Oznámenie 3782 - WYT

Obsah

3782 - WYT
Vestník č. 62/2017 - 28.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mgr. Jozef Michňa
IČO: 45002312
Jakubany 502, 06512 Jakubany

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Jozef Michňa
Telefón: +421 908852642
Email: jozef.michna@hotmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.jozefmichna.com/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18693
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Podzámska 34/A , 94002 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Lipovský
Telefón: +421 948134667
Email: vladimir.lipovsky@mpprofit.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Podzámska 34/A , 94002 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Lipovský
Telefón: +421 948134667
Email: vladimir.lipovsky@mpprofit.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): FO - osoba podľa § 8 ods. 1 písm. b)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technologické vybavenie ateliéru Mgr. Jozefa Michňu
Referenčné číslo: VO_Michňa_012017
II.1.2) Hlavný kód CPV
42642000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup technologického vybavenia ateliéru Mgr. Jozefa Michňu (vrátane montáže, dopravy a základného zaškolenia obsluhy), ktoré pozostáva z technológie na sušenie dreva (logický celok č. 1) a technológie na opracovanie dreva (logický celok č. 2) pre následnú ručnú výrobu zameranú na umelecké rezbárstvo osoby podľa § 8 ZVO. Technologické vybavenie bude predmetom Žiadosti o nenávratný finančný príspevok v rámci vyhlásenej výzvy č. IROP-PO3-SC31-2016-5 - názov ŽoNFP: Rozvoj kreatívneho potenciálu v ateliéri Mgr. Jozefa Michňu.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 99 631,70 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Logický celok č. 1: Technológia na sušenie dreva
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42991400-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
065 12 Jakubany 502
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom je nákup technológie na sušenie dreva - komorová sušiareň reziva 1 ks (vrátane montáže, dopravy a základného zaškolenia obsluhy), ktorá je určená na sušenie reziva pre jeho ďalšie opracovanie na logickom celku č. 2 a následne na ručnú výrobu zameranú na umelecké rezbárstvo osoby podľa § 8 ZVO. Pre potreby rezbárskej práce je potrebné zabezpečiť vysušené drevo bez vnútorného napätia. Plnoautomatický riadiaci systém komory zabezpečí kvalitné sušenie dreva - prostredníctvom optimálnej vlhkosti, prúdenia vzduchu a sušiacej teploty. V systéme riadenia sušiaceho procesu sú etapy zlahodnenia a vyrovnania, ktoré zabezpečujú kvalitu vysušeného reziva.
Technológia pozostáva z komory, sušiacej technológie, kotla (kúrenie), odvetrania, a plnoautomatického riadiaceho systému.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 23 058,60 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Výzva č. IROP-PO3-SC31-2016-5
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Prioritná os: 3 Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch, Špecifický cieľ: 3.1 - Stimulovanie podpory udržateľnej zamestnanosti a tvorby pracovných miest v kultúrnom a kreatívnom priemysle prostredníctvom vytvorenia priaznivého prostredia pre rozvoj kreatívneho talentu, netechnologických inovácií
Časť: 2
II.2.1) Názov
Logický celok č. 2: Technológia na opracovanie dreva
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42642100-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
065 12 Jakubany 502
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom je nákup technológie na opracovanie dreva (vrátane montáže, dopravy a základného zaškolenia obsluhy), ktorá bude následne určená pre ručnú výrobu zameranú na umelecké rezbárstvo osoby podľa § 8 ZVO. Technológia pozostáva z nasledovných položiek a z nich vychádzajúcich procesov opracovania dreva:
- formátovacia píla (1ks), hrúbkovačka (1ks), zrovnávací hobľovací stroj (1ks), širokopásová brúska (1ks), odsávacie zariadenie na piliny (pre formátovaciu pílu, hrúbkovačku, zrovnávací hobľovací stroj a širokopásovú brúsku 4ks), filtračná kartuša na jemný prach pre odsávanie (1ks) - k odsávaciemu zariadeniu na piliny pre širokopásovú brúsku, okružná píla (1ks),CNC ROUTER (1ks).
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 76 573,10 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Výzva č. IROP-PO3-SC31-2016-5
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Prioritná os: 3 Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch, Špecifický cieľ: 3.1 - Stimulovanie podpory udržateľnej zamestnanosti a tvorby pracovných miest v kultúrnom a kreatívnom priemysle prostredníctvom vytvorenia priaznivého prostredia pre rozvoj kreatívneho talentu, netechnologických inovácií
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, písm.:
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,

Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní, v origináloch alebo úradne overených fotokópiách, podľa písm.
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,

Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva doklad uvedený vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

V prípade navrhovaných subdodávateľov títo musia preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa požadovaného osobného postavenia a nesmú u nich existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje každý subdodávateľ len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má plniť.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa požadovaného osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

V zmysle § 39 je splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom (JED), , ktorým uchádzač alebo záujemca môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti. Ak uchádzač alebo záujemca použije JED, verejný obstarávateľ môže v zmysle § 39 ods. 6 kedykoľvek v priebehu verejného obstavania uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om.
Ak sú požadované doklady pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, uchádzač v JED-e uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. Tieto doklady od uchádzača alebo záujemcu verejný obstarávateľ nebude vyžadovať a požadované informácie získa/overí na základe prístupu do elektronickej databázy.
V prípade navrhovaných subdodávateľov - JED uchádzača obsahuje informácie o každom takomto subdodávateľovi a zároveň predkladá aj JED za každého takéhoto subdodávateľa.
V prípade Skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti, ktorými preukazuje svoje osobné postavenie, údajmi zapísanými v Zozname hospodárskych subjektov vedenom UVO podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, alebo bol predložený JED, postupuje verejný obstarávateľ podľa § 55 ods. 1 zákona, a následne vyhodnotí doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 40.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.04.2017 13:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 29.11.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.04.2017 14:00
Miesto: MP Profit PB, s.r.o., Podzámska 34/A, 940 02 Nové Zámky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie ponúk časť "Kritériá" je v súlade s § 54 zákona o verejnom obstarávaní neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Osoba podľa § 8 ZVO poskytuje neobmedzený, úplný, priamy a bezplatný prístup k súťažným podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18693. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne poštou, kuriérom alebo osobne na kontaktnej adrese: MP Profit PB, s.r.o., Podzámska 34/A, 940 02 Nové Zámky alebo e-mailom na adresu: vladimir.lipovsky@mpprofit.sk. Odporúčame záujemcom, ktorí si stiahnu súťažné podklady z profilu, aby poslali na emailovú adresu: vladimir.lipovsky@mpprofit.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO.

2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje.
Časť 1 Logický celok č. 1: Technológia na sušenie dreva
v sume : 600,00 EUR bez DPH
Časť 2 Logický celok č. 2: Technológia na opracovanie dreva
v sume : 2 000,00 EUR bez DPH
Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.

3. Kúpna zmluva nadobúda platnosť dňom podpísania oboma zmluvnými stranami. Kúpna zmluva nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky účinnosti zmluvy, ktorou bude schválenie zákazky v rámci kontroly príslušného verejného obstarávania Poskytovateľom NFP, t.j. doručenie správy z kontroly príslušného verejného obstarávania kupujúcemu. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly príslušného verejného obstarávania, ktorou Poskytovateľ NFP neschváli predmetné verejné obstarávanie.

4. Upozorňujem uchádzačov, že zákon 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov nadobudol účinnosť od 1. februára 2017, ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Osoba podľa § 8 ZVO - Mgr. Jozef Michňa - nesmie v zmysle § 11 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Zároveň platí, že ak bol, alebo je subjekt zaregistrovaný v registri konečných užívateľov výhod vedenom Úradom pre verejné obstarávanie do 31. januára 2017, bude sa priamo považovať za partnera verejného sektora a bude sa tiež považovať za zapísanú osobu v novom registri partnerov verejného sektora. Tieto subjekty však budú povinné vykonať dodatočne do 31. júla 2017 proces overenia identifikácie konečného užívateľa výhod podľa novej právnej úpravy, teda podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto povinnosti je sankcionované výmazom dotknutého subjektu z tohto registra.

5. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.03.2017

Profil Obstarávateľa


Dôležité