Oznámenie 4953 - MST

Obsah

4953 - MST
Vestník č. 74/2017 - 13.04.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
AUDIOLIGHT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46146008
Chrenovská 16, 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Richard Urbanovič
Telefón: +421 907924280
Email: richard.minedu1407@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.audiolight.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): súkromná spoločnosť
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Inovácie k podpore scénického umenia v spoločnosti AUDIOLIGHT
Referenčné číslo: 1/Ur-2017-NL
II.1.2) Hlavný kód CPV
32342410-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom obstarávania je nákup inovatívnej techniky scénického umenia na vytvorenie modernej profesionálnej scény, ktorá bude zodpovedať najmodernejším trendom. Nákupné ovládacie celky budú spĺňať vzájomnú kompatibilitu a použitie v jednej scéne so vzájomným prepojením, ktoré bude súčasťou dodávky, tak aby bolo možné dosiahnutie najlepších efektov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 210 219,60 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
Vyplňte počet: 4
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
LED modulová obrazová technika
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
32351200-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nitra
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je nákup inovatívnej techniky scénického umenia na vytvorenie modernej profesionálnej scény, ktorá bude zodpovedať najmodernejším trendom. Nákupné ovládacie celky budú spĺňať vzájomnú kompatibilitu a použitie v jednej scéne so vzájomným prepojením, ktoré bude súčasťou dodávky, tak aby bolo možné dosiahnutie najlepších efektov.
Led modulová obrazovka slúži nielen ako klasický obrazový celok pri zväčšnení scény, ale veľkou inováciou je aj zaradenie do celkovej scény modulovou formou zakomponovanou spolu s projekčnou a svetelnou technikou do jedného celku. Inovatívne ledmoduly sú oproti klasickým hmotnosťou a materiálovo na väčšej a špičkovej úrovni a prispievajú svojimi funkciami k veľmi nízkej energetickej náročnosti a inovatívnosti.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 118 461,80 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Integrovaný regionálny operačný program
Časť: 2
II.2.1) Názov
Projekčná technika a mapping
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
32321200-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nitra
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je nákup inovatívnej techniky scénického umenia na vytvorenie modernej profesionálnej scény, ktorá bude zodpovedať najmodernejším trendom. Nákupné ovládacie celky budú spĺňať vzájomnú kompatibilitu a použitie v jednej scéne so vzájomným prepojením, ktoré bude súčasťou dodávky, tak aby bolo možné dosiahnutie najlepších efektov.
Projekčná technika a mapping je momentálne najinovatívnejšia technika vo vizuálnom svetelnom prostredí /scéne/ s množstvom možností využitia progresívnymi metódami ovládania a koncového použitia poskytuje prijímateľovi neuveriteľný a precítený zážitok zo scény. Kombináciou s modulovou Led obrazovou technikou, efektovou svetelnou technikou a ich spojením a prepojením prináša inovatívny zážitok.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 35 133,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Integrovaný regionálny operačný program
Časť: 3
II.2.1) Názov
Zvukový systém
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
32321200-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nitra
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je nákup inovatívnej techniky scénického umenia na vytvorenie modernej profesionálnej scény, ktorá bude zodpovedať najmodernejším trendom. Nákupné ovládacie celky budú spĺňať vzájomnú kompatibilitu a použitie v jednej scéne so vzájomným prepojením, ktoré bude súčasťou dodávky, tak aby bolo možné dosiahnutie najlepších efektov.
Dotvorenie celkovej scény najmodernejšími efektovým svetlami, ktoré nabudzujú atmosféru moderného inovatívneho prostredia a prinášajú do scény nádych moderna a technickej vyspelosti. Efektové svetlá sú z hľadiska energetickej náročnosti inovatívne, nakoľko majú oproti klasickým doteraz používaným svetlám veľkú energetickú úsporu čím prispievajú i inováciám v tomto smere.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 38 895,80 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Integrovaný regionálny operačný program
Časť: 4
II.2.1) Názov
Efektová svetelná technika
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
31521300-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nitra
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je nákup inovatívnej techniky scénického umenia na vytvorenie modernej profesionálnej scény, ktorá bude zodpovedať najmodernejším trendom. Nákupné ovládacie celky budú spĺňať vzájomnú kompatibilitu a použitie v jednej scéne so vzájomným prepojením, ktoré bude súčasťou dodávky, tak aby bolo možné dosiahnutie najlepších efektov.
Zvuková technika je dôležitou zložkou celej audiovizuálnej scény s led obrazovou technikou, projekčnou a svetelnou technikou. Všetky tieto zložky vizuálno-svetelnej scény sú závislé a musia obsahovať aj zvukovú zložku, ktorá dotvára efekt k celkovému vnímaniu a pochopeniu scény.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 17 729,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Integrovaný regionálny operačný program
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 zákona v súlade s
ustanoveniami zákona k osobnému postaveniu podľa zákona. Podľa § 32 ods. (2) písm. e) zákona uchádzač predloží
doklad, ktorý ho oprávňuje dodať tovar vo väzbe na predmet zákazky. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina
dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa
osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. (1) písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1 tohto oznámenia (ďalej aj "oznámenie") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač predloží doklad podľa § 33 ods. (1) písm. a), zákona. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 a podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona vo vzťahu k tej časti na ktoré sú jej zdroje použité a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa §40 ods. (6) písm. a) až h) a ods. (7). V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu oznámenia za všetkých členov skupiny spoločne. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1.2) tohto oznámenia ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 33 ods. (1) písm. a) zákona a tohto bodu oznámenia - Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie (na základe súdneho rozhodnutia,
alebo v súvislosti s exekučným konaním) alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie
predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia
prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky
predchádzajúce dňu odoslania oznámenia na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov. Z uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich postavenie podľa § 33 ods. (1) písm. a) zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám z čoho sa bude dať usúdiť v prípade pôžičiek serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky, alebo finančná stabilita. Potreba vyplýva zo spôsobu financovania predmetu zákazky zo strany objednávateľa, kedy uchádzač musí mať vlastné zdroje alebo schopnosť získať finančné krytie na dodávku predmetu zákazky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, pričom svoju technickú a odbornú spôsobilosť preukáže zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Podľa § 187 ods. 6) zákona o verejnom obstarávaní ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
2. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod.1) zákona o verejnom obstarávaní, pričom
svoju technickú a odbornú spôsobilosť preukáže vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1 : Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania, dodal tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (t.j. komplexná scénická technika na zabezpečenie celej scény obrazom, zvukom aj svetlom), pričom celkový objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol celkovo vo výške minimálne 200 000
EUR bez DPH.
Odôvodnenie: Stanovenie tejto podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť skúsenosti uchádzačov pri realizovaní dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, v požadovanej kvalite a čase. Požadovaná hodnota minimálnych objemov tovarov je vzhľadom k predpokladanej hodnote zákazky primeraná.
K bodu 2 : Uchádzač musí preukázať, fotografiami alebo technickými opismi že ním ponúkané tovary spĺňajú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky.Tieto požiadavky si môže verejný obstarávateľ overiť u uchádzača miestnou obhliadkou.
Odôvodnenie:Stanovenie tejto podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaných dokladov je možné primerane zistiť či ponúkané tovary spĺňajú požiadavky verejného obstarávateľa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 54 zákona o
verejnom obstarávaní. Bližšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.05.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2017 10:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Vyžaduje sa zábezpeka v súlade s § 46 zákona o verejnom obstarávaní, a to vo výške pre časť 1 - 3.000,-€, pre časť 2 - 1.000,- €, pre časť 3 - 1.00,-€, pre časť 4 500,-€ Podmienky jej zloženia a vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch, resp. ich reguluje zákon o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bola verejná súťaž vyhlásená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Všetky spôsoby a možnosti revíznych postupov vrátane potrebných náležitostí a lehôt sú uvedené v zákone č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.04.2017

Redakčné opravy

5603 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 82/2017
V oznámení 04953-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa AUDIOLIGHT, s.r.o., Chrenovská 16, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 074/2017 zo dňa 13.04.2017 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 2 : Namiesto: K bodu 2 : Uchádzač musí preukázať, fotografiami alebo technickými opismi že ním ponúkané tovary spĺňajú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky.Tieto požiadavky si môže verejný obstarávateľ overiť u uchádzača miestnou obhliadkou. Odôvodnenie:Stanovenie tejto podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaných dokladov je možné primerane zistiť či ponúkané tovary spĺňajú požiadavky verejného obstarávateľa. Má byť: K bodu 2 : Uchádzač musí preukázať, fotografiami alebo technickými opismi že ním ponúkané tovary spĺňajú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Odôvodnenie:Stanovenie tejto podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaných dokladov je možné primerane zistiť či ponúkané tovary spĺňajú požiadavky verejného obstarávateľa. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.2.6) Odhadovaná hodnota Časť: 1 Hodnota bez DPH: Namiesto: 118 461.80 EUR Má byť: 98 461.80 EUR OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.2.6) Odhadovaná hodnota Časť: 2 Hodnota bez DPH: Namiesto: 35 133.00 EUR Má byť: 55 133.00 EUR OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2 Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 15.05.2017 10:00 Má byť: 19.05.2017 12:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7 Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.05.2017 10:00 Má byť: 19.05.2017 13:00 OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: Vyžaduje sa zábezpeka v súlade s § 46 zákona o verejnom obstarávaní, a to vo výške pre časť 1 - 3.000,-€, pre časť 2 - 1.000,- €, pre časť 3 - 1.00,-€, pre časť 4 500,-€ Podmienky jej zloženia a vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch, resp. ich reguluje zákon o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bola verejná súťaž vyhlásená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní Má byť: Vyžaduje sa zábezpeka v súlade s § 46 zákona o verejnom obstarávaní, a to vo výške pre časť 1 - 2.500,-€, pre časť 2 - 1.000,- €, pre časť 3 - 1.000,- €, pre časť 4 - 500,- € Podmienky jej zloženia a vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch, resp. ich reguluje zákon o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bola verejná súťaž vyhlásená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní.
6743 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 93/2017
V oznámení 04953-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa AUDIOLIGHT, s.r.o., Chrenovská 16, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 074/2017 zo dňa 13.04.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Minimálna požadovaná úroveň štandardov k bodu 1 Namiesto: K bodu 1: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania, dodal tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (t. j. komplexná scénická technika na zabezpečenie celej scény obrazom, zvukom aj svetlom), pričom celkový objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol celkovo vo výške minimálne 200 000 EUR bez DPH. Má byť: K bodu 1: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania, dodal tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (t. j. komplexná scénická technika na zabezpečenie celej scény obrazom, zvukom aj svetlom), pričom celkový objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol celkovo vo výške minimálne 100 000 EUR bez DPH. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Uchádzač podmienku účasti osobného postavenia podľa §32 ods.1) môže preukázať aj podľa § 152 t.j. prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. U uchádzača ani u osôb zapojených do predloženia ponúk nesmú existovať dôvody podľa §40 ods. 6 písm.g) zákona o verejnom obstarávaní.
7071 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 98/2017
V oznámení 04953-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa AUDIOLIGHT, s.r.o., Chrenovská 16, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 074/2017 zo dňa 13.04.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 15.05.2017 10:00 Má byť: 26.05.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.05.2017 10:00 Má byť: 26.05.2017 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité