Oznámenie 3802 - WYP

Obsah

3802 - WYP
Vestník č. 62/2017 - 28.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
IČO: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Martina Čaplová
Telefón: +421 259722362
Email: martina.caplova@nrsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/233
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Reštaurátorské práce pri obnove archeologických nálezov
Referenčné číslo: 352/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45454100-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú reštaurátorské práce pri obnove archeologických nálezov. Zákazka pozostáva z reštaurovania archeologických nálezov rímskych mozaík, omietok a murív rímskych stavieb I., II. a VII na severnej terase Národnej kultúrnej pamiatky Bratislavský hrad, vrátane dokumentácie vykonaných reštaurátorských prác, jej prerokovanie a schválenie kompetentnými orgánmi. Reštaurátorské práce budú realizované na základe dokumentácie Návrh na reštaurovanie archeologických nálezov rímskych mozaík, omietok a murív rímskych stavieb I., II. a VII. a v súlade s vydaným rozhodnutím Krajského pamiatkového úradu Bratislava č. KPUBA- 2015/24150-2/89548/FER zo dňa 17.12.2015. Cieľom reštaurovania je fyzická záchrana originálov archeologických nálezov in situ častí nadzemných a základových murív antických stavieb a maximálne možné zachovanie ich autentickej hmotnej a pamiatkovej podstaty a ich kvalitné prezentovanie. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Návrhu na reštaurovanie archeologických nálezov rímskych mozaík, omietok a murív rímskych stavieb I., II. a VII, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 298 022,89 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národná kultúrna pamiatka Bratislavský hrad, Bratislava, bližšia špecifikácia v súťažných podkladoch.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú reštaurátorské práce pri obnove archeologických nálezov. Zákazka pozostáva z reštaurovania archeologických nálezov rímskych mozaík, omietok a murív rímskych stavieb I., II. a VII na severnej terase Národnej kultúrnej pamiatky Bratislavský hrad, vrátane dokumentácie vykonaných reštaurátorských prác, jej prerokovanie a schválenie kompetentnými orgánmi. Reštaurátorské práce budú realizované na základe dokumentácie Návrh na reštaurovanie archeologických nálezov rímskych mozaík, omietok a murív rímskych stavieb I., II. a VII. a v súlade s vydaným rozhodnutím Krajského pamiatkového úradu Bratislava č. KPUBA- 2015/24150-2/89548/FER zo dňa 17.12.2015. Cieľom reštaurovania je fyzická záchrana originálov archeologických nálezov in situ častí nadzemných a základových murív antických stavieb a maximálne možné zachovanie ich autentickej hmotnej a pamiatkovej podstaty a ich kvalitné prezentovanie. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Návrhu na reštaurovanie archeologických nálezov rímskych mozaík, omietok a murív rímskych stavieb I., II. a VII, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 298 022,89 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač sa môže zúčastniť verejného obstarávania, len ak spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 152 ods. 1 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokladom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v origináloch alebo v úradne osvedčených fotokópiách dokladov.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača v plnom rozsahu za účelom uzavretia zmluvy so spôsobilým a spoľahlivým hospodárskym subjektom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Bod 1) Uchádzač podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní predloží zoznam stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Bod 2) Uchádzač podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predloží v ponuke údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich technickú a odbornú spôsobilosť podľa bodu 1) a 2) v origináloch alebo úradne osvedčených fotokópiách dokladov.
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 34 môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 odseku 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Bližšie informácie o jednotnom európskom dokumente sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1) Uchádzač predloženým zoznamom stavebných prác doplneným potvrdeniami odberateľov za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania preukáže realizáciu aspoň jednej zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (t.j. reštaurátorské práce pri obnove pamiatok na historických omietkach a murivách v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry) vo výške finančných nákladov minimálne 100 000,00 EUR bez DPH. Doklady musia byť predložené v origináloch alebo v úradne osvedčených fotokópiách.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu za predchádzajúcich päť rokov v rovnakom alebo obdobnom charaktere ako predmet zákazky je preukázanie schopností uchádzača realizovať predmet zákazky.
K bodu 2) Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnutá minimálne jedna osoba spĺňa nasledovné minimálne požiadavky:
a)reštaurátor fyzická osoba s platným osvedčením vydaným Komorou reštaurátorov podľa § 5 ods. 2 zákona č. 200/1994 Z.z. o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad podľa príslušných právnych predpisov v krajine sídla uchádzača v špecializácii reštaurovania:
1)Sochárstvo S6 reštaurovanie kamenných polychrómových sôch, kamenných architektonických článkov, muriva a nadväzujúcich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry;
2)Sochárstvo S9 reštaurovanie štukových plastík, štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry.
Uchádzač predloží platné osvedčenia a životopis/y osoby/osôb, ktorý musí obsahovať: a) titul, meno a priezvisko, štátna príslušnosť príslušnej osoby, b) história zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľa, pozícia, aktuálny zamestnávateľ), c) zoznam realizovaných projektov/zmlúv s uvedením pozície osoby a stručný opis realizovaných prác d) dátum a vlastnoručný podpis predmetnej osoby. Doklady musia byť predložené ako originály resp. úradne osvedčené fotokópie dokladov.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Účelom požiadavky je preukázanie, či je uchádzač personálne a odborne spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.04.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.04.2017 10:00
Miesto: Kancelária Národnej rady SR, Župné námestie 12, 811 03 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk označených ako Ostatné je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ poskytne neobmedzený a priamy prístup k týmto súťažným podkladom ich zverejnením vo svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie - http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/233.
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 8.000,00 EUR. Podrobné informácie v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.03.2017

Redakčné opravy

17145 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 245/2017
V oznámení 03802-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 062/2017 zo dňa 28.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Ponuka musí platiť do Namiesto: 31.12.2017 00:00 Má byť: 31.03.2018 00:00
3966 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 57/2018
V oznámení 03802-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 062/2017 zo dňa 28.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Ponuka musí platiť do Namiesto: 31.03.2018 00:00 Má byť: 30.06.2018 00:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Predĺženie lehoty viazanosti ponúk je opätovne nutné z dôvodu uplatnenia revíznych postupov.
8774 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 126/2018
V oznámení 03802-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 062/2017 zo dňa 28.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Ponuka musí platiť do Namiesto: 30.06.2018 Má byť: 31.07.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité