Oznámenie 3972 - WYP

Obsah

3972 - WYP
Vestník č. 64/2017 - 30.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Bardejov
IČO: 00321842
Radničné námestie 16, 08580 Bardejov

Slovensko
Kontaktná osoba: Bc. Lucia Kurčiková
Telefón: +421 903607190
Email: lucia.kurcikova@ultimaratio.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bardejov.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5450
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ultima Ratio s.r.o.
IČO: 46862439
Seberíniho 1 , 82103 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Bc. Lucia Kurčiková
Telefón: +421 903607190
Email: lucia.kucikova@ultimaratio.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zníženie energetických nákladov MŠ nám. arm. gen. L. Svobodu 15, Bardejov
Referenčné číslo: BUR000066_Bardejov_MŠ-Svobodu
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené so znížením energetickej náročnosti budovy Materskej školy na
Nám. arm. gen. L. Svobodu 2653/15, 085 01 Bardejov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 486 200,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45321000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nám. arm. gen. L. Svobodu 2653/15, 085 01 Bardejov.
II.2.4) Opis obstarávania
Dielo podľa projektovej dokumentácie.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 486 200,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód výzvy: OPKZP-PO4-SC431-2017-19
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Od uchádzača sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s §46 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO). Výška zábezpeky je stanovená na 14 000 Euro. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Na preukázanie osobného postavenia sa v súlade s §114 ods. 2 ZVO vyžaduje predloženie dokladu o oprávnení dodávať stavebné práce v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
2) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a)v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v časti IV: môže hospodársky subjekt vyplniť len oddiel "Globálny údaj pre všetky podmienky účasti" bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV., alebo
b)v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.
3) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.05.2017 14:30
Miesto: Ultima Ratio s.r.o., Seberíniho 1, 821 03 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa riadi §52 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v časti VI.3.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1)Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola vylúčená. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk.
2)Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s §38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči z uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
3)Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO v znení účinnom od 1.2.2017.
4)Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že:
a)dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a
b)dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom pomoci. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
5) Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú:
i.Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou,
ii.Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
iii.Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
iv.Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
v.Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
6)V súlade s §56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v §56 ods. 8, 10, 11 na viac ako 10 pracovných dní.
7)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
8)Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme.
9)Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch od 9:00 do 11:30 a od 12:30 do 16:00.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.03.2017

Redakčné opravy

4384 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 68/2017
V oznámení 03972-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Bardejov, Radničné námestie 16, 085 80 Bardejov zverejnenom vo VVO č. 064/2017 zo dňa 30.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) KOMUNIKÁCIA Email: Namiesto: lucia.kucikova@ultimaratio.sk Má byť: lucia.kurcikova@ultimaratio.sk
5746 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 83/2017
V oznámení 03972-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Bardejov, Radničné námestie 16, 085 80 Bardejov zverejnenom vo VVO č. 064/2017 zo dňa 30.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.04.2017 10:00 Má byť: 09.05.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.05.2017 14:30 Má byť: 09.05.2017 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité