Oznámenie 4613 - WYT

Obsah

4613 - WYT
Vestník č. 71/2017 - 10.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Žilina
IČO: 00321796
Námestie obetí komunizmu 1, 01131 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Zahradníková
Telefón: +421 417063110
Fax: +421 417231912
Email: katarina.zahradnikova@zilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8155
Hlavná adresa(URL): http://www.zilina.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8155
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia a modernizácia bezdrôtového rozhlasu mestských častí Bánová, Považský Chlmec, Vranie, Brodno
Referenčné číslo: 6314/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
48950000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia mestského rozhlasu v meste Žilina časť Bánová Závodie, Považský Chlmec, Vranie, Brodno vrátane dodávky technológie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 138 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50333100-9
51321000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Žilina časť Závodie, Mesto Žilina - časť Považský Chlmec, Mesto Žilina časť Bánová, Mesto Žilina časť Vranie, Mesto Žilina časť Brodno.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia mestského rozhlasu v meste Žilina časť Bánová Závodie, Považský Chlmec, Vranie, Brodno vrátane dodávky technológie.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a časť súťažných podkladov B.4 Projekt so zadaním Výkaz Výmer. Pri identifikácii konkrétneho typu materiálu (výrobku) alebo materiálu (výrobku) konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto materiál (výrobok) ekvivalentným materiálom (výrobkom), ktorý spĺňa požadované funkčné charakteristiky. V takomto prípade je potrebné upraviť položku vo formulári Výkaz výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 138 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 120
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia verejný obstarávateľ vyžaduje doklad o oprávnení poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky § 114 ods. 2 Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejný obstarávateľ nevyžaduje.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie Zoznamu minimálne 3 poskytnutých dodávok rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (t. j. modernizácia alebo rekonštrukcia bezdrôtového rozhlasu resp. dodávka a inštalácia novej sústavy bezdrôtového rozhlasu).
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ určil podmienku účasti z dôvodu overenia si stabilného odborne zdatného uchádzača skúsenosťami, ktoré sú primerané k predpokladanej hodnote zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie zoznamu minimálne troch poskytnutých dodávok v súhrnnej minimálnej hodnote 100 000 EUR bez DPH za predchádzajúce tri rok od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. v Rámci posudzovania splnenia predmetnej podmienky účasti verejný obstarávateľ bude posudzovať všetky verejnému obstarávateľovi dostupné dôkazy o plnení a/alebo referencie za rozhodné obdobie. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať technické alebo odborné kapacity osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.04.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.04.2017 10:30
Miesto: Mestský úrad Žilina Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť "OSTATNÉ" je neverejné. Na otváraní ponúk časti "KRITÉRIA" verejný obstarávateľ odporúča zúčastnenie zástupcom uchádzača. Uchádzač môže byť zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača resp. osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Pracovný čas verejného obstarávateľa je v pracovných dňoch v čase od 800 hod. do 1400 hod.
Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/202016 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Súťažné podklady si možno stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa so zaslaním informácie na adresu: katarina.zahradnikova@zilina.sk s uvedením kontaktných údajov alebo na základe žiadosti budú zaslané príp. osobne - v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na uzavretie dodatkov ktoré sú v súlade s § 18 zákona o VO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ako aj použiť postup podľa § 116. Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi platnými predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité