Oznámenie 4952 - MST

Obsah

4952 - MST
Vestník č. 74/2017 - 13.04.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
GNOMON s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50535145
Sad SNP 8, 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Hodošiová
Telefón: +421 41263531231
Email: hodosiova@enteris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.gnomon.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19092
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Enteris, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47551321
Vilová 2 , 85101 Bratislava-Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Hodošiová
Telefón: +421 263531231
Email: hodosiova@enteris.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.gnomon.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Enteris, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47551321
Vilová 2 , 85101 Bratislava-Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Hodošiová
Telefón: +421 263531231
Email: hodosiova@enteris.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.gnomon.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): subjekt súkromného sektora
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): kultúra
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup obrazovej a zvukovej techniky, svetiel, dronu, HW a SW
Referenčné číslo: 2017/GNO
II.1.2) Hlavný kód CPV
32240000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka nasledovnej techniky a zariadenia:
1. skupina: Obrazová technika kamery, objektívy a príslušenstvo (kamery, pamäťové médiá, objektívy, statívy + príslušenstvo)
2. skupina: Dron + príslušenstvo
3. skupina: Svetlá, svetelné statívy + príslušenstvo (reflektory, rozptylky svetiel, statívy + príslušenstvo)
4. skupina: Kamerový grip (ostrenie, kompedium, slider, stabilizátor, vysielačky)
5. skupina: Zvuková technika (mikrofóny, rekordér, slúchadlá, reproduktory, mixpult + príslušenstvo)
6. skupina: Hardvér: počítače a príslušenstvo (počítače, harddisky, monitory, notebooky, telefóny, projektor, projekčné plátno + príslušenstvo)
7. skupina: Špecializovaný softvér
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 179 990,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
1. skupina: Obrazová technika: kamery, objektívy + príslušenstvo
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30234000-8
30233300-4
38651100-4
32331500-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Žilina, Sad SNP 8
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom dodávky sú nasledovné zariadenia:
1.1 Kamera
1.2 Pamäťové médium ku kamere, 2 ks
1.3 Čítačka pamäťových médií
1.4 Kamera
1.5 Pamäťová karta, 2 ks
1.6 Objektívová redukcia
1.7 Nabíjačka
1.8 Nabíjacia batéria, 4 ks
1.9 Objektív
1.10 Objektív
1.11 Sada objektívov
1.12 Objektív
1.13 Objektív
1.14 Kufor na objektívy
1.15 Kufor na objektívy
1.16 Režisérsky monitor
1.17 Externý AV rekordér
1.18 Statív
1.19 Statív
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 68 570,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 8
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5
Časť: 2
II.2.1) Názov
2. skupina: Dron + jeho príslušenstvo
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30234000-8
38651100-4
30233300-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Žilina, Sad SNP 8
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú nasledovné zariadenia:
2.1 Dron
2.2 Pamäťová karta
2.3 Objektív pre dron
2.4 Náhradná batéria pre dron, 2 ks
2.5 Čítačka na karty pre dron
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 832,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5
Časť: 3
II.2.1) Názov
3.skupina: Svetlá, svetelné statívy + príslušenstvo
Časť č.: 3.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
31527000-6
31514000-2
31520000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Žilina, Sad SNP 8
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú nasledovné zariadenia:

3.1 Reflektor, 3 ks
3.2 Reflektor, 3 ks
3.3 Výbojka pre reflektor, 4 ks
3.4 Výbojka pre reflektor, 4 ks
3.5 Sada reflektorov
3.6 Reflektor, 3 ks
3.7 Svetelná trubica, 24 ks
3.8 Sada refektorov
3.9 Sada reflektorov
3.10 Rozptylka svetla, 2 ks
3.11 Rozptylka svetla, 4 ks
3.12 Statív na slider, 2 ks
3.13 Svetelný statív, 6 ks
3.14 Hlava statívu, 6 ks
3.15 Svetelný statív, 5 ks
3.16 Svorka, 4 ks
3.17 Svorka, 4 ks
3.18 Vzpera
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 56 485,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5
Časť: 4
II.2.1) Názov
4.
Časť č.: 4. skupina: Kamerový grip
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34971000-4
32237000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Žilina, Sad SNP 8
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú nasledovné zariadenia:
4.1 Bezdrôtové bočné ostrenie
4.2 Kompedium
4.3 Ramenná opierka s baranmi
4.4 Kamerový slider
4.5 Kamerová klietka a príslušenstvo
4.6 Kamerový stabilizátor
4.7 Podporná vesta pre kamerový stabilizátor
4.8 Stabilizátor
4.9 Vysielačky, 5 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 16 582,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5
Časť: 5
II.2.1) Názov
5. skupina: Zvuková technika
Časť č.: 5.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
32341000-5
32342410-9
32351000-8
32342100-3
30237136-1
32342000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Žilina, Sad SNP 8
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú nasledovné zariadenia:
5.1 Mikrofón, 2 ks
5.2 Bezdrôtová mikrofónna sada, 4 ks
5.3 Mikrofón port, 4 ks
5.4 Zvukový rekordér
5.5 Držiak mikrofónu, 2 ks
5.6 Mikrofónna tyč, 2 ks
5.7 Slúchadlá, 3 ks
5.8 Zvuková karta
5.9 Zvukový mixpult
5.10 Reproduktory, 2 ks
5.11 Aktívne reproduktory, 2 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 983,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5
Časť: 6
II.2.1) Názov
6. skupina: Hardvér: počítače + príslušenstvo
Časť č.: 6.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30213000-5
30213200-7
30233100-2
30231000-7
30213100-6
32250000-0
33735000-1
38652120-7
48000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Žilina, Sad SNP 8
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú nasledovné zariadenia:
6.1 Počítač - strihové pracovisko
6.2 Počítač - animačné pracovisko
6.3 Počítač zvukové pracovisko
6.4 Harddisk, 7 ks
6.5 NAS dátové úložisko
6.6 Monitor 5 ks
6.7 Monitor
6.8 Ultratenký notebook, 6 ks
6.9 Tablet s operačným systémom Android
6.10 Tablet s operačným systémom iOS
6.11 Telefón s operačným systémom Android
6.12 Telefón s operačným systémom iOS
6.13 360 stupň. panoramatická kamera
6.14 Okuliare pre virtuálnu realitu
6.15 Projektor
6.16 Projekčné plátno
6.17 Balík kancelárskeho softvéru, 6 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 15 724,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5
Časť: 7
II.2.1) Názov
7. skupina: Špecializovaný softvér
Časť č.: 7.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48100000-9
48900000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Žilina, Sad SNP 8
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú nasledovné zariadenia:
7.1 Balík softvéru na prácu s videom a fotografiami, 2 ks
7.2 Softvér pre farebné korekcie
7.3 Softvér na 3D animácie
7.4 Softvér na zvukový mix
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 814,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa všetky podmienky účasti, t ýkajúce sa osobného postavenia, definované podľa § 32 ods. 1, písm. a) - h) zákona č. 343/2015 Z.z. o
verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Uchádzač musí preukázať, že:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla,
miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania
závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania
závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
.
Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32ods. 2, písm. a) - f) ZVO nasledovnými dokladmi:
- k bodu a): výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
- bodu b): potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
- k bodu c): potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
- k bodu d): potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
- k bodu e): dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý
zodpovedá predmetu zákazky,
- k bodu f): čestným vyhlásením.
.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 ZVO: Podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia sú explicitne dané ZVO.
.
Doklady vyššie uvedené, je možné nahradiť zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle ZVO, ktorý vedie
Úrad pre verejné obstarávanie. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač predbežne preukázať aj vyplneným
Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 ZVO. Z predloženého JED-u musí byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač spĺňa podmienky účasti.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zákazka sa bude realizovať iba v prípade, ak verejný obstarávateľ získa na jej realizáciu financovanie z Integrovaného regionálneho operačného programu, v rámci Prioritnej osi: 3 - Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch. V opačnom prípade bude verejné obstarávanie zrušené alebo verejný obstarávateľ odstúpi od Kúpnej zmluvy/Kúpnych zmlúv podľa obchodných podmienok.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.05.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.05.2017 10:30
Miesto: Enteris, s.r.o., Vilová 2, 851 01 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Tento termín sa týka otvárania časti ponúk "Ostatné", ktoré je neverejné. Čas otvárania častí ponúk, "Kritériá" bude oznámený vopred. Otvárania sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku (v danej časti zákazky) a ktorého ponuka nebola vylúčená. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Zákonom sa v rámci tohto verejného obstarávania myslí zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom
znení. Všetky postupy tejto súťaže sa riadia ustanoveniami tohto zákona.
.
Podrobnejšie podmienky súťaže sú uvedené v Súťažných podkladoch. Súťažné podklady sú dostupné odo dňa
zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Profile verejného obstarávateľa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19092. Na tejto internetovej adrese budú zverejnené aj všetky
vysvetlenia oznámenia alebo Súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ preto odporúča uchádzačom sledovať Profil
verejného obstarávateľa.
Súťažné podklady je možné si vyžiadať e-mailom na adrese hodosiova@enteris.sk alebo poštou na adrese: Enteris, s.r.o., Vilová 2, 85101 Bratislava. Verejný obstarávateľ bude uchádzačom zasielať Súťažné podklady emailom.
V prípade, že chce záujemca zaslať Súťažné podklady aj v písomnej verzii, je potrebné toto explicitne uviesť v
žiadosti o Súťažné podklady. Žiadosti o súťažné podklady, žiadosti o vysvetlenie a ponuky sa môžu predkladať iba v
slovenskom alebo českom jazyku.
.
Záujemca môže požiadať o vysvetlenie Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania e-mailom na adrese:
hodosiova@enteris.sk.
.
Uchádzač môže predložiť ponuku na jeden alebo viacero častí zákazky.
.
Navrhovaná zmluvná cena za dodávku tovaru, uvedená v ponuke uchádzača, musí byť vyjadrená v EUR. Ak v ponuke
uchádzač uvedie sumu v inej mene ako EUR (napr. pri preukazovaní podmienok účasti), pre prepočet ceny na EUR je
potrebné použiť kurz, platný ku dňu odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do Vestníka verejného
obstarávania. Relevantný je kurz inej meny zverejnený v príslušný deň Európskou centrálnou bankou.
.
Verejné obstarávanie sa bude realizovať písomnou formou.
.
V prípade, ak hodnota tovaru, ktorú dodá úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi, bude vyššia ako 100 000 EUR bez DPH, musí byť tento úspešný uchádzač zapísaný v Registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov.
.
Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži znáša uchádzač v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči
verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže.
.
Podrobnejšie podmienky súťaže sú uvedené v Súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.04.2017

Profil Obstarávateľa


Dôležité