhlásenie verejného obstarávania. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
k § 34 ods. 1 písm. d)
- platný dokument (licencia) od nezávislej certifikačnej autority na zhotovenie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov, ktorým uchádzač preukáže svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentmi tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia;
- platný dokument (licencia) na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavieb, ktorý preukazuje systém tesnenia a výplne škáry. Uchádzač týmto dokumentom preukazuje svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita garantuje projektované parametre a životnosť diela;
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na sa na oblasť predmetu zákazky;
Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
k § 34 ods. 1 písm. g)
-Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s Osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní odbornej skúšky (s rozsahom oprávnenia pre pozemné stavby) a odborná prax. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje overenou fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Najmenej 10 (slovom: desať) ročnú odbornú prax preukáže životopisom.
-Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii osobu - certifikovaného projektového manažéra pre kvalifikované riadenie realizácie zákazky z hľadiska dodržania kvalitatívnych štandardov, časového harmonogramu, finančnej a procesnej stránky projektu, ktorého odborná spôsobilosť bude preukázaná predložením dokladu - originálom alebo úradne osvedčenou kópiu certifikátu ISO 10006 PM alebo ekvivalentným dokumentom vydaným a akceptovaným v členských krajinách EÚ a jej partnerov.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.
k § 34 ods. 1 písm. h)
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 v oblasti vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač (Zhotoviteľ) sa zmluvne zaviaže, na základe výzvy verejného obstarávateľa (Objednávateľa), zložiť depozit 10 % z celkovej ceny diela bez DPH, na bankový účet verejného obstarávateľa (Objednávateľa), a to najneskôr do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností v zmysle tejto zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Viď bližšie text súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.04.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.04.2017 13:00
Miesto: Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom všetkým štatutárom uchádzačov, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 5 400,00.- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
2.Uchádzači môžu predložiť žiadosti o súťažné podklady až do lehoty na predkladanie ponúk v originálnom vyhotovení poštovým stykom, e-mailom, alebo osobne. V písomnej žiadosti záujemca uvedie identifikačné údaje záujemcu, telefonický kontakt, emailovú adresu a spôsob prevzatia súťažných podkladov.
3.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
4.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na :http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
5.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak.
6.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
7.V súlade s § 187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich kombináciou.
8.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
9.Keďže potvrdenie porušenia zákona o ochrane hospodárskej súťaže môže predstavovať prekážku v ďalšom spolufinancovaní predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa, členovia komisie budú oboznámený s rizikovými indikátormi a všetky hodnotiace činnosti budú vykonávať s ohľadom na dostatočné využitie týchto vedomostí.
10.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
11.Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami.
12.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.03.2017

Redakčné opravy

4348 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 68/2017
V oznámení 03778-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Marhaň, Marhaň 36, 086 45 Marhaň zverejnenom vo VVO č. 062/2017 zo dňa 28.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Miesto: § 34 ods. 1 písm. g): Namiesto: § 34 ods. 1 písm. g):ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené plnením a riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a dostatočnú kvalifikáciu. Technický orgán garant riadenia realizácie predmetu zákazky, certifikovaný projektový manažér je potrebný na preukázanie schopnosti riadiť realizáciu predmetu zákazky, ktorá je ovplyvňovaná požiadavkami a potrebami rozsahu a náročnosti zákazky. Zmyslom požiadavky je dosiahnuť efektívnu spoluprácu medzi požadovaným expertom a realizátorom stavebných prác tak, aby zákazka bola realizovaná v súlade so žiadosťou o NFP a budúcou zmluvou o poskytnutí NFP. Stanovenie uvedenej podmienky účasti je primerané z pohľadu rozsahu a náročnosti uskutočnenia stavebných prác. Má byť: § 34 ods. 1 písm. g):ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené plnením a riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a dostatočnú kvalifikáciu. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Namiesto: k § 34 ods. 1 písm. g) -Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s Osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní odbornej skúšky (s rozsahom oprávnenia pre pozemné stavby) a odborná prax. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje overenou fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Najmenej 10 (slovom: desať) ročnú odbornú prax preukáže životopisom. -Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii osobu - certifikovaného projektového manažéra pre kvalifikované riadenie realizácie zákazky z hľadiska dodržania kvalitatívnych štandardov, ktorého odborná spôsobilosť bude preukázaná predložením dokladu - originálom alebo úradne osvedčenou kópiu certifikátu ISO 10006 PM alebo ekvivalentným dokumentom vydaným a akceptovaným v členských krajinách EÚ a jej partnerov. Má byť: k § 34 ods. 1 písm. g) -Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s Osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní odbornej skúšky (s rozsahom oprávnenia pre pozemné stavby) a odborná prax. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje overenou fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Najmenej 10 (slovom: desať) ročnú odbornú prax preukáže životopisom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 25.04.2017 09:00 Má byť: 02.05.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 25.04.2017 13:00 Má byť: 02.05.2017 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité