Oznámenie 3783 - WYP

Obsah

3783 - WYP
Vestník č. 62/2017 - 28.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Michalovce
IČO: 00325490
Nám. osloboditeľov 30, 07101 Michalovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Darina Čornejová
Telefón: +421 566864174
Fax: +421 566443520
Email: darina.cornejova@msumi.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.michalovce.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5769
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Miestna samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zníženie energetickej náročnosti budovy Materskej školy S.H. Vajanského, Michalovce
Referenčné číslo: OIaG č. VO/05/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom riešenia zákazky t. j. zníženia energetickej náročnosti objektu je zateplenie fasády, sokla a strechy, výmena okien, dverí, klampiarskych a zámočníckych výrobkov. Fasáda objektu sa upraví kontaktným zatepľovacím systémom z minerálnej vlny, bez zmien v členení existujúceho stavu. Okná budú plastové s izolačným trojsklom a vnútorným a vonkajším parapetom. Vstupné dvere plastové. Zrealizuje sa výmena svietidiel interiérového osvetlenia objektu na základe vypracovaného normalizovaného hodnotenia energetickej hospodárnosti budovy. V rámci ZTI je riešené zníženie energetickej náročnosti budovy novým riešením prípravy TUV podľa požiadavky energetického auditu a z toho vyplývajúcich technických riešení napojenia na vodovod a kanalizáciu. Na základe spracovaného energetického auditu pre dodržanie násobnosti výmeny vzduchu n = 0,5 / h, je riešená inštalácia núteného vetrania so spätnou rekuperáciou odpadového tepla.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 555 740,70 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45321000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastrálne územie Michalovce, Ul. S.H.Vajanského, stavebná parcela 1644/4, 1644/5
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom riešenia je zateplenie fasády, sokla a strechy, výmena okien, dverí, klampiarskych a zámočníckych výrobkov.
Fasáda objektu sa upraví kontaktným zatepľovacím systémom z minerálnej vlny, bez zmien v členení existujúceho stavu, zateplenie skopíruje jej členenie.
Na pôvodnú krytinu z asfaltových pásov sa osadia EPS a XPS dosky a zrealizuje sa povlaková krytina mechanickým kotvením. Súčasťou realizácie strešného plášťa bude aj úprava atík, klampiarske výrobky strechy (súčasť dodávky povlakovej krytiny plech s nekašírovanou fóliou na jednej strane) a doplnky ako dažďové vpuste, odvetranie . Zrealizuje sa nový bleskozvod.
Oplechovanie loggií je z hliníkového plechu, dlažba loggie je protišmyková do flexibilného lepidla. Súčasťou je výmena vyrovnávacích schodísk a zábradlí za oceľové (pozinkované).
Okná budú plastové s izolačným trojsklom a vnútorným a vonkajším parapetom. Vstupné dvere plastové. Fasáda a podhľady vystupujúcich časti fasády budú upravené kontaktným zatepľovacím systémom na báze minerálnej vlny a upravená silikónovou stierkou. Sokel bude zateplený kontaktným zatepľovacím systémom z XPS a dosiek z minerálnej vlny upravený stierkou z prefarbených kamienkov.
Dispozičné riešenie sa týmto investičným zámerom nemení.
Zrealizuje sa výmena svietidiel interiérového osvetlenia objektu na základe vypracovaného normalizovaného hodnotenia energetickej hospodárnosti budovy.
Taktiež je riešené napojenie jednotiek VZT z existujúcich rozvádzačov v objekte, vonkajšia a vnútorná ochrana objektu pred atmosférickými prepätiami.
V rámci ZTI je riešené zníženie energetickej náročnosti budovy novým riešením prípravy TUV podľa požiadavky energetického auditu a z toho vyplývajúcich technických riešení napojenia na vodovod a kanalizáciu.
Odvod kondenzátu z VZT jednotiek je riešený do najbližších rozvodov splaškovej kanalizácie k miestu napojenia.
Potrubia budú vedené v priečkach, alebo pod stropom, resp. prekryté stavebnými konštrukciami.
Rozvod pitného vodovodu ostáva v pôvodnom stave. Rieši sa iba ohrev TÚV a rozvody TÚV k existujúcim zariaďovacím predmetom.
Ohrev TÚV je riešený ohrievačom TÚV (rieši časť ÚVK) podľa požiadavky energetického auditu.
Vykurovací systém je dvojrúrkový z lisovanej uhlíkovej ocele. Ležatý rozvod ÚVK bude vedený vedľa seba pod stropom 1.PP, resp. 1.NP, kotvený objímkami cez závitové tyče a kotvy do betónu.
Vykurovacie telesá sú nové oceľové doskové stavebnej výšky 500, 600 a 900mm s bočným pripojením, osadenie sa prevedie na typové kotevné sady. Na prívode vykurovacích telies budú osadené termostatické priame ventily.
Pre ohrev TÚV bude v kotolni osadený nový ohrievač TÚV.
Na základe spracovaného energetického auditu pre dodržanie násobnosti výmeny vzduchu n = 0,5 / h, je riešená inštalácia núteného vetrania so spätnou rekuperáciou odpadového tepla vo vybraných miestnostiach MŠ (herne a spálne na 1. a 2.NP). Osadených bude 8 ks malých kompaktných rekuperačných podstropných jednotiek s elektrickým predohrevom, elektrickým dohrevom, filtrami a odvodom kondenzátu.

Bližšia špecifikácia na predmet zákazky je podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 555 740,70 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a) nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Pri návrhu riešenia boli zohľadnené environmentálne aspekty a to zadávaním environmentálnych charakteristík a iných dokumentov požadovaných pravidlami a postupmi verejného obstarávania.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení, t. j. musí preukázať, že:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe. Preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace.
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukáže doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace.
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace.
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. Preukáže doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukáže doloženým čestným vyhlásením.
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
Uchádzač môže v zmysle § 39 predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom jednotného európskeho dokumentu.
V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods. 3 zákona. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ požaduje doklady preukazujúce osobné postavenie uchádzača v súlade s § 32 vyplývajúce zo ZVO, v ktorom sú taxatívne určené.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods. 1 písm. b):
zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;

Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t. j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto stavebných diel.

§ 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35:
opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality,

Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona:
požadovaním tejto podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača zabezpečiť kvalitu spojenú s realizáciou predmetu obstarávania na základe obecne akceptovaných štandardov. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky, prostredníctvom ktorých garantuje projektované parametre a životnosť diela.

§ 34 ods. 1 písm. g):ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona:
Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené plnením a riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a dostatočnú kvalifikáciu.

§ 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti podmienok a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona:
Požadovaním tejto podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača poskytnúť stavebné práce v požadovanej kvalite. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky a táto realizácia bude prebiehať v zložitých miestnych pomeroch s dôrazom na ochranu životného prostredia.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti postupovať aj v zmysle ods. 3 §34 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní. V takom prípade musí uchádzať alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať všetky náležitosti vyplývajúce zo znenia uvedeného v ods. 3 §34 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní (bližšie informácie sú v súťažných podkladoch ).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. b) Uchádzač predloží najmenej jedno potvrdenie uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru (Zníženie energetickej náročnosti budovy v kategórii pozemné stavby) aspoň o výške 400 000 EUR bez DPH .
Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky aktuálneho v deň vyhlásenia verejného obstarávania. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal

k § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky;
Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
- platný dokument (licencia) od nezávislej certifikačnej autority na zhotovenie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov, ktorým uchádzač preukáže svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentmi tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia;

k § 34 ods. 1 písm. g)
Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s Osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní odbornej skúšky (s rozsahom oprávnenia pre pozemné stavby) a odborná prax. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje overenou fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Najmenej 5 ročnú odbornú prax preukáže životopisom.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.

k § 34 ods. 1 písm. h)
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 v oblasti vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Predmet zákazky a technické špecifikácie v zadávacích dokumentoch sú definované tak, aby boli zohľadnené environmentálne vplyvy počas celého životného cyklu stavebných prác.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.05.2017 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.05.2017 13:00
Miesto: Michalovce, Námestie osloboditeľov 30, Mestský úrad I. poschodie č. dv. 214
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie časti ponúk označených ako " Kritériá" vykoná komisia v súlade s § 52 zákona, len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Oprávnené osoby sa na otváraní preukážu podľa pokynov v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Od uchádzača sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s § 46 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO). Výška zábezpeky je stanovená na 16 000 Eur.
Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
3.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na :http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
4.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak.
5.Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5769) vo formáte pdf alebo prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa (http://www.michalovce.sk) v časti Verejné súťaže. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa zriadeného ÚVO alebo z webovej stránky verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej vo Výzve na predkladanie ponúk, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov (SP), ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a mailový kontakt záujemcu v prípade potreby zasielania vysvetlení resp. doplnení súťažných podkladov. Prípadné vysvetľovanie resp. dopĺňanie SP budú zverejnené aj na vyššie uvedených kontaktoch.
6.Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
7.Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami.
8. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača , aby najneskôr ku dňu odovzdania staveniska predložil k nahliadnutiu platné poistné zmluvy v rozsahu uvedenom v návrhu zmluvy v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.03.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité