Oznámenie 4439 - MST

Obsah

4439 - MST
Vestník č. 69/2017 - 06.04.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Východoslovenská distribučná, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36599361
Mlynská 31 , 04001 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Keslerová Ivana
Telefón: +421 907853957
Email: keslerova_ivana@vsds.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15676
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://vsds.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://vsds.eranet.sk/
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Adresa (URL): https://vsds.eranet.sk/
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: https://vsds.eranet.sk/
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Recloser VN vonkajší trojpólový s diaľkovým ovládaním
Referenčné číslo: 5885
II.1.2) Hlavný kód CPV
31214300-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Diaľkovo ovládaný recloser (RCL) bude používaný pre spínanie prevádzkových a skratových prúdov
vo vonkajších sieťach. Montovaný bude na nosnú konštrukciu na podpernom bode alebo do murovanej trafostanice. Jeho konštrukčné riešenie musí umožniť vykonávanie údržby a revízie silovej časti prístroja metódami prác pod napätím (PPN), resp. výmenu celého prístroja bez prerušenia dodávky elektrickej energie. Konštrukčné vyhotovenie musí umožňovať montáž na betónový stĺp, oceľový priehradový stožiar, stožiarovú trafostanicu a do murovanej trafostanice.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 600 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
31214300-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
SK04
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Hlavný sklad Košice, ul. Teplárenská 15, 040 12 Košice, Slovensko
II.2.4) Opis obstarávania
Recloser VN vonkajší trojpólový s diaľkovým ovládaním, bude dodávaný na základe rámcovej dohody v predpokladanom nasledovnom rozsahu druhu a počtu kusov:
Recloser VN vonkajší trojpólový s diaľkovým ovládaním - 300 ks
Parametrizačný softvér vrátane potrebných parametrizačných káblov - 10 ks
Kábel pre testovanie ochranných funkcií reclosera - 4 ks
Školenie na montáž v teréne - 4 školenia
Školenie na kompletnú parametrizáciu - 4 školenia
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 600 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 60
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:
A) Potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §32 ods. 1 písm. b), že nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
B) Potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §32 ods. 1 písm. c), že nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
C) Potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §32 ods. 1 písm. d), že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
D) Dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
E) Čestným vyhlásením uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §32 ods. 1 písm. f), že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
F) Uchádzač/záujemca sa podľa §32 ods. 1 písm. g) nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
G) Uchádzač/záujemca sa podľa §32 ods. 1 písm. h) nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Zapísanie v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, oprávňuje podnikateľa preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Potvrdenie, že je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov uchádzač nemusí v ponuke predkladať.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti:
A) Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §34 ods. 1 písm. a)
B) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Odôvodnenie (§ 38 ods. 5 ZVO): Stanovenou podmienkou uchádzač preukazuje schopnosť a skúsenosti s plnením predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň požadovaná obstarávateľom podľa bodu A)
Zoznam dodávok tovaru v celkovej minimálnej výške 500 000 eur bez DPH za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: V zmysle § 40 ods. 6 písm. g) obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 100 000 EUR.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Východoslovenská distribučná, a.s..
Fakturácia sa bude vykonávať podľa platobných podmienok tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, že je uchádzačom skupina hospodárskych subjektov, takýto uchádzač je povinný predložiť doklad podpísaný
všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou. V prípade, ak bude ponuka skupiny uchádzačov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť združenie osôb podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Predávajúci, s ktorým bude uzavretá rámcová dohoda, sa zaväzuje poskytnúť kupujúcemu bankovú záruku (performance bond) za riadne a včasné dodanie tovaru vo výške 10 000 eur, najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy kupujúceho. Bankovú záruku je povinný predložiť len predávajúci na prvom mieste. V prípade objednania tovaru od predávajúceho na 2., resp. na 3. mieste je tento povinný odovzdať kupujúcemu originál bankovej záruky najneskôr do 30 dní odo dňa vyzvania kupujúcim.
Predávajúci, s ktorým bude uzavretá rámcová dohoda predloží obstarávateľovi 1 ks VZORKY reclosera v zmysle technickej špecifikácie na Akceptačné testy, ktoré budú pozostávať z preverenia vzorky a skúšobnej montáže. Vzorku je povinný dodať len predávajúci na prvom mieste. V prípade predávajúceho na 2., resp.3. mieste je tento povinný dodať kupujúcemu vzorku najneskôr do 30 dní odo dňa vyzvania kupujúcim.
Bližšie podmienky uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 3
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii sú bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 05.05.2017
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.05.2017 13:00
Miesto: Neverejné otváranie časti ponuky "Ostatné", na adrese obstarávateľa uvedenej v bode I.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní
elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://vsds.eranet.sk. Viac ohľadom komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch.
2. Pre záujemcov a uchádzačov bude kontaktná osoba k dispozícií v pracovných dňoch v čase od 9:00 hod. do 14:00 hod. na adrese: Mlynská č. 31, 042 91 Košice.
3. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk.
4. Ponuka a ďalšie doklady, vyhlásenia, potvrdenia a dokumenty vo verejnom obstarávaní musia byť predložené v
slovenskom alebo českom jazyku, pokiaľ nie je určené inak.
5. Vysvetlenie SP prebieha prostredníctvom systému ERANET. Odporúčaná lehota na vysvetlenie je najneskôr do 20.04.2017. Vysvetlenia budú uverejnené na profile obstarávateľa. Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie sa bude považovať za doručenú okamihom uverejnenia na profile obstarávateľa najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o ne požiadali v lehote určenej vyššie. Záujemcovia/uchádzači sú povinní sa oboznámiť s informáciami vo vysvetlení a zohľadniť ich pri predkladaní ponúk. Viac ohľadom komunikácie je uvedené v SP.
7. Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk "Kritériá" je neverejné, údaje podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 52 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní sa neodosiela.
8. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní je povinný na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie rámcovej dohody byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, v súlade so zákonom 315/2016 Z. z.
9. Obstarávateľ si vyhradzuje právo možnosti zrušiť použitý postup zadávanie zákazky podľa § 57 zákona a ak ponuky budú neregulárne alebo inak neprijateľné, prípadne ak presiahnu finančnú čiastku určenú obstarávateľom na predmet zákazky.
10. Obstarávateľ si vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk a o tejto skutočnosti informuje
všetkých uchádzačov.
11. Obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil obstarávateľa (odkaz uvedený v bode I. výzvy), na
ktorom obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom v rámci tohto
verejného obstarávania.
12. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným
európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným obstarávateľom.
13. Uchádzač pre splnenie požiadaviek na daný predmet zákazky predloží v ponuke (časť Ostatné) nasledovné doklady a dokumenty bližšie uvedené v súťažných podkladoch:
- vyplnený dokument Technickej špecifikácie,
- protokoly výsledkov typových skúšok,
- osvedčenie oprávnenej právnickej osoby k typovým skúškam a bezpečnosti vyhradeného techn. zar. el. v zmysle § 14 ods.1 písm.d) zákona 124/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov,
- certifikát systému riadenia kvality výrobcu,
- katalógový list zariadenia ,
- návod na montáž a obsluhu a údržbu zariadenia,
- pokyny pre dopravu a skladovanie.
14.Rámcová dohoda bude uzavretá s troma uchádzačmi. Požiadavka troch uchádzačov má základ v zastupiteľnosti jednotlivých dodávateľov tovaru v prípade výpadku dodávky.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Orgán zodpovedný za mediáciu
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10 , 82109 Bratislava

Slovensko
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.03.2017

Redakčné opravy

5554 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 81/2017
V oznámení 04439-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Východoslovenská distribučná, a. s., Mlynská 31, 040 01 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 069/2017 zo dňa 06.04.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 05.05.2017 Má byť: 15.05.2017 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.05.2017 13:00 Má byť: 16.05.2017 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité