Oznámenie 5045 - MSS

Obsah

5045 - MSS
Vestník č. 75/2017 - 14.04.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ing. Ľuboš Babarík WELL
Vnútroštátne identifikačné číslo: 33612145
Podzámocká 67/6, 97201 Bojnice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ľuboš Babarík
Telefón: +421 903803306
Email: babarik@velvet.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://velvet.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19039
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
VEROBS, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46959998
Kyjevské námestie 14535/8 , 97404 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Petra Baričová
Telefón: +421 904576327
Email: otazky.vo@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://velvet.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Ing. Ľuboš Babarík WELL
Vnútroštátne identifikačné číslo: 33612145
Hurbanovo námestie 46 , 97201 Bojnice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ľuboš Babarík
Telefón: +421 903803306
Email: babarik@velvet.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://velvet.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 ods. 1
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výstavnícka a galerijná činnosť, organizovanie vzdelávacích kurzov a sympózií, vydavatelské činnosti, veľtrhy, činnosť reklamnej agentúry - reklamné a marketingové služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
"ARS SIDERA PULSAT - UMENIE KLOPE NA HVIEZDY"
Referenčné číslo: 1/2017/EU
II.1.2) Hlavný kód CPV
79342000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Ide o obstaranie nasledovného: nákup techniky, komplexné marketingové a organizačné služby, nákup licencie na riadenie výstav, programovanie 2 webov s e-shopmi a dodávky SW licencií všetko pre organizáciu 2 medzinárodných výstav vín, 4 verejných degustácií medailových vín z týchto výstav a 8 multimediálnych výtvarných výstav spojených s prezentáciami medailových vín. V rámci tejto zákazky ide o dodávku v 3 logických celkoch:
LC1/ SW platformy,
LC2/ HW pre zabezpečenie chodu a funkcionalít SW systémov, technicko - materiálové zabezpečenie projektu pre výstavy aj ostatné aktivity vrátanie služieb prevádzky, prepravy a skladovania,
LC3/ Organizačné práce - komplexné organizačné, servisné, personálne a produkčné náklady.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 208 200,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
LC1/SW platformy
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72260000-5
79120000-1
72413000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Bojnice
II.2.4) Opis obstarávania:
Programátorské práce a nákup SW licencie na organizáciu výstav:
-Nákup licencie - SW platforma pre evidenciu, riadenie a hodnotenie výstav a súťaží licencia na 12 mesiacov (analýza, vývoj metodiky, programovanie, personálne zabezpečenie prevádzky SW systému, administrátorské služby
-Návrh a vytvorenie 2 x SW web platformy pre komunikáciu a propagáciu výstav, súťaží, kultúrnych aktivít v regióne, redakčné systémy a e-shopy www.velvet.sk + 2 e-shopy (umenie a víno), www.bojnice.online + e-shop.
Bližšia špecifikácia a rozsah predmetu zákazky je presne uvedený a definovaný v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 46 266,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 30
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP, Prioritná os 3: Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch, kód výzvy IROP-PO3-SC31-2016-5
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Lehota dodania do 30 dní od vystavenia objednávky.
Časť: 2
II.2.1) Názov
LC2/ HW pre zabezpečenie chodu a funkcionalít SW systémov, technicko - materiálové zabezpečenie projektu pre výstavy aj ostatné aktivity vrátanie služieb prevádzky, prepravy a skladovania
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48820000-2
48000000-8
30200000-1
30210000-4
30213100-6
30231000-7
38652100-1
38652120-7
32333200-8
32340000-8
32331300-5
32342420-2
31527000-6
37414700-0
60000000-8
92370000-5
63121100-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Bojnice
II.2.4) Opis obstarávania:
Nákupy techniky vrátane súvisiacich služieb:
HW pre zabezpečenie chodu a funkcionalít SW systémov, technicko - materiálové zabezpečenie projektu pre výstavy aj ostatné aktivity vrátanie služieb prevádzky, prepravy a skladovania:
a) výpočtová technika: 1 server a 4 notebooky so SW MS Office Home & Busines (alebo ekvivalent), SW Corel draw (alebo ekvivalent), SW Adobe Illustrator (alebo ekvivalent),
b) 2 monitory -uhlopriečka displeja: 65", 1 dataprojektor , digitálna kamera so statívom,
c) malá zvuková aparatúra PA systém s odposluchmi, digitálny mixpult, 7 mikrofónov a príslušenstvo, DVD prehrávač, hudobná veža,
d) malá osvetľovacia aparatúra 6 reflektorov s ovládačmi,
e) chladničky na víno 5 ks
f) položky c), d), e) vrátane prepravy, montáží a služby zvukových a svetelných technikov na všetkých 14 akcií a skladovania medzi jednotlivými akciami (skladovanie počas 12 mesiacov).
Bližšia špecifikácia a rozsah predmetu zákazky je presne uvedený a definovaný v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 33 331,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 30
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP, Prioritná os 3: Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch, kód výzvy IROP-PO3-SC31-2016-5
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Lehota dodania do 30 dní od vystavenia objednávky.
Časť: 3
II.2.1) Názov
LC3/ Organizačné práce - komplexné organizačné, servisné, personálne a produkčné náklady.
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79342000-3
79950000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Košice, Prešov, Ružomberok, Banská Bystrica, Trnava, Nitra, Žilina, Trenčín, Bojnice, Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania:
Komplexné marketingové, organizačné, pomocné práce a materiál na zabezpečenie 14 výstav vín a umenia:
Organizačné práce - komplexné organizačné, servisné, personálne a produkčné náklady:
- 2 medzinárodných výstav vín spojených s výstavami výtvarného umenia (Víno Bojnice, a Vinofórum Europe),
- 4 verejných degustácií medailových vín ocenených na týchto medzinárodných výstavách,
- 8 multimediálnych výstav výtvarného umenia spojených s prezentáciami medailových vín Slovakia Wine & Art.
Bližšia špecifikácia a rozsah predmetu zákazky je presne uvedený a definovaný v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 128 603,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 300
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP, Prioritná os 3: Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch, kód výzvy IROP-PO3-SC31-2016-5
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Lehota dodania do 300 dní od vystavenia objednávky. Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Predmetné podmienky účasti sú stanovené taxatívne podľa § 32 zákona. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti nasledovnými dokladmi:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako 3 mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona.
Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona - jednotným európskym dokumentom(ďalej len "JED"). Na účely zákona je JED dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené JED-om predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona.
Podrobnosti k týmto základným požiadavkám sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nepožaduje preukázať ekonomické a finančné postavenie uchádzačov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nepožaduje preukázať technickú a odbornú spôsobilosť uchádzačov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Poskytovateľ/Predávajúci sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami, a to kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku na to oprávnenými osobami a záväzok poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby sú:
a) Poskytovateľ a ním poverené osoby,
b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby,
c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Použije sa elektronická aukcia podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.05.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.05.2017 11:00
Miesto: Ing. Ľuboš Babarík WELL, Hurbanovo námestie 46, 972 01 Bojnice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uvedená lehota IV.2.7 sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné". Otváranie ponúk, časť "Ostatné" i časť "Kritériá" sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, bez prítomnosti uchádzačov v nadväznosti na dvojkolovosť postupu a použitú elektronickú aukciu. Otváranie ponúk v zmysle § 52 a § 54 zákona o verejnom obstarávaní je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať písomne na e-mailovej adrese: otazky.vo@gmail.com. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
2. Každého záujemcu informujeme, že súťažné podklady sú k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a sú prístupné bez obmedzenia. Všetky prípadné opravy a/alebo odpovede na žiadosti o vysvetlenie budú zverejnené tamtiež.
3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom, t.j. osobou v zmysle § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
4. Zmluva (pre každú časť) nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že:
a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a
b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. Obe tieto podmienky musia byť splnené kumulatívne. V prípade neuzavretia zmluvy o NFP, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
5. V prípade, ak verejnému obstarávateľovi nebude schválená príslušná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na predmet zákazky, tento môže byť financovaný z iných dodatočných mechanizmov (Environmentálny fond, iné operačné programy v rámci štrukturálnych fondov EÚ, štátne dotácie, vlastné zdroje).
6. Pre účely zadávania tejto zákazky sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Všetky spôsoby a možnosti revíznych postupov vrátane potrebných náležitostí a lehôt sú uvedené v zákone č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.04.2017

Redakčné opravy

7768 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 108/2017
V oznámení 05045-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ing. Ľuboš Babarík WELL, Podzámocká 67/6, 972 01 Bojnice zverejnenom vo VVO č. 075/2017 zo dňa 14.04.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis: Namiesto: LC2/ HW pre zabezpečenie chodu a funkcionalít SW systémov, technicko - materiálové zabezpečenie projektu pre výstavy aj ostatné aktivity vrátanie služieb prevádzky, prepravy a skladovania, LC3/ Organizačné práce - komplexné organizačné, servisné, personálne a produkčné náklady. Má byť: LC2/ Hardware a technické vybavenie, LC3/ Komplexné organizačné práce, personálne a produkčné náklady. Časť: 2 II.2.1) Názov Namiesto: LC2/ HW pre zabezpečenie chodu a funkcionalít SW systémov, technicko - materiálové zabezpečenie projektu pre výstavy aj ostatné aktivity vrátanie služieb prevádzky, prepravy a skladovania Má byť: LC2/ Hardware a technické vybavenie Časť: 3 II.2.1) Názov Namiesto: LC3/ Organizačné práce - komplexné organizačné, servisné, personálne a produkčné náklady. Má byť: LC3/ Komplexné organizačné práce, personálne a produkčné náklady III.2.2) Podmienky vykonania zákazky: Namiesto: f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Má byť: f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až e) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 31.05.2017 10:00 Má byť: 17.08.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.05.2017 11:00 Má byť: 17.08.2017 11:00
11707 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 160/2017
V oznámení 05045-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ing. Ľuboš Babarík WELL, Podzámocká 67/6, 972 01 Bojnice zverejnenom vo VVO č. 075/2017 zo dňa 14.04.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 17.08.2017 10:00 Má byť: 20.11.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.08.2017 11:00 Má byť: 20.11.2017 12:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité