Oznámenie 4226 - WYP

Obsah

4226 - WYP
Vestník č. 66/2017 - 03.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Levoča
IČO: 00329321
Nám. Majstra Pavla 4, 05401 Levoča

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Marek Krajňák, PhD.
Telefón: +421 534512436
Fax: +421 534512246
Email: marek.krajnak@levoca.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.levoca.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6112
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zvyšovanie energetickej účinnosti budovy Základnej umeleckej školy, Námestie Majstra Pavla 48, Levoča
Referenčné číslo: 2467/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je uskutočnenie nasledovných stavebných prác:

- výmena okien a vchodových dverí z chodby smerom do átria na 1. a 2.NP
- obnova brán a vchodových dverí zo strany átria a chodby hlavného vstupu
- zhotovenia zádveria pri vstupe do budovy z Námestia MP
- zateplenia časti stropov nad 2.NP

Detailný opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 týchto súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 166 644,21 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44221000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Námestie Majstra Pavla 48, 054 01 Levoča
II.2.4) Opis obstarávania
V zmysle prílohy č. 2 k SP - zadanie s výkazom výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 166 644,21 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov dotácie Environmentálneho fondu. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu o dielo s víťazným uchádzačom v prípade, ak mu nebude priznaná dotácia z Environmentálneho fondu. Predpokladaný termín odovzdania staveniska: najneskôr do pätnástich (15) dní odo dňa účinnosti zmluvy s Environmentálnym fondom o poskytnutí dotácie.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1 PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ PODĽA § 32 ZÁKONA O
VEREJNOM OBSTARÁVANÍ - OSOBNÉ POSTAVENIE
1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani
prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov
Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia,
zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania
teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania
s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri
verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého
pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti
nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok
majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej
republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného
obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva
alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré
dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného
obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a
obstarávateľ preukázať
1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
1.3 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej
2/5
republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov
uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením
podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.4 Uchádzač zapísaný do zoznamu Hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie
môže postupovať podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Zapísanie v zozname podnikateľov
oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa
osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní platným potvrdením Úradu pre
verejné obstarávanie ku dňu predloženia ponuky. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona sa
vyhodnocuje spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo
ekonomické postavenie v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z.:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky potvrdí, že uchádzač ako klient tejto banky:
a)si plní svoje záväzky,
b)nie je v nepovolenom debete,
c)bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
Zároveň uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých predkladá
potvrdenia, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky.

2.1 Doklady v zmysle § 33 ods. 1 písm. d) prehľad o obrate dosiahnutom v predmete zákazky za
predchádzajúce 3 hospodárske roky potvrdený štatutárnym zástupcom uchádzača. Uchádzač túto
požiadavku preukáže na samostatnom liste, podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzača a doloží ho
výkazmi zisku a strát za predchádzajúce 3 hospodárske roky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: z prehľadu musí byť zrejmé, že obrat za obdobie posledných 3
hospodárskych rokov dosiahol minimálnu výšku v činnosti obdobnej pre daný predmet zákazky
v súhrnnom objeme 1 000 000,00 Eur za obdobie posledných 3 hospodárskych rokov.

2.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné
zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca
verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne
používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s
osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí
vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje
majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie
podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať
dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.

2.3 Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, môže
finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ
alebo obstarávateľ považuje za vhodný. Z predložených dokladov musí byt zrejmý a jednoznačný obrat.
(odporúčame označiť farebne). V prípade, že obrat za činnosti v oblasti realizácie stavieb nie je totožný s
hlavnou činnosťou uchádzača, uchádzač preukáže obrat za činnosť v oblasti realizácie stavieb čestným
vyhlásením uchádzača priloženým k účtovnej závierke.

2.4 V prípade ak má uchádzač zverejnené účtovné závierky v tzv. registri účtovných závierok na stránke
www.registeruz.skpredloží len čestné vyhlásenie podpísané štatutárom s uvedením rokov a súm obratu
v požadovanej činnosti za ktoré sú dostupné účtovné závierky v tomto registri. Z predložených dokladov
musí byt zrejmý jednoznačný obrat. (odporúčame označiť farebne). V prípade, že obrat za činnosti v oblasti
realizácie stavieb nie je totožný s hlavnou činnosťou uchádzača, uchádzač preukáže obrat za činnosť v
oblasti realizácie stavieb čestným vyhlásením uchádzača priloženým k účtovnej závierke.

2.5 Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: predmetná podmienka
vyplýva z § 38 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ touto požiadavkou
vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo
strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu
zákazky. Verejný obstarávateľ má záujem, aby uchádzač reálne disponoval požadovanými finančnými
prostriedkami vzhľadom k hodnote zákazky a tým neohrozil plnenie zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.

1.V zmysle § 39 je splnenie podmienky účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom, ktorým
hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti určené
verejným obstarávateľom.

2.Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na
zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo
záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených Jednotným európskym
dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. Ak sú požadované doklady pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v
elektronických databázach, hospodársky subjekt v jednotnom európskom dokumente uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na
uskutočnenie prác -doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b), g), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní.
3.1 zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2012 - 2017) doplneným
potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a
zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávate! alebo obstarávate! podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí
odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo
záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah,
na základe ktorého boli uskutočnené.
Tu požadujeme v zozname prác predložiť na samostatnom liste dve stavby obdobného charakteru za
predchádzajúcich 5 rokov, pričom každá s min. nákladom 100 000,- eur bez DPH, s potvrdením obstarávateľa/odberateľa o uspokojivom vykonaní prác a obsahom v zmysle § 34 ods.1, písm. b).
Pod stavbou obdobného charakteru sa rozumie: stavebné práce- výmena okien, dverí v objektoch národných kultúrnych pamiatok (uviesť číslo zo ústredného zoznamu pamiatkového fondu - ÚZPF)!
V zozname referencií za posledných 5 rokov uchádzač uvedie názov (obchodné meno) a adresu investora
predmetnej stavby, názov a charakteristiku stavby (vrátane čísla zo ústredného zoznamu pamiatkového fondu ÚZPF), objem diela zrealizovaného uchádzačom v €, rok začatia a ukončenia výstavby, meno, tel. č. a e-mail kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť uvedené informácie, potvrdenie uvedených skutočností zo strany oprávnenej osoby investora s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky objednávateľa. V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich len v zozname svojich referencií s poznámkou UVO. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene euro.
Za predchádzajúcich päť rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk) v zmysle tejto výzvy.
3.2 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb
zodpovedných za riadenie stavebných prác, pričom súčasťou dokladov k § 34 ods. 1, písm. g) požadujeme
predložiť doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (s odborným zameraním vyžadovaným pre
predmet zákazky) vydaného SKSI v zmysle zákona NR SR č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov, t.j. fotokópiu tohto dokladu s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom držiteľa tohto oprávnenia,
V prípade uchádzača so sídlom mimo územia SR je potrebné doložiť doklad vydávaný v krajine sídla
uchádzača. Stavbyvedúci uchádzača musí mať min. 3 roky praxe vo funkcii stavbyvedúceho.
(Plné textové znenie podmienok účasti - časť: Technická a odborná spôsobilosť je uvedené v Súťažných podkladoch)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
Zdôvodnenie podmienok podľa § 34, ods. 1 písm. b), g), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní:
Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a spôsobilosť, technickú a strojovú
vybavenosť, podmienky a organizačné zabezpečenie splnenia úrovne kvality pre vykonanie požadovaných stavebných prác v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.

1.V zmysle § 39 je splnenie podmienky účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom, ktorým
hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti určené
verejným obstarávateľom.

2.Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na
zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo
záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených Jednotným európskym
dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. Ak sú požadované doklady pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v
elektronických databázach, hospodársky subjekt v jednotnom európskom dokumente uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.04.2017 15:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.04.2017 08:00
Miesto: Mesto Levoča, Námestie Majstra Pavla 4, 054 01 Levoča
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.03.2017

Profil Obstarávateľa


Dôležité