Oznámenie 4246 - WYS

Obsah

4246 - WYS
Vestník č. 67/2017 - 04.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
ProRacio, n.o.
IČO: 45742294
Znievska 3031/38, 85106 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rudolf Bíro
Telefón: +421 915974919
Email: rbiro@seznam.cz
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19041
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19041
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2!OpenView
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): verený obstarávateľ podľa § 7 ods. 2 písm. a)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poskytnutie marketingových služieb, nastavovanie reklamných kampaní a s tým súvisiacich služieb
Referenčné číslo: 01/17
II.1.2) Hlavný kód CPV
79342000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Zabezpečenie marketingu projektu prostredníctvom inzercie. 1 balík služieb obsahuje: inzercia vyhľadávače, sociálne
siete, PR články.
Zabezpečenie "napĺňania" sociálnych sietí atraktívnym obsahom v kontexte s portálom, budovanie komunity
odberateľov, komunikácia s čitateľmi v mene spoločnosti, priebežná komunikácia, odpovedanie diskutujúcim. Cieľom je neformálnou a na prvý pohľad nie komerčnou aktivitou budovať komunitu a vytvoriť tak priestor, kde sa bude spontánne komunikovať a stretávať.
- Nastavovanie reklamných kampaní, zacielovanie, boostovanie príspevkov s virálnym potenciálom, propagácia stránky na vyhľadávačoch,
- Vytvorenie jednotnej grafickej identity, dizajn vizuálu pre web, nové podkategórie a sociálne siete
Účelom je vytvoriť vizuálnu identitu spoločnosti, pripraviť grafiku pre všetky výstupy, reklamné kampane, online
bannery. Do kreatívnych prác patrí aj textová stránka jednotlivých materiálov, tlač a mediálna distribúcia.
Vytvorenie vizuálnej identity.
- Vytvorenie 30 sekundových reklám, ktoré sa budú využívať podporne na marketing a nasadzovať na sociálne siete.
Vytvorenie 6 reklamných 30 sek. spotov, ktoré budú publikované na sociálnych sieťach.
Tvorba videí obsahuje tvorbu storyboardu, grafické spracovanie, animovanie, casting herca pre voiceover, nahrávanie
hlasu v štúdiu, vyhľadanie a zapracovanie vhodnej podkladovej hudby a postprodukciu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 99 896,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veľké Zálužie 951 35 Dubina 1488
II.2.4) Opis obstarávania
- Zabezpečenie marketingu projektu prostredníctvom inzercie. 1 balík služieb obsahuje: inzercia vyhľadávače, sociálne siete, PR články.
Zabezpečenie "napĺňania" sociálnych sietí atraktívnym obsahom, budovanie komunity odberateľov, komunikácia s
čitateľmi v mene spoločnosti, priebežná komunikácia, odpovedanie diskutujúcim. Cieľom je neformálnou a na prvý
pohľad nie komerčnou aktivitou budovať komunitu a vytvoriť tak priestor, kde sa bude spontánne komunikovať a
stretávať.
- Nastavovanie reklamných kampaní, zacielovanie, boostovanie príspevkov s virálnym potenciálom , propagácia stránky vo vyhladávačoch,
- Vytvorenie jednotnej grafickej identity, dizajn vizuálu pre web, nové podkategórie a sociálne siete
Účelom je vytvoriť vizuálnu identitu spoločnosti, pripraviť grafiku pre všetky výstupy, reklamné kampane, online
bannery. Do kreatívnych prác patrí aj textová stránka jednotlivých materiálov, tlač a mediálna distribúcia.
Vytvorenie vizuálnej identity.
- Vytvorenie 30 sekundových reklám, ktoré sa budú využívať podporne na marketing a nasadzovať na sociálne siete.
Vytvorenie 6 reklamných 30 sek. spotov, ktoré budú publikované o.i. na sociálnych sieťach.
Tvorba videí obsahuje tvorbu storyboardu, grafické spracovanie, animovanie, casting herca pre voiceover, nahrávanie
hlasu v štúdiu, vyhľadanie a zapracovanie vhodnej podkladovej hudby a postprodukciu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 99 896,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") a v súlade s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podla § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podla § 32 ods. 1 pism. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podla § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo
vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podla § 38 ods. 5 zákona o verejnom
obstarávaní: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 32 a § 38 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom
obstarávaní: Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom.
Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podla § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám z čoho sa bude dať usúdiť v prípade pôžičiek serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky, alebo finančná stabilita.

V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné
doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú hodnoty na EUR podľa kurzu Európskej centrálnej banky, platného v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie (na základe súdneho rozhodnutia, alebo v súvislosti s exekučným konaním) alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu odoslania výzvy na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Vyžaduje sa splnenie
podmienok účasti technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm a) zoznamom dodávol tovaru alebo
poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti: Požadovaný zoznam uskutočnených prác má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s uskutočňovaním prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem, rozsah a charakter predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúce tri roky, (za rovnaké alebo podobné služby sa považujú služby zabezpečenia marketingu na sociálnych sieťach a zabezpečenie "napĺňania" sociálnych sietí atraktívnym obsahom s budovaním komunity odberateľov fanúšikov a nastavovanie reklamných kampaní na sociálnych sieťach, cielenie, boostovanie príspevkov s virálnym potenciálom, propagácia stránky vo vyhľadávačoch); celkový minimálny počet fanúšikov na spravovaných stránkach na sociálnych sietiach musí byť v súčte 500 000.
Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať:
a) identifikáciu a kontakt na odberateľa,
b) názov, stručný opis poskytnutých služieb. a link na príslušnú stránku, kde bola realizovaná služba,
c) printscreen rolí (Existing Page Roles) preukazujúci pridelenú rolu administrátora k danej fanúšikovskej stránke (fan page)
d) printscreen stránok preukazujúci počet fanúšikov v čase poskytovania služby v pridelenej roli administrátora,
e) doba poskytovania služby od - do,
f) potvrdenie o uspokojivom poskytovaní služieb odberateľom.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.05.2017 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.05.2017 16:00
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Neuplatňuje sa
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejny Obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému EVO - https://evo.gov.sk. Postup je upraveny v príručke pre záujemcu/uchádzača - Príručka EVO pre Záujemcu/Uchádzača - Verejná súťaž (verzia 16.06.2014), ktorá je zverejnená na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Príručky. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 98.01 a pod názvom Poskytnutie marketingových služieb, nastavovanie reklamných kampaní a s tým súvisiacich služieb.
Lehota na registráciu je do termínu na predloženie ponúk.
2. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to vylučne prostredníctvom systému EVO.
Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie.
3. Ďalšie usmernenia a upozornenia pre uchádzačov alebo záujemcov tykajúce sa ustanovení zákona pojednávajúce o elektronickej komunikácii a elektronickom verejnom obstarávaní a odporúčania na aplikáciu tychto ustanovení v systéme EVO sú obsiahnuté v Príručkách k systému EVO, ktoré sú zverejnené na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Príručky.
4. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre neskoršie úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca mal príslušné technické predpoklady a vybavenie potrebné na používanie systému EVO, ktoré je uvedené v častiach Metodického pokynu k systému EVO, ktory je zverejneny na portáli EVO.
5. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
6. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktory je zverejneny na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
7. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotnym európskym dokumentom podľa § 39 zákona.
8.V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk).
9. Čestné vyhlásenia alebo dokumenty, kde sa vyžaduje podpis oprávnenej osoby musia byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača (osobou oprávnenou konať spôsobom, ako je to uvedené v obchodnom registri /živnostenskom registri/ rovnocenny register v krajine sídla uchádzača) alebo splnomocnenou osobou konať v jeho mene na základe splnomocnenia podľa platnych právnych noriem v krajine sídla uchádzača, a to v origináli alebo úradne osvedčenej kópii.
10. Lehota určená v bode II.2.7) Dĺžka trvania zákazky: 9 mesiacov je lehota uvedená len ako predpokladaná z dôvodu, že formulár oznámenia vyžaduje uviesť lehotu v dňoch, mesiacoch alebo intervale, ale vzhľadom na špecifické okolnosti pre plnenie predmetu zmluvy nie je možné určiť presne dátum ukončenia trvania zmluvy ani dátum ukončenia plnenia. Lehota poskytnutia služieb je uvedená v súťažnych podkladoch.
11.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezadať zákazku v prípade nedostatku rozpočtového krytia.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.03.2017

Redakčné opravy

7469 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 103/2017
V oznámení 04246-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa ProRacio, n.o., Znievska 3031/38, 851 06 Bratislava - mestská časť Petržalka zverejnenom vo VVO č. 067/2017 zo dňa 04.04.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 23.05.2017 14:00 Má byť: 01.06.2017 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.05.2017 16:00 Má byť: 01.06.2017 16:00
7907 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 110/2017
V oznámení 04246-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa ProRacio, n.o., Znievska 3031/38, 851 06 Bratislava - mestská časť Petržalka zverejnenom vo VVO č. 067/2017 zo dňa 04.04.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 01.06.2017 14:00 Má byť: 08.06.2017 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 01.06.2017 16:00 Má byť: 08.06.2017 16:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité