Oznámenie 4593 - WYP

Obsah

4593 - WYP
Vestník č. 71/2017 - 10.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Psychiatrická nemocnica Michalovce, n.o.
IČO: 35581000
A. Hrehovčíka 1, 07101 Michalovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Miloslav Kolesár
Telefón: +421 566818105
Fax: +421 566443604
Email: kolesar@pnmi.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.pnmi.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://pnmi.proebiz.com/vstup/index.php
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): http://pnmi.proebiz.com/vstup/index.php
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia kuchyne - stavba
Referenčné číslo: 402/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45215000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom sú stavebné práce pri modernizácii a rekonštrukcii, kuchyne
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 192 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Psychiatrická nemocnica n.o.
Areál psychiatrickej nemocnice, Stráňany
obj. Spoločenské krídlo 1. NP
071 01 Michalovce
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom sú stavebné práce pri modernizácii a rekonštrukcii, kuchyne v objekte Spoločenské krídlo 1. nadzemné podlažie (NP) :
- búracie práce
- navrhované dispozičné zmeny, konštrukcie a práce
- oceľová konštrukcia stropu
- základ varnej steny
- rekonštrukcia zdravotechniky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 192 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Podmienkou predloženie ponuky je účasť uchádzača na obhliadke miesta a predmetu obstarávania zákazky, v čase o od 10.04.2017 až 05.05.2017 vždy o 10,00 hod.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. (1) písm. e), je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods. (2), písm. e) resp. čestným prehlásením, že je zapísaný v zozname podnikateľov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné navyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Zoznam stavebných prác v minimálnom rozsahu ako predmet zákazky (ďalej len : zoznam) uskutočnených za predchádzajúce tri roky (2014, 2015, 2016) doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienkou účasti bude realizácia najmenej jednej zákazky podobného charakteru za obdobie rokov 2014 až 2016, minimálne za 95 000,- €.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Termín realizácie je stanovený na 4 mesiace od podpisu zmluvy o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Pre výber dodávateľa verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu ktorá začne 11.05.2017 o 10,00 hod.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.05.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 15.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.05.2017 10:30
Miesto: Psychiatrická nemocnica Michalovce, n.o.
Areál Psychiatrickej nemocnice, Stráňany
A. Hrehovčíka 1
071 01 Michalovce
Budova monobloku, 2. nadzemné poschodie
Číslo miestnosti: 2015 - kancelária námestníka pre technícko - prevádzkový úsek
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
06.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité