Oznámenie 4136 - WYP

Obsah

4136 - WYP
Vestník č. 65/2017 - 31.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Kráľovský Chlmec
IČO: 00331619
L. Kossutha 99 , 07701 Kráľovský Chlmec

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Bohuslav Ferdinand Chudík
Telefón: +421 905866712
Email: bjfinance.sk@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kralovskychlmec.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6333
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
B & J Finance, s.r.o.
IČO: 46341676
Robotnícka 6 , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Bohuslav Ferdinand Chudík
Telefón: +421 905866712
Email: bjfinance.sk@gmail.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zateplenie a obnova obalových konštrukcií Kultúrneho domu v Kráľovskom Chlmci
Referenčné číslo: OPKZP-PO4-SC431-2017-19
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212300-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je tak, ako to vyplýva z textu zateplenie obnova obalových konštrukcií Kultúrneho domu v Kráľovskom Chlmci.
Ide o existujúci trojpodlažný objekt, s jedným podzemným podlažím čiastočne zapusteným do terénu. Zákazka pozostáva z:
- výmeny výplňových konštrukcií,
- zateplenia obvodového plášťa,
- zateplenia strešného plášťa,
- úpravy vstupu do budovy pre imobilných (rampa),
- doplnkové (klampiarske a ostatné konštrukcie,
- bleskozvodu ,
- vykurovania,
- plynofikácie,
- elektroinštalácie.
Podrobný opis prác, ktoré je na zákazke potrebné zrealizovať je obsiahnutý v projekte pre realizáciu stavby a vo výkaze výmer, ktoré sú nedeliteľnou súčasťou týchto súťažných podkladov. Uchádzačom sa odporúča podrobné oboznámenie sa s projektovou dokumentáciou stavby pred samotným vypracovaním navrhovanej ceny podľa výkazu výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 416 285,53 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212300-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Kráľovský Chlmec, L. Kossutha 99, 077 13 Kráľovský Chlmec, resp. Kultúrny dom, Boľská 152/41, 077 01 Kráľovský Chlmec
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je tak, ako to vyplýva z textu zateplenie obnova obalových konštrukcií Kultúrneho domu v Kráľovskom Chlmci.
Ide o existujúci trojpodlažný objekt, s jedným podzemným podlažím čiastočne zapusteným do terénu. Zákazka pozostáva z:
- výmeny výplňových konštrukcií,
- zateplenia obvodového plášťa,
- zateplenia strešného plášťa,
- úpravy vstupu do budovy pre imobilných (rampa),
- doplnkové (klampiarske a ostatné konštrukcie,
- bleskozvodu ,
- vykurovania,
- plynofikácie,
- elektroinštalácie.
Podrobný opis prác, ktoré je na zákazke potrebné zrealizovať je obsiahnutý v projekte pre realizáciu stavby a vo výkaze výmer, ktoré sú nedeliteľnou súčasťou týchto súťažných podkladov. Uchádzačom sa odporúča podrobné oboznámenie sa s projektovou dokumentáciou stavby pred samotným vypracovaním navrhovanej ceny podľa výkazu výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Najkratšia lehota na vykonanie predmetu zákazky uvedená v mesiacoch
Relatívna váha: 10
Názov: Najlepšia kvalifikácia a skúsenosť zamestnancov - zodpovedných za riadenie stavebných prác uvedená v rokoch
Relatívna váha: 20
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 416 285,53 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia 2014 - 2020, špecifický cieľ 4.3.1: Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení, t.j. musí preukázať, že:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe. Preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace.
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukáže doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace.
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace.
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. Preukáže doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukáže doloženým čestným vyhlásením.
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
1.2 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak nie je upravený inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
1.3 Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
1.4 Uchádzač môže v zmysle § 39 predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom jednotného európskeho dokumentu
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.1 Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
a) § 33 ods. 1 písm. a) - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Potvrdené potvrdenie sa požaduje za obdobie predchádzajúcich troch rokov až ku dňu vystavenia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu podania ponuky.
K potvrdeniu musí uchádzač predložiť čestné vyhlásenie, že má otvorené účty iba v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie a vyhlásenie musí byť podpísané osobou/osobami oprávnenými vystupovať v jeho mene. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky a verejný obstarávateľ ho neuzná.
b) § 33, ods. 1, písm. b) - uchádzač predloží doklad o poistení zodpovednosti za škodu a škodové udalosti spolu so zodpovednosťou za škodu spôsobenú vlastníkom a tretím osobám počas realizácie diela s minimálnou výškou poistnej sumy 410.000,00 EUR,
c) § 33 ods. 1 písm. d) - prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v sume minimálne 800.000,00 EUR za posudzované obdobie. Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) majú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), verejný obstarávateľ si požadované dokumenty môže preveriť, stiahnuť alebo vytlačiť sám, t.j. nie je potrebné, aby ich uchádzač predložil a ak ich predloží nevyžaduje sa, aby boli potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (nie sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), v ponuke predkladajú originály alebo úradne overené kópie požadovaných dokladov. Pokiaľ uchádzači nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok preukážu prehľad o celkovom obrate predložením Výkazu ziskov a strát (účtovná jednotka účtujúca v systéme podvojného účtovníctva) alebo Výkazom o príjmoch a výdavkoch (účtovná jednotka účtujúca v systéme jednoduchého účtovníctva), resp. ekvivalentným dokumentom za posudzované obdobie. Výkazy ziskov a strát alebo Výkazy o príjmoch a výdavkoch musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie potvrdené príslušným správcom dane (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania). Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane.
2.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 33, ods. 2 zákona.
2.3 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
2.4 Uchádzač môže v zmysle § 39 predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom jednotného európskeho dokumentu.
2.5 Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ požaduje finančnú stabilitu pre zabezpečenie predmetu zadávania verejnej zákazky a schopnosť uchádzača bezproblémovo si plniť svoje finančné záväzky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 34, ods. 3 zákona.
3.3 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
3.4 Uchádzač môže v zmysle § 39 predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného Európskeho Dokumentu.
3.5 Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ si takto overí stabilitu, skúsenosti a schopnosť uchádzača na trhu s predmetom zákazky. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho objemu zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne a zároveň či je spoľahlivý a technicky spôsobilý dodať predmet zákazky. Preukázanie skutočností, či uchádzač personálne disponuje kvalifikovanými riadiacimi zamestnancami - osobami zodpovednými za riadenie stavebných prác, ktorí budú technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky v požadovanom rozsahu a čase v požadovanej kvalite a v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k určeným požiadavkám na predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť:
a) § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác podľa obchodných podmienok, a to v minimálnej súhrnnej výške 800.000,00 EUR bez DPH za posudzované obdobie, v zmysle podmienok ZoVO
b) § 34, ods. 1, písm. d) - uchádzač predloží plán organizácie výstavby, t.j. detailne popíše ním navrhovaný technologický postup výstavby diela a detailne rozpracuje plán organizácie výstavby so zreteľom na minimalizáciu dopadov na dopravu, na životné prostredie a na život v meste.
c) § 34, ods. 1, písm. g) - uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Minimálne požiadavky na osobu zodpovednú za riadenie stavebných prác:
- minimálne 15 ročná odborná prax v oblasti stavebníctva s dôrazom na výkon stavebných činností,
- predloženie profesijného životopisu,
- predloženie zoznamu zákaziek, v ktorých sa aktívne podieľal na realizácii,
- predloženie čestného vyhlásenia, že bude k dispozícii na plnenie zákazky.
d) § 34, ods. 1, písm. g) - uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za lešenárske práce. Minimálne požiadavky:
- minimálny počet osôb (lešenárov): 5
- predloženie Osvedčenia (preukazu) lešenára o výkone montáže a demontáže lešenia,
- predloženie zoznamu zákaziek, v ktorých sa aktívne podieľal na realizácii,
- predloženie čestného vyhlásenia, že bude k dispozícii na plnenie zákazky.
e) § 34, ods. 1, písm. h) v nadväznosti na § 35 a § 36 - uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001 a EN ISO 14001 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem manažérstva kvality, ako aj preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému enviromentálneho manažérstva zodpovedajúceho EN ISO 18001 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem enviromentálneho manažérstva. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality a enviromentálneho manažérstva, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality a enviromentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 a § 36 zákona o verejnom obstarávaní
g) § 34, ods. 1, písm. i) - uchádzač predloží údaje o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce 3 roky v minimálnom počte 20,
h) § 34, ods. 1, písm. j) - uchádzač predloží zoznam a údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác: systémové lešenie min. plochy zákazky; nákladné auto s mechanickou rukou a úžitkovou nosnosťou 12 ton
i) § 34, ods. 1, písm. j) - uchádzač predloží doklad o vlastníctve Licencie na vyhotovenie vonkajšieho tepelnoizolačného kontaktného systému
j) § 34, ods. 1, písm. j) - uchádzač predloží výpočet súčiniteľa prechodu tepla UW (podľa STN EN ISO 10077-1) okennej konštrukcie, zaokrúhlený na dve desatinné miesta. Hodnoty UF, UG, AF, AG, IG, G budú dosadené do vzorca:
UW =UG * AG + UF * AF + G * IG(W/m2K)
AF * AG
k) § 34 ods. 1 písm. l) - uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, maximálne na úrovni 3,00 % z hodnoty cenovej ponuky uchádzača.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.05.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.05.2017 10:05
Miesto: B & J Finance, s.r.o., Robotnícka 6, 974 01 Banská Bystrica, kanc. č. 411 (4. poschodie)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Zmluva o dielo nadobudne platnosť po podpise oboma zmluvnými stranami a účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí dotácie či finančného grantu medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je Mesto Kráľovský Chlmec, L. Kossutha 99, 077 13 Kráľovský Chlmec, IČO: 00331619, a to na základe jej podanej žiadosti a zároveň po splnení druhej odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že príslušný poskytovateľ pomoci odsúhlasí celý proces verejného obstarávania.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.03.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité