Oznámenie 4253 - WYP

Obsah

4253 - WYP
Vestník č. 67/2017 - 04.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Čakanovce
IČO: 00324051
Čakanovce 79, 04445 Čakanovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Emil Imro
Telefón: +421 556965631
Email: cakanovce@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://evoservis.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk/marbu/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obnova budovy obecného úradu a kultúrneho domu v Čakanovciach
Referenčné číslo: CK/VO/04/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obnova budovy obecného úradu a kultúrneho domu v obci Čakanovce.
Uskutočnenie stavebných prác v rozsahu uvedenom v Projektovej dokumentácií, ktorá tvorí prílohu č. 1 - 9.:
- rekonštrukcia konštrukcie krovu a strechy na stavebnom objekte novým zastrešením,
-oprava a úprava narušenia statiky stavebného objektu a časti krovu nad kultúrnou sálou,
- dobudovanie kotolne s obnoviteľným zdrojom tepla na pevné palivo,
-zníženie energetickej náročnosti stavebného objektu zateplením obvodových stien, strechy a podlahy,
výmenou okenných a dverných výplní, otvorov a zmenou elektrického vykurovania na systém
vykurovania obnoviteľným zdrojom energie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 229 141,47 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39715210-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom uskutočnenia predmetu zákazky: Obec Čakanovce, Čakanovce 79, 044 45 Bidovce
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné práce budú zrealizované na základe vyhotovenej projektovej dokumentácie a výkazu výmeru v členení:
- rekonštrukcia konštrukcie krovu a strechy na stavebnom objekte novým zastrešením,
-oprava a úprava narušenia statiky stavebného objektu a časti krovu nad kultúrnou sálou,
- dobudovanie kotolne s obnoviteľným zdrojom tepla na pevné palivo,
-zníženie energetickej náročnosti stavebného objektu zateplením obvodových stien, strechy a podlahy,
výmenou okenných a dverných výplní, otvorov a zmenou elektrického vykurovania na systém
vykurovania obnoviteľným zdrojom energie.
Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie záruky na dielo v trvaní 60 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa riadneho protokolárneho odovzdania a prevzatia diela.
Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota výstavby, vyjadrená v celých kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi
Relatívna váha: 30 bodov
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70 bodov
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 229 141,47 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 8
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ZVO ods. 1 ZVO. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 ZVO alebo dokladom podľa § 152 ods. 1 ZVO.
Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona. Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona - jednotným európskym dokumentom(ďalej len "JED"). Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa uchádzačom odporúča postupovať v súlade s upozornením UVO, ktorým úrad dáva hospodárskym subjektom do pozornosti úpravu podmienok pre zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov, vyplývajúcu zo zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, ktorý nadobudol účinnosť dňa 18. 4. 2016.
Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať splnenie podmienok účasti v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a preukazovaných uchádzačom podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením §38 ods.1 písm. a)ZVO a v nadväznosti na §114 ods.2 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
III.1.2.1) § 33 ods. 1 písm. d) ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
III.1.2.1) Prehľad o dosiahnutom celkovom obrate za hospodárske roky 2014, 2015, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač predloží:
a) Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2014, 2015.
Požadovaná forma predložených dokumentov:
- overené príslušným správcom dane alebo audítorom, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii,
alebo
- overené správcom Registra účtovných závierok, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii,
alebo
- uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/ ) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete).
b) Vyhlásenie uchádzača o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za hospodárske roky 2014, 2015, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v ktorom uvedie údaje za jednotlivé hospodárske roky a údaje za požadované hospodárske roky spolu. Vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
Minimálne požiadavky:Požadovaný dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za hospodárske roky 2014, 2015, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 400 000,00 EUR bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Stanovená požiadavka preukazuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača a cieľom jej stanovenia je vybrať spôsobilého a ekonomicky stabilného zmluvného partnera.
III.1.2.2) Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
III.1.2.3) Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom.
III.1.2.4) V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne finančné a ekonomické kapacity na plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.
III.1.2.5)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 ZVO.
III.1.2.6)Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak.
III.1.2.7) Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona - jednotným európskym dokumentom(ďalej len "JED").
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží doklad/y 1. podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona a 2, a podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
1.k § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazuúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za rozhodné obdobie (t. j. 5 rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania), že realizoval minimálne jednu (1) zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je charakter predmetu zákazky (t.j. stavebné práce na pozemných stavbách rovnakého alebo podobného charakteru ako je uvedené v projektovej dokumentácii predmetnej zákazky) v minimálnom objeme 200 000,- v Eur bez DPH.
Údaje, ktoré sú vyjadrené sumou v cudzej mene (inej ako EUR), uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. Prepočet inej meny na EUR uchádzač prepočíta kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) platným v posledný deň príslušného kalendárneho roka. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
2.k § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
Verejný obstarávateľ vyžaduje aby uchádzač preukázal, že má k dispozícií minimálne 1 (jedna) osobu oprávnenú na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby, prípadne inžinierske stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch resp. ekvivalent zodpovedajúci predmetu zákazky vydaný v krajine Európskej únie s príslušným oprávnením (dokladom) v zmysle platných právnych predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné, prípadne inžinierske stavby resp. ekvivalent zodpovedajúci predmetu zákazky. Vyžaduje sa predložiť doklad - originál alebo jeho overenú kópia príslušného osvedčenia, s originál pečiatkou oprávnenej osoby na výkon činnosti stavbyvedúceho a jeho originálnym podpisom.
Vyžaduje sa, aby táto osoba mala odbornú prax stavbyvedúceho v odbore pozemné stavby, minimálne 5 rokov, čo sa preukazuje vlastnoručne podpísaným životopisom tejto osoby.

Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať splnenie podmienok účasti v súlade s § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukazovaných uchádzačom podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odôvodnenie primeranosti určenia podmienky účasti k § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
Podmienka je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom vybrať zhotoviteľa, ktorý uskutoční na základe svojich praktických skúseností odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky. Verejný obstarávateľ stanovením predmetnej podmienky účasti sleduje preverenie skutočnosti, či uchádzač v minulosti realizoval rovnakú alebo podobnú zákazku v stanovenom rozsahu, t. j. sleduje preverenie schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky.
Odôvodnenie primeranosti určenia podmienky účasti k § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
Požadovaná osoba je potrebná na zabezpečenie riadneho vedenia daných stavebných prác ako osoba s dostatočnými skúsenosťami. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam a požiadavkám na vystavenie príslušného oprávnenia. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia/oprávnenia aj osvedčenia/oprávnenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy, pokiaľ nie je uvedené inak.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu výzvy za všetkých členov skupiny spoločne. Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených týmto jednotným európskym dokumentom.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2017 15:00
Miesto: Kancelária spoločnosti MARBU s.r.o., Dúhova 40, 040 01 Košice, prvé poschodie.
Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie predložených ponúk časť Kritéria bude v súlade § 52 ZVO verejné.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejnému obstarávateľovi a súčasne aj uchádzačom, ktorých ponuku časť Kritéria sa otvárajú, sa sprístupnia elektronicky podané ponuky až po vložení elektronického podpisu/UEZ všetkých členov komisie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Obec Čakanovce, Čakanovce 79, 044 45 Bidovce vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/marbu/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Elektronické ponuky sa budú podpisovať e-podpisom. Bližšie informácie o používaní e-podpisu/UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov, alebo úradne osvedčených kópií. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne osvedčené kópie originálov dokladov
2. Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o dielo.
3. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že:
a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a
b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. Obe tieto podmienky musia byť splnené kumulatívne.
V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu zrušiť/odstúpiť od zmluvy.
4. Cena za dielo bude splatná na základe predloženej faktúry po ukončení diela a bude splatná do 60 dní odo dňa doručenia faktúry, ktorá vykazuje všetky znaky daňového dokladu.
5. Ak verejnému obstarávateľovi nebude schválená príslušná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na predmet zákazky, tento môže byť financovaný z iných dodatočných mechanizmov (Environmentálny fond, iné operačné programy v rámci štrukturálnych fondov EÚ, štátne dotácie, vlastné zdroje).
6. Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami, a to kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku na to oprávnenými osobami a záväzok poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby sú:
a) Poskytovateľ a ním poverené osoby,
b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby,
c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.03.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité