Oznámenie 4801 - WYP

Obsah

4801 - WYP
Vestník č. 72/2017 - 11.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Prešov
IČO: 00327646
Hlavná 73, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Telefón: +421 915963032
Email: luptak@arrpsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5963
Hlavná adresa(URL): http://www.presov.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5963
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Telefón: +421 915963032
Email: luptak@arrpsk.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Telefón: +421 915963032
Email: luptak@arrpsk.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
MŠ Čapajevova 17, Prešov
Referenčné číslo: OPKŽP/2017/13
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác za účelom rozšírenia kapacít materskej školy a zníženia energetickej náročnosti objektu MŠ. MŠ sa skladá zo štyroch pavilónov. Druhou časťou predmetu
obstarávania je dodávka exteriérového detského ihriska.
Podrobná špecifikácia je uvedená vo výkaze výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 964 475,33 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Stavebné práce- MŠ Čapajevova 17, Prešov
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214100-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Materská škola
Čapajevova 17
080 01 Prešov
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác za účelom rozšírenia kapacít materskej školy a zníženia energetickej náročnosti objektu MŠ. MŠ sa skladá zo štyroch pavilónov.
Podrobná špecifikácia je uvedená vo výkaze výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 946 075,60 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Identifikácia projektu: IROP- Prioritná os 2 - Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám; OP KŽP: Zníženie energetickej náročnosti verejných budov
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa požaduje vo výške 25.000,- EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Detské ihrisko - MŠ Čapajevova 17, Prešov
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
37535200-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Materská škola
Čapajevova 17
080 01 Prešov
II.2.4) Opis obstarávania
Detské ihrisko - MŠ Čapajevova 17, PO. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 18 399,73 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 1
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP- Prioritná os 2 - Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka na časť 2: "Detské ihrisko - Čapajevova 17, PO" sa nepožaduje.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") . Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie: Podmienkou chce mať verejný obstarávateľ istotu, že uchádzač si plní všetky povinnosti dané všeobecno záväznými právnymi predpismi.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: NEPOŽADUJE SA.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Pre časť 1:
Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác
uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s
rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto stavebných prác v požadovanom rozsahu.
Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35 zákona o verejnom obstarávaní :
Predloženie licencie, certifikátu, osvedčenia alebo iný ekvivalentný doklad od nezávislej certifikačnej autority, na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov, ktorým preukáže svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentmi tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia.
Predloženie licencie, certifikátu, osvedčenia alebo iný ekvivalentný doklad od nezávislej certifikačnej autority, na zhotovovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby - aplikovaný spôsob zhotovenia styku a pripojovacej škáry (systém tesnenia a výplne škáry: tmely a tesniace látky (striekané plniace peny) alebo tesniace pásky (predstlačené, nepredstlačené) alebo tesniace izolačné fólie a pásy (paropriepustné, parotesné).
Odôvodnenie: Držiteľ týchto licencií potvrdzuje, že má vytvorené technické, kvalifikačné a organizačné predpoklady na dodržanie predpokladanej kvality vykonávaných prác. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky.
Pre časť 2:
Podľa § 34 ods.1 písm. a):
zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného
obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s dodávkou takýchto tovarov v požadovanom rozsahu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre časť 1:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť k § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní : min. 3 stavby
rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (pozemné stavby ) za obdobie predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, z toho aspoň jedna musí byť v minimálnej výške predpokladanej hodnoty zákazky bez DPH príslušnej časti zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku.
Pre časť 2:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť k § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní :min. 3 dodávky tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, z toho aspoň jedna musí byť v minimálnej výške predpokladanej hodnoty zákazky bez DPH príslušnej časti zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.05.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.05.2017 10:10
Miesto: Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné", podľa § 52 ods. 1 ZVO. Otváranie časti Ostatné je neverejné. Otváranie ponúk v časti "Kritériá" sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 až 6 ZVO.
Otváranie časť Kritériá sa uskutoční na adrese: ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa.
2.Úspešný uchádzač predloží na písomnú výzvu verejného obstarávateľa pred prevzatím stavby: Uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky (platí iba pre časť 1 predmetu obstarávania: "Stavebné práce- MŠ Čapajevova 17, Prešov").
3.Zmluva s úspešným uchádzačom pre príslušnú časť predmetu obstarávania nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho Žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci Výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a zároveň po splnení odkladacej podmienky, ktorou je schválenie zákazky, ktorá je predmetom tejto zmluvy v rámci kontroly verejného obstarávania, t.j. doručenie správy z kontroly verejného obstarávania objednávateľovi ako prijímateľovi nenávratného finančného príspevku.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.04.2017

Redakčné opravy

5750 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 83/2017
V oznámení 04801-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Prešov, Oddelenie podporných činností, Hlavná 73, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 072/2017 zo dňa 11.04.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.05.2017 09:00 Má byť: 22.05.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.05.2017 10:10 Má byť: 22.05.2017 11:10

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité