Oznámenie 4712 - WYS

Obsah

4712 - WYS
Vestník č. 72/2017 - 11.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Šaľa
IČO: 00306185
Nám. Sv. Trojice 7, 92715 Šaľa

Slovensko
Kontaktná osoba: Bc. Margita Simighová, JUDr. Margita Pekárová
Telefón: +421 317705981
Fax: +421 317706021
Email: mesto@sala.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sala.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4251
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Mobilné telekomunikačné služby
Referenčné číslo: 2021/2017-RPVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
64200000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zriadenie a poskytovanie komplexných, bezpečných služieb (hlasové volania, SMS, MMS, internetové pripojenie v mobile, internetové pripojenie do dátových modemov a tabletov, nákup koncových zariadení a ďalšie služby) prostredníctvom virtuálnej privátnej siete (VPS) mobilného operátora.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 52 700,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
64212000-5
64212100-6
64212300-8
72400000-4
32250000-0
30213200-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Šaľa
II.2.4) Opis obstarávania
: Predmetom poskytnutia služby je: poskytovanie komplexných, bezpečných a ekonomicky výhodných mobilných telekomunikačných služieb operátora prostredníctvom virtuálnej privátnej siete (VPS), t.j. vytvorením vnútropodnikovej siete pre hlasové SIM karty verejného obstarávateľa, pripojenie účastníka do verejnej telefónnej siete, doplnkové verejné telekomunikačné služby a dodávka mobilných telekomunikačných zariadení pre verejného obstarávateľa. Viac v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 52 700,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 114 ods. 2 ZVO a ich splnenie uchádzač preukáže dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e), resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 ZVO.
Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 písm. e), ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 1 k SP).
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov:
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Podmienka účasti je stanovená primerane k predmetu zákazky, ktorou uchádzač preukáže, že má dostatočné skúsenosti so zabezpečením predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v 34 ods. 3 ZVO.
Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 1 k SP).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb úspešne splnených zmlúv, ktorých predmetom bolo poskytnutie služby podobného charakteru ako je predmet zákazky za sledované obdobie v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 40.000,00 EUR bez DPH. Ak sa poskytnutie služby uvedeného zoznamu viaže na dlhšie obdobie ako sa požaduje, uchádzač uvedie aj alikvotné údaje poskytnutej služby za prislúchajúce požadované obdobie.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Úspešný uchádzač bude pred podpisom Rámcovej dohody a Zmlúv o poskytovaní služieb, ktoré budú výsledkom tejto verejnej súťaže, povinný predložiť verejnému obstarávateľovi platnú licenciu na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom zákazky, vydanú Telekomunikačným úradom Slovenskej republiky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2017 14:00
Miesto: Mesto Šaľa, Mestský úrad v Šali, Námestie Sv. Trojice č.7, 927 15 Šaľa .
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné. Otváranie časti ponúk "Kritériá" bude oznámené uchádzačom podľa § 52 ods. 2 a ods. 3 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a)Ponuky budú doručené osobne alebo poštou na adresu uvedenú v bode I.1 a musia byť doručené v lehote podľa bodu IV.3.4. Obálka musí byť uzatvorená a zapečatená proti nežiaducemu otvoreniu a označená Verejná súťaž neotvárať s heslom: Mobilné telekomunikačné služby Šaľa. Na vonkajšej strane obálke uchádzač taktiež uvedie názov/obchodné meno a sídlo/adresu uchádzača. V prípade skupiny dodávateľov musí byť predložené osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov ako aj prijatie uvedeného poverenia štatutárneho zástupcu vedúceho člena skupiny, ktorý má právnu subjektivitu na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a na právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu obstarania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané štatutárnymi orgánmi všetkých členov skupiny dodávateľov. Súčasťou dokladu o vytvorení skupiny bude rozdelenie predmetu zákazky s uvedením, ktorú časť zákazky budú zabezpečovať jednotliví členovia skupiny a to v náväznosti na kontrolu splnenia podmienok účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) v súlade s ust. §37 ods. 3 ZVO.
b) Verejný obstarávateľ vylúči skupinu dodávateľov z procesu obstarávania, ak v období od uplynutia lehoty na predloženie žiadosti o účasť až do dňa uzavretia zmluvy dôjde k zmene zloženia tejto skupiny dodávateľov.
c) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a naskenovanú ponuku na neprepisovateľnom CD/DVD nosiči vo formáte Portable Document Format (.pdf) (v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej vloženia do profilu verejného obstarávateľa v súlade s § 64 ods. ZVO) v strojovo čitateľnom tvare (textové a tabuľkové výstupy), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
d) Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania.
e) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o registráciu s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov.
f) Súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie, odkiaľ si ich môže záujemca stiahnuť: http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4251 .
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom po stiahnutí SP následne zaslať elektronicky žiadosť o zaregistrovanie do zoznamu záujemcov na adresu: simighova@sala.sk. s uvedením kontaktných údajov, na ktoré budú záujemcovi zaslané prípadné vysvetlenia SP, ktoré bude uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa.
h) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať listovú zásielku za doručenú aj v prípade, ak ju uchádzač neprevezme v lehote do troch dní od oznámenia prepravcu o uložení zásielky na pošte, tzn. päť dní po jej odoslaní.
g) Verejný obstarávateľ na komunikáciu so záujemcami resp. uchádzačmi použije § 187 ods. 8 ZVO. Verejný obstarávateľ zverejní vo svojom profile všetky relevantné informácie súvisiace s predmetom zákazky pre záujemcov resp. uchádzačov.
h) Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má
dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 písm. g) ZVO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité