Oznámenie 3810 - WYT

Obsah

3810 - WYT
Vestník č. 63/2017 - 29.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Frequency s. r. o.
IČO: 46329056
Tomášikova 50/A , 83104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tomášikova 50/A
Kontaktná osoba: Ondrej Hnat
Telefón: +421 918887092
Email: Ondrej.Hnat@frequency.eu.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18899
Hlavná adresa(URL): http://www.frequency.eu.com/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18899
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Gruny, s.r.o.
IČO: 50690485
Klincová 35 , 82108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Grűnzweigová
Telefón: +421 940136842
Email: gruny@gruny.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): §8 - spoločnosť s ručením obmedzeným
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): ozvučovanie a osvetľovanie kultúrnych, spoločenských a športových podujatí , nákladná doprava
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka a inštalácia zariadení a 4K technológií do satelitného vozu
Referenčné číslo: 0217TFR
II.1.2) Hlavný kód CPV
32530000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
1. Satelitná anténa a montáž na vozidlo 1 ks
2. Ožarovač paraboly 1ks
3. Vysielací vlnovod 1 ks
4. Ovládač nastavenia antény 1ks
5. SMW DUAL LNB 1 ks
6. Pásmový filter 1 ks
7. Výkonové vf zosilňovače 2 ks
8. Konvertor pásma 2 ks
9. Ovládač systému redundancie 1 ks
10. Encoder 1 ks
11. Napájanie 1 ks
12. Dovybavenie vozidla 1 ks
Súčasťou je aj Projektová dokumentácia, integrácia a testovanie. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 208 116,67 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nitra, bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.4) Opis obstarávania
1. Satelitná anténa a montáž na vozidlo 1 ks
2. Ožarovač paraboly 1ks
3. Vysielací vlnovod 1 ks
4. Ovládač nastavenia antény 1ks
5. SMW DUAL LNB 1 ks
6. Pásmový filter 1 ks
7. Výkonové vf zosilňovače 2 ks
8. Konvertor pásma 2 ks
9. Ovládač systému redundancie 1 ks
10. Encoder 1 ks
11. Napájanie 1 ks
12. Dovybavenie vozidla 1 ks
Súčasťou je aj Projektová dokumentácia, integrácia a testovanie. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 208 116,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: predmet zákazky je predmetom podanej žiadosti o NFP,. Kód výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5
II.2.14) Doplňujúce informácie:
OP Integrovaný regionálny operačný program, Podpora prístupu k hmotným a nehmotným aktívam MSP v kultúrnom a kreatívnom sektore pre účely tvorby pracovných miest (decentralizovaná podpora), Prioritná os: 3 - Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch, Špecifický cieľ: 3.1. Bližšie info v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní.

2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1:
a) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,

3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

4. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

5. Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely preukazovania splnenia podmienok účasti sa rozumie
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.

6. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia uvedených v odseku 1. písm. a) zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
7. Podrobnejšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: podrobnosti budú uvedené v súťažných podkladoch
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2017 10:00
Miesto: sídlo Gruny s.r.o.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: otváranie sa týka časti ponúk "Ostatné", otváranie je neverejné
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní. Viac informácií bude uvedených v súťažných podkladoch.
2. Úspešný uchádzač/dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly a auditu oprávnenými osobami. Bližší popis je uvedený v súťažných podkladoch.
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje odstúpiť od zmluvy bez akejkoľvek sankcie zo strany dodávateľa, v prípade, ak poskytovateľ finančných prostriedkov neschváli verejné obstarávanie a neuzná výdavky z neho vyplývajúce za oprávnené.
4. Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku.
5. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná až po nadobudnutí účinnosti zmluvy o NFP a po kladnom overení tohto verejného obstarávania poskytovateľom finančných prostriedkov. Obe tieto podmienky musia byť splnené
kumulatívne.
7. Ponuky je potrebné podať na Adresu: Klincová 35, 821 08 Bratislava, 3. Posch., v čase od 9-15.00h počas pracovných dní. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
8. Táto zákazka nie je rozdelená na časti, nakoľko si to povaha predmetu zákazky nevyžaduje.
9. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti upredložením jednotného európskeho dokumentu. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
9. Bližšie informácie týkajúce sa verejného obstarávania budú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.03.2017

Redakčné opravy

4693 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2017
V oznámení 03810-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Frequency s. r. o., Tomášikova 50/A, 831 04 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 063/2017 zo dňa 29.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.3) Miesto dodania Namiesto: Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Nitra, bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Trnava, bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.04.2017 09:00 Má byť: 24.04.2017 09:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.04.2017 10:00 Má byť: 24.04.2017 10:00
5289 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 78/2017
V oznámení 03810-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Frequency s. r. o., Tomášikova 50/A, 831 04 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 063/2017 zo dňa 29.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 24.04.2017 09:30 Má byť: 03.05.2017 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.04.2017 10:00 Má byť: 03.05.2017 11:30

Profil Obstarávateľa


Dôležité