Oznámenie 3957 - WYP

Obsah

3957 - WYP
Vestník č. 64/2017 - 30.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
IČO: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Jediný
Telefón: +421 905964551
Fax: +421 248264386
Email: bsk@p-m.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/2750
Hlavná adresa(URL): http://www.region-bsk.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/2750
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Jediný
Telefón: +421 905964551
Email: bsk@p-m.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/2750
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.region-bsk.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Jediný
Telefón: +421 905964551
Fax: +421 254654044
Email: bsk@p-m.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/2750
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.region-bsk.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Kultúrno-kreatívne oživenie tradícií (HERITAGE SK-AT)
Referenčné číslo: 0532/16/EO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212300-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu kaštieľa a záhrady pozostávajúca najmä z kompletnej rekonštrukcie strechy (výmena krovu a strešnej krytiny), z obnovy fasád vrátane okenných a dverových výplní.
Objekt kaštieľa a záhrady sa realizuje z dôvodu vytvorenia kultúrno-kreatívneho centra v rámci projektu Kultúrno-kreatívne oživenie tradícií z Programu spolupráce Interreg V-A Slovenská republika Rakúsko.
Objekt po rekonštrukcii bude slúžiť v rámci cezhraničnej spolupráce s rakúskymi obcami na rôzne spoločenské podujatia, ktoré sa budú realizovať v kaštieli a záhrade objektu MOS v Modre.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 587 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45112711-2
45262600-7
45454100-5
77300000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Malokarpatské osvetové stredisko v Modre, Horná 20, 900 01 Modra
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu kaštieľa a záhrady pozostávajúca najmä z kompletnej rekonštrukcie strechy (výmena krovu a strešnej krytiny), z obnovy fasád vrátane okenných a dverových výplní. Rekonštrukcia interiéru bude čiastková v súčasnosti využívané priestory v uličnom krídle na poschodí vyžadujú len minimálne zásahy. Obnovené budú aj výtvarné prvky architektúry (umelecko-remeselná obnova a reštaurovanie). V plnom rozsahu je plánovaná rekonštrukcia areálu záhrady. Rekonštrukcia má vyriešiť aj odvod zrážkovej vody, zaplavovanie areálu záhrady počas dažďov a elementárnu sanáciu vlhnutia objektu. Pri rekonštrukcii musia byť zachované výrazové historické prvky architektúry a nesmú byť znehodnotené vizuálnym narušením pri inštalácii technologických prvkov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 587 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Interreg V-A SK-AT 2014-2020
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Podpis zmluvy o dielo s úspešných uchádzačom je podmienené podpisom Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi BSK a Riadiacim orgánom programu spolupráce Interreg V-A SK-AT 2014-2020.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon").

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) alebo zapísaním do Zoznamu hospodárskych subjektov (ďalej len ZHS) podľa § 152 zákona alebo predložením originálnych resp. úradne osvedčených kópii dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona.

Preukazovať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia JED-om môže uchádzač využiť prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu Jednotného európskeho dokumentu (eESPD) slúžiacu pre jeho vyplnenie a opätovné použitie dostupnej na https://ec.europa.eu/growth/tools-atabases/espd/filter?lang=sk (na tento link sa možno dostať aj cez www.uvo.gov.sk).

Uchádzač skutočnosť zápisu do ZHS deklaruje v JED-e v Časti II. oddiel A a postupuje nasledovne:
- Pokiaľ je uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov v súlade s podmienkami vyžadovanými zákonom č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní t.j. nemá doplnené do ZHS doklady na preukázanie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. (keďže podľa § 187 ods. 7 cit. zákona zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností) musí vypĺňať v JED-e aj Časť III. Dôvody na vylúčenie oddiely A, B, C, D (v rámci nich relevantné ustanovenia/podmienky).

- Ak je uchádzač zapísaný do ZHS podľa zákona č. 343/2015 Z. z. teda spĺňa všetky podmienky týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f), nevypĺňa Časť III. (§ 152 preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 od. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5, zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi, údaje v ňom uvedené nie je potrebné overovať).

Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 37 ods. 3 zákona o VO.

Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v súlade s platnou legislatívou a požaduje splnenie podmienok účasti v zmysle § 114 ods. 2 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: (1) Doklady podľa § 33 ods. 1 písm. a) - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky

Odôvodnenie primeranosti:

Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením §33 zákona. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre uskutočnenie prác, ktorý si nielen plní všetky svoje záväzky včas a riadne, ale reálne bude mať počas výstavby k dispozícii finančné prostriedky v požadovanej výške. Požiadavka vypláva z faktu, že cena bude zaplatená jednou úhradou po ukončení všetkých prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad 1/ Vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky Záväzný prísľub banky, že uchádzačovi poskytne úver na zabezpečenie realizácie predmetu zákazky vo výške minimálne 1 500 000 EUR, alebo ekvivalent v inej mene.
Z predloženého úverového prísľubu musí jednoznačne vyplývať záväzok banky poskytnúť označenému klientovi(uchádzačovi) úver, ak bude klientom doručená uzavretá zmluva o dielo na predmet zákazky, ak sa banka a klient dohodnú na konečnom znení zmluvy o úvere a ak sa počas prípravy spolufinancovania nevyskytnú žiadne závažné okolnosti, ktoré by podľa názoru banky mohli viesť k zhoršeniu ekonomickej situácie klienta a tým k ohrozeniu schopnosti klienta plniť záväzky z pripravovaného úverového vzťahu s bankou.
Vyššie uvedené vyjadrenie banky, alebo potvrdenie banky nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk a musí ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk odrážať skutočný stav.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1 § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Odôvodnenie:
Zoznam prác má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s prácami obdobného charakteru ako predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem, rozsah a charakter zákazky.

3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona - opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie::
Certifikát je zárukou spôsobilosti uchádzača. Záujemca preukáže, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 pre oblasť realizácie stavebných prác. Tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, a z noriem členských štátov EÚ.

3.3 podľa §34 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie:
Slúži pre overenie schopnosti uchádzača dodať predmet zákazky prostredníctvom expertov, ktorí majú vzdelanie a odbornú prax súvisiacu zo zabezpečovaním stavebných prác. Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii expertov, ktorí sa budú podieľať na dodaní predmetu zákazky a ktorí majú nielen platné certifikáty/osvedčenia preukazujúce ich odbornú spôsobilosť vo svojom odbore, ale aj primerané skúsenosti s realizáciou obdobných stavieb a prác. Vzhľadom k tomu, že rekonštrukcia pamiatok je technicky aj organizačne náročnejšia ako výstavba nového objektu, navyše realizovaná za prevádzky, kde vstupuje vplyv investora rekonštrukcie, verejný obstarávateľ stanovil požiadavku na riadiacich expertov s požadovanou praxou.
Kaštieľ s parkom je národnou kultúrnou pamiatkou, zapísanou v zozname pamiatkového fondu v zmysle §15 a §22 zákona NRSR č. 49/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov. Hmotnou súčasťou objektu sú umelecko-výtvarné prvky architektúry. V zmysle §33 ods. 7 zákona NR SR č. 49/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov sa obnova týchto umelecko-výtvarných prvkov považuje za reštaurovanie kultúrnej pamiatky. Reštaurovanie smie vykonávať len odborne spôsobilá osoba zapísaná v zozname. Rozsah a spôsob reštaurovania musí byť v súlade s predmetným zámerom a návrhom na reštaurovanie, ako aj s podmienkami špecializácie reštaurátora.

3.4 podľa § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 zákona - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
Odôvodnenie:
Certifikát je zárukou spôsobilosti uchádzača. Uchádzač preukáže, že je držiteľom platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 pre oblasť realizácie stavebných prác. Tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, a z noriem členských štátov Európskej únie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam stavebných prác obdobného charakteru ako predmet zákazky za
predchádzajúcich 5 rokov (predchádzajúcich predkladaniu ponúk), ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie min. 2 200 000 EUR; z toho minimálne jedna zákazka, ktorej fin. objem bol min. 1 500 000,00 EUR. Za stavebné práce obdobného charakteru ako predmet zákazky sa považujú práce na stavbe alebo rekonštrukcii budov, napr. práce na stavbe alebo rekonštrukcii budov, ktoré sú národnými kultúrnymi pamiatkami (NKP); Zoznam stavebných prác má obsahovať: identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa; názov a stručný opis predmetu zákazky; číslo NKP z Ústredného zoznamu pamiatkového fondu (ÚZPF), zmluvnú cenu v EUR bez DPH; lehotu uskutočnenia prác; potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom.
Ak budú v zmluvnej cene zákazky (v referenčnom liste) zarátané aj iné práce alebo činnosti ako požadované, uchádzač je povinný vyčísliť cenu len za práce obdobného charakteru ako predmet zákazky.

3.2 Predloženie údajov o vzdelaní a odbornej praxi /odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov uchádzača, ktorí budú zodpovední za riadenie prác, a to:
- certifikátov, dokladov o odbornej spôsobilosti
- profesijných životopisov z ktorých bude vyplývať preukázanie praktických skúseností zamestnancov uchádzača, zodpovedných za riadenie prác.
Prof. životopis musí obsahovať: titul, meno a priezvisko; údaje o priebehu vzdelania, absolvované školenia; história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie, pozícia); prakti.skúsenosti (názov, sídlo odberateľa, názov stavby , popis stavby, prac. pozícia, rozsah činností ktoré zabezpečoval, obdobie realizácie - mesiacov a rok od do, meno, telefón kontaktnej osoby odberateľa, kvôli overeniu informácie); dátum a podpis zamestnanca
Riadiaci zamestnanec 1 - Stavbyvedúci
- doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o
vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby (zameranie pozemné stavby); preukáže osvedčením,
- min. 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho, preukáže životopisom,
- min. 1 preukázateľná praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho obdobnej ako predmetu zákazky (t.j. pozemné stavby) v min. hodnote 1.500.000 EUR, preukáže životopisom.
Riadiaci zamestnanec 2 - reštaurátor
- min. 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti reštaurátora so špecializáciou: S6 (reštaurovanie kamenných
polychrómovaných sôch, kamenných architektonických článkov, muriva a nadväzujúcich omietok v interiéroch a
exteriéroch objektov historickej architektúry), preukáže životopisom,
- doklad o osobitnej odbornej spôsobilosti/o zapísaní do zoznamu členov komory reštaurátorov v zmysle zák. 200/1994 Z. z. v znení zák. NRSR č. 136/2010 Z.z. s vymedzením špecializácie reštaurovania S6; preukáže osvedčením.

3.3 Opatrenia na zabezpečenia kvality, ktoré budú použité pri plnení zmluvy. Záujemca predloží certifikát systému riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001 (v oblasti stavebných prác) vydaný nezávislou inštitúciou v oblasti predmetu zákazky, resp. iný ekv. doklad/dokument prezentujúci zavedený systém riadenia kvality uchádzača. V takom prípade uchádzač predloží opis tohto ekv. systému manažérstva kvality alebo rovnocenné osvedčenia z členských štátov EÚ.

3.4 Opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré budú použité pri plnení zmluvy. Záujemca predloží certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa STN EN ISO 14001 pre oblasť stavebných prác (vrátane obnovy a renovácie národných kultúrnych pamiatok); verejný obstarávateľ akceptuje aj iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné týmto opatreniam. V takom prípade uchádzač predloží opis tohto ekv. systému environmentálneho manažérstva a rovnocenné osvedčenia z členských štátov EÚ.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
A/ Uzavretie zmluvy o dielo s úspešných uchádzačom je podmienené podpisom Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi BSK a Riadiacim orgánom programu spolupráce Interreg V-A SK-AT 2014-2020.

B/ Ponuka v časti Ostatné bude obsahovať originál alebo úradne osvedčenú kópiu:
1. čestného vyhlásenie, že v prípade úspechu, k podpisu ZOD predloží orig./úradne osv. kópiu poist. zml. na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone predmetu zákazky, vo výške krytia min. vo výške
2.500 000 EUR s DPH,platné a účinné počas zmluvy. Dokument podpísaný uchádzačom, v prípade skupiny podpísaným každým členom.
2. certifikát OHSAS 18001, resp. iný ekvivalentný doklad prezentujúci systém ochrany zdravia a bezpečnosti pri práci na stavbe. V takom prípade sa požaduje predložiť popis ekvivalentného systému alebo rovnocenné osvedčenie.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.04.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 15.09.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.04.2017 13:00
Miesto: Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 a spôsobom podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 45000 EUR. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.

2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 21. 04. 2017, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie.

3.Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť elektronicky (e-mailom), v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou, alebo osobne na kontaktnú adresu podľa bodu I.1) v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení. Záujemca v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov uvedie svoje identifikačné údaje: (v prípade skupiny za každého člena skupiny samostatne), obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, číslo faxu, internetová adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej forme na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu.

4.Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u verejného obstarávateľa a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenú v časti I.1) , ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a e-mailový kontakt záujemcu. Vzor registračného textu: V záujme zabezpečenia informovania v procese verejného obstarávania vyhláseného vo vestníku VVO č. ......./2017, zo dňa DD.MM.2017, značka ..... - WYP, s názvom: " Kultúrno-kreatívne oživenie tradícií (HERITAGE SK-AT) " Vám oznamujem, že sme si dňa DD.MM.2017 stiahli z profilu ver. obstarávateľa súťažné podklady k predmetnej zákazke. Záujemca: Názov, adresa, IČO, telefón, fax, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail.

5.Projektová dokumentácia je v súlade s § 64 ods. 4 zákona č. 343 /2015 Z.z. o verejnom obstarávaní
v znení neskorších predpisov zverejnená na webovej adrese:
https://drive.google.com/file/d/0B1kDX17pGGtFSC01cjRFVjFMZmc/view?usp=sharing

6.Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívnych dokumentov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejňovať v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/2750.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI:
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podm. účasti určené ver.obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Uchádzač môže na preukázanie ekon. a fin. postavenia podľa bodu III.1.2) využiť fin.zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO.
Uchádzač môže na preukázanie techn. a odb. spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť techn. a odb.kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 2 ZVO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podm. účasti vo ver.obstarávaní týkajúcich sa ekonom. a fin. postavenia alebo techn. a odb. spôsobilosti spoločne.
Na prepočet inej meny ako euro uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tejto Výzvy do vestníka VO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.03.2017

Redakčné opravy

4756 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2017
V oznámení 03957-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 064/2017 zo dňa 30.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: (1) Doklady podľa § 33 ods. 1písm. a) - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky Odôvodnenie primeranosti: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením §33 zákona. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre uskutočnenie prác, ktorý si nielen plní všetky svoje záväzky včas a riadne, ale reálne bude mať počas výstavby k dispozícii finančné prostriedky v požadovanej výške. Požiadavka vypláva z faktu, že cena bude zaplatená jednou úhradou po ukončení všetkých prác. Má byť: NEPOŽADUJE SA III.2.2) Podmienky vykonania zákazky Namiesto: A/ Uzavretie zmluvy o dielo s úspešných uchádzačom je podmienené podpisom Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi BSK a Riadiacim orgánom programu spolupráce Interreg V-A SK-AT 2014-2020. B/ Ponuka v časti Ostatné bude obsahovať originál alebo úradne osvedčenú kópiu: 1. čestného vyhlásenie, že v prípade úspechu, k podpisu ZOD predloží orig./úradne osv. kópiu poist. zml. na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone predmetu zákazky, vo výške krytia min. vo výške 2.500 000 EUR s DPH, platné a účinné počas zmluvy. Dokument podpísaný uchádzačom, v prípade skupiny podpísaným každým členom. 2. certifikát OHSAS 18001, resp. iný ekvivalentný doklad prezentujúci systém ochrany zdravia a bezpečnosti pri práci na stavbe. V takom prípade sa požaduje predložiť popis ekvivalentného systému alebo rovnocenné osvedčenie. Má byť: A/ Uzavretie zmluvy o dielo s úspešných uchádzačom je podmienené podpisom Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi BSK a Riadiacim orgánom programu spolupráce Interreg V-A SK-AT 2014-2020. B/ Ponuka v časti Ostatné bude obsahovať originál alebo úradne osvedčenú kópiu: 1. čestného vyhlásenie, že v prípade úspechu, k podpisu ZOD predloží orig./úradne osv. kópiu poist. zml. na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone predmetu zákazky, vo výške krytia min. vo výške 2.500 000 EUR s DPH, platné a účinné počas zmluvy. Dokument podpísaný uchádzačom, v prípade skupiny podpísaným každým členom. 2. certifikát OHSAS 18001, resp. iný ekvivalentný doklad prezentujúci systém ochrany zdravia a bezpečnosti pri práci na stavbe. V takom prípade sa požaduje predložiť popis ekvivalentného systému alebo rovnocenné osvedčenie. III.2.2) Podmienky vykonania zákazky Namiesto: Z dôvodu obmedzenia počtu znakov Má byť: DOPLNIŤ DO III.2.2) C/ V rámci súčinnosti pred podpisom zmluvy úspešný uchádzač predloží : 1. prisľúb banky o poskytnutí úveru vo výške minimálne 1 500 000 EUR, alebo ekvivalent v inej mene. Z predloženého úverového prísľubu musí jednoznačne vyplývať záväzok banky poskytnúť označenému klientovi (úspešnému uchádzačovi) úver, ak bude klientom doručená uzavretá zmluva o dielo na predmet zákazky, ak sa banka a klient dohodnú na konečnom znení zmluvy o úvere a ak sa počas prípravy spolufinancovania nevyskytnú žiadne závažné okolnosti, ktoré by podľa názoru banky mohli viesť k zhoršeniu ekonomickej situácie klienta a tým k ohrozeniu schopnosti klienta plniť záväzky z pripravovaného úverového vzťahu s bankou. Vyššie uvedené vyjadrenie banky, alebo potvrdenie banky nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu podpísania zmluvy s úspešným uchádzačom a musí odrážať skutočný stav, ALEBO III.2.2) Podmienky vykonania zákazky Namiesto: Z dôvodu obmedzenia počtu znakov v oddiele Má byť: DOPLNIŤ DO III.2.2) 2.preukáže verejnému obstarávateľovi písomným potvrdením banky alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že má k dispozícii na svojom bankovom účte (alebo prostredníctvom iného bankového/finančného produktu umožňujúceho voľnú dispozíciu finančnými prostriedkami) sumu vo výške minimálne 1 500 000 EUR a čestným vyhlásením uchádzača, že túto sumu použije na financovanie realizácie predmetu zákazky. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 26.04.2017 10:00 Má byť: 02.05.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 26.04.2017 13:00 Má byť: 02.05.2017 13:00
5249 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 77/2017
V oznámení 03957-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 064/2017 zo dňa 30.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI: Uchádzač môže na preukázanie techn. a odb. spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť techn. a odb.kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 2 ZVO. Má byť: VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI: Uchádzač môže na preukázanie techn. a odb. spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť techn. a odb.kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO.
5558 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 81/2017
V oznámení 03957-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 064/2017 zo dňa 30.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 02.05.2017 10:00 Má byť: 11.05.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.05.2017 13:00 Má byť: 11.05.2017 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: 2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 21. 04. 2017, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. má byť: 2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 05. 05. 2017, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie.
6484 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 88/2017
V oznámení 03957-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 064/2017 zo dňa 30.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 11.05.2017 10:00 Má byť: 18.05.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.05.2017 13:00 Má byť: 18.05.2017 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 05.05.2017, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. Má byť: 2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 15.05. 2017, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie.
11871 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 162/2017
V oznámení 03957-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 064/2017 zo dňa 30.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 15.09.2017 00:00 Má byť: 30.11.2017 00:00
13926 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 199/2017
V oznámení 03957-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 064/2017 zo dňa 30.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.11.2017 00:00 Má byť: 31.01.2018 00:00
17474 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 250/2017
V oznámení 03957-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 064/2017 zo dňa 30.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.01.2018 00:00 Má byť: 31.03.2018 00:00
1909 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 23/2018
V oznámení 03957-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 064/2017 zo dňa 30.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2018 00:00 Má byť: 15.08.2018 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité