Oznámenie 4567 - WYT

Obsah

4567 - WYT
Vestník č. 70/2017 - 07.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
IČO: 31701914
Bardejovská 6, 04329 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Eva Dajčárová
Telefón: +421 556407491
Fax: +421 556226400
Email: verejneobstaravanie@dpmk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8171
Hlavná adresa(URL): http://www.dpmk.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8171
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Uhlíkové kefy a šmyky 2017
Referenčné číslo: 1281/2017/ÚGR-OO
II.1.2) Hlavný kód CPV
31660000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú uhlíkové kefy a šmyky pre električky pre atypické menovité napätie 600 V DC. Električky typu KT8 sú prevádzkované na území SR iba v DPMK, a.s.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 22 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK04
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom plnenia predmetu zákazky je: DPMK, a.s. Košice - sklad nákupu Hornádska ul. Košice - pre trolejbusy, sklad nákupu Bardejovská ul. Košice - pre električky.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú uhlíkové kefy a šmyky pre električky pre atypické menovité napätie 600 V DC. Električky typu KT8 sú prevádzkované na území SR iba v DPMK, a.s.

1. Uhlíkový šmyk električka pantograf T6P 32 x 97050 322 011 menovité napätie 600 V DC a celoročná prevádzkapredpokladané množstvo 100 ks

2. Uhlíkový šmyk električka pantograf KT8D5P 32 x 105050 704 052menovité napätie 600 V DC a celoročná prevádzkapredpokladané množstvo 100 ks

3. Uhlíková kefa trakčný motor KT8D52 x (10 x 32 x 50)55 830 006men. napätie 300 V, men. prúd 175 A pri 1720 ot.max. od 4200/min.predpokladané množstvo 1200 ks

4. Uhlíková kefa kalorifer6,4 x 8 x 20nemámen.napätie 24 Vpredpokladané množstvo 250 ks

5. Uhlíková kefa ventilátora meniča10x16x25nemámen. napätie 24 V predpokladané množstvo 250 ks

6. Uhlíková kefa ventilátora KT8 EG 6808 x 12,5 x 30nemámen. napätie 600 Vpredpokladané množstvo 200 ks

7. Uhlíková kefa prevodovka24,7 x 39,7 x 6901 002 092men.napätie 600Vpredpokladané množstvo 60 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 22 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

1.§ 32 ods. 1 písm. a) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - uchádzač preukazuje podľa § 32 ods. 2 písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk
2.§ 32 ods. 1 písm. b) - nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk
3.§ 32 ods. 1 písm. c) - nemá daňové nedoplatky v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
4.§ 32 ods. 1 písm. d) - nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty napredkladanie ponúk,
5.§ 32 ods. 1 písm. e) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
6.§ 32 ods. 1 písm. f) - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením
7.§ 32 ods. 1 písm. g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
8.§ 32 ods. 1 písm. h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
Hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky. Povinnosť predloženia výpisu z registra trestov právnickej osoby vyplýva zo zákona č. 91/2016 Z.z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. júla 2016.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejný obstarávateľ nepožaduje preukázať ekonomické a finančné postavenie uchádzačov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží:
podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil referencie na poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky - 2014, 2015, 2016, pričom služby za uvedené obdobie musia byť realizované v celkovom objeme min. 40.000,- EUR bez DPH, a to bez ohľadu na to, v akom objeme boli realizované v jednotlivých rokoch.
Referencie o poskytnutých službách určenému odberateľovi je potrebné uviesť v štruktúre požadovanej zákonom s uvedením cien, lehôt plnenia a musia byť potvrdené oprávnenou osobou odberateľa a uvedený kontakt na odberateľa potrebný pre overenie si uvedených informácií.

V zozname uchádzač uvedie min.:
-obchodné meno, sídlo a IČO objednávateľa a
-obchodné meno, sídlo a IČO dodávateľa
-názov zákazky a miesto poskytnutia služby
-zmluvná cena bez DPH v EUR
-termín poskytnutia služby
-kontakt na osobu, u ktorej je možné údaje uvedené v Potvrdení o uspokojivom poskytnutí služby overiť
-miesto a dátum vyhotovenia Potvrdenia o uspokojivom poskytnutí služby a
-pečiatka a podpis objednávateľa.
V prípade, že uchádzač má referenciu na stránke ÚVO, uvedie to vo svojej ponuke.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 ZVO:
Predmetná podmienka vyplýva z § 34 ZVO a obstarávateľ touto požiadavkou primerane zisťuje skúsenosti pre realizovanie dodávok a kvality služieb v predmete zákazky.
Obstarávateľ požaduje, aby uchádzač mal v danej oblasti skúsenosti s realizovaním dodávok a kvalitou služieb, ktoré sú predmetom zákazky.
Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov, ak nie je uvedené inak.
Predkladané doklady musia byť zoradené v poradí, ako sú uvedené v tomto oznámení, odporúčame zviazať ich do jedného uceleného sumárneho materiálu, musia obsahovať všetky požadované údaje a kompletný zoznam všetkých predkladaných dokumentov podpísaný štatutárnym zástupcom záujemcu.

Doklady záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky sa musia predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne preložiť do slovenského jazyka okrem dokladov v českom jazyku. To isté platí aj pre doklady uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike, ktoré nie sú vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.

Odporúčame, aby každý list predkladaných dokladov bol vo väzbe očíslovaný podľa počtu číslami 1 až x, a to bez rozdielu, a aký list predkladaných dokladov ide. Spôsob použitej väzby musí jednoznačne zabezpečiť trvalú nerozoberateľnosť (napr. tepelná väzba, špirálová väzba zapečatená špagátom a pečaťou alebo iné podobne trvalé väzby).

V prípade, ak vôbec nebol predložený niektorý doklad preukazujúci splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní a splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač bude z verejnej súťaže vylúčený.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil referencie na poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky - 2014, 2015, 2016, pričom služby za uvedené obdobie musia byť realizované v celkovom objeme min. 40.000,- EUR bez DPH, a to bez ohľadu na to, v akom objeme boli realizované v jednotlivých rokoch.
Referencie o poskytnutých službách určenému odberateľovi je potrebné uviesť v štruktúre požadovanej zákonom s uvedením cien, lehôt plnenia a musia byť potvrdené oprávnenou osobou odberateľa a uvedený kontakt na odberateľa potrebný pre overenie si uvedených informácií.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.04.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.04.2017 10:00
Miesto: Otváranie častí ponúk, označených ako Ostatné vykoná komisia dňa 24.04.2017 o 10:00 hod. na adrese: Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť, Bardejovská 6, 043 29 Košice, v budove "A" , Zasadačka 1. posch.. Otváranie častí ponúk "Ostatné" je neverejné, komisia vykoná otváranie bez účasti uchádzačov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené.
Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá je neverejné. Otváranie ponúk sa uskutoční za prítomnosti členov komisie na vyhodnotenie ponúk bez účasti uchádzačov z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 54 ods. 3 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
JED je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom formuláru Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len JED) podľa ustanovenia § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.
Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie a riadne vyplnili.
Predmetný formulár a bližší postup vyplnenia JED prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu JED, popísaný v Príručke k elektronickej službe na vyplnenie a opätovné použitie JED, je dostupný na webovom sídle úradu na adrese:
http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, aby úspešní uchádzači, ktorí využili inštitút možnosti preukázania splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom, aby do 5 pracovných dní po doručení výzvy na predloženie dokladov, zaslali verejnému obstarávateľovi doklady, tak ako to verejný obstarávateľ vyžadoval v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v týchto súťažných podkladoch časť A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV.

V prípade, ak úspešný uchádzač podľa výsledku elektronickej aukcie, odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk, komisia na vyhodnotenie ponúk novým vyhodnotením zostávajúcich výsledkov uskutočnenej elektronickej aukcie identifikuje úspešného uchádzača.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
06.04.2017

Profil Obstarávateľa


Dôležité