Oznámenie 4402 - WYP

Obsah

4402 - WYP
Vestník č. 68/2017 - 05.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
IČO: 00397474
Komenského 73, 04181 Košice-Sever

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Bartko
Telefón: +421 905907438
Fax: +421 556335293
Email: miroslav.bartko@uvlf.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1016
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obnova striech P 8-9, AREÁL UVLF Košice
Referenčné číslo: 029/2017/ZPL
II.1.2) Hlavný kód CPV
45261910-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Cieľom uskutočnenia obnovy budovy je výmena strešnej krytiny, ktorú tvoria azbestocementové dosky, sanácia poškodených časti drevenej konštrukcie krovu, výmena dotknutých klampiarskych konštrukcií a hromozvodu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 212 997,22 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach, Komenského 73, 041 81 Košice, pavilón P 8-9
II.2.4) Opis obstarávania
Cieľom uskutočnenia obnovy budovy je výmena strešnej krytiny, ktorú tvoria azbestocementové dosky, sanácia poškodených časti drevenej konštrukcie krovu, výmena dotknutých klampiarskych konštrukcií a hromozvodu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 212 997,22 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 150
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 32 ods.1 ZVO.
a)Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods.2 pís. a-f ZVO
b)Splnenie podmienok účasti osobného postavenia môže preukázať aj zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods.1 ZVO.
c)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
d)Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z.z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1.júla 2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ak túto skutočnosť nemá zapísanú v Registri hospodárskych subjektov.
e)Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti aj v súlade s § 39 tak, že použije jednotný európsky dokument.(JED).
f)JED bude dostupný na webovej adrese www.ezakazky.sk
g)Hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel časti IV - Globálny údaj bez toho, aby vyplnil iné časti oddielu IV.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: a)Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzači predložili vyjadrením banky alebo vyjadreniami bánk (bánk vtedy, ak záujemca má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a na jeho bežný účet nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk výpisom z účtu v príslušnej banke/bankách. Vyjadrenie nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu na predkladanie ponuky.
b)Predloženie čestného vyhlásenia uchádzača, že v iných bankách nemá účty.
c)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v súlade s §37.
d)Uchádzač môže preukázať finančné a ekonomické postavenia v súlade s §33 ods.2 ,4
e)Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, ponuka musí obsahovať originál dokladov za tuto osobu alebo samostatný JED za túto osobu.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: a) Uchádzač v súlade s §34 ods. 1b) ZVO v ponuke predloží zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ si chce overiť hodnotenie uchádzača u odberateľov uvedených v zozname, ktorí boli s uchádzačom v obchodnom styku v súvislosti s plnením zmlúv.
b)Uchádzač v súlade s §34 ods. 1g) ZVO v ponuke predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy. U pracovníka - vedúci stavby je potrebné doložiť doklad o odbornej kvalifikácii v zmysle zákona č.138/1992 Zb v nadväznosti na zákon č.50/1976 Zb. s odborným zameraním na pozemné stavby, alebo
adekvátny ekvivalent vydaný v krajine sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla. Doklad musí byť predložený ako:
b1) kópia opatrená originálnym odtlačkom pečiatky stavbyvedúceho a originálnym podpisom stavbyvedúceho
b2) zmluvný vzťah k uchádzačovi
b3) podpísané čestné vyhlásenie, že bude uchádzačovi plne k dispozícii pri plnení predmetu zákazky v prípade, že bude uchádzač v tejto zákazke úspešný.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač na plnenie predmetu zákazky mal k dispozícii osobu v pozícii stavbyvedúceho s príslušnou odbornosťou v zmysle platných právnych predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho pre stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky.
c)Uchádzač v súlade s §34 ods. 1d ) ZVO predloži:
oprávnenie na odstraňovanie azbestových materiálov zo stavieb bez súvisu s vnútornými priestormi slúžiacimi na pobyt ľudí, vydané Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky na základe zákona č. 355/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné doklady na preukázanie skúseností s realizáciou obdobných zákaziek a tým k zabezpečeniu predpokladu stabilného a bezproblémového plnenia predmetu zákazky. Držiteľ tohta opravnenia potvrdzuje, že má vytvorené technické, kvalifikačné a organizačné predpoklady na túto činnosť. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky.
d)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v súlade s §37 ZVO
e)Uchádzač môže preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť v súlade s §34 ods.3 ZVO
f)Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, ponuka musí obsahovať originál dokladov za tuto osobu alebo samostatný JED za túto osobu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že za posledných 5 rokov uskutočnil stavebné práce s celkovým objemom uskutočnených prác vyšším ako 400 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za stavebné práce s obdobným predmetom zákazky sa považujú stavebné práce na výmene strešnej krytiny budov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
a)Verejný obstarávateľ požaduje na plnenie zmluvy zábezpeku vo výške 5,00% z celkovej ceny diela s DPH.
b)Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr v čase uzavretia zmluvy predložil Poistnú zmluvu zodpovednosti za škody spôsobené verejnému obstarávateľovi svojou činnosťou .
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.05.2017 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.05.2017 10:00
Miesto: Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach , Komenského 73, 041 81 Košice, pavilón č.4-
zasadačka
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok, označených ako Kritéria za uchádzača. Uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Bližšie info v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Hospodársky subjekt nemusí požiadať o súťažné podklady. Súťažné podklady, vrátane všetkých doplnení a odpovedí na dotazy záujemcov, budú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie- profilov /zakazky/1016 .
2.Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom, aby verejnému obstarávateľovi oznámili, že majú záujem alebo že zvažujú podanie ponuky, tým si zabezpečia priamy prístup k dokumentácií, podkladom a informáciám potrebným na prípravu ponuky.
3.Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Hospodársky subjekt sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk/
4.Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude zamedzený prístup k súťažným podkladom.
5.Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu);
d2) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk,
d3) po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty,
d4) vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca doručí prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk vlehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady,
d5) na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk
6.V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke na elektronickej adrese www.ezakazky.sk a doručí prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk, (nepostačuje, aby žiadosť bola v primeranej lehote doručená na e-mailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa).
7.Podrobné informácie ku komunikácií medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym súbjektom sú uvedené v súťažných podkladoch.
8.Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a stranku www.ezakazky.sk , na ktorej verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
9.Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 6 000,00 Eur. Bližšie informácie budu uvedené v SP
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
04.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité