II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
"ARS SIDERA PULSAT - UMENIE KLOPE NA HVIEZDY"
Referenčné číslo: 1/2017/EU
II.1.2)
Hlavný kód CPV
79342000-3
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Ide o obstaranie nasledovného: nákup techniky, komplexné marketingové a organizačné služby, nákup licencie na riadenie výstav, programovanie 2 webov s e-shopmi a dodávky SW licencií všetko pre organizáciu 2 medzinárodných výstav vín, 4 verejných degustácií medailových vín z týchto výstav a 8 multimediálnych výtvarných výstav spojených s prezentáciami medailových vín. V rámci tejto zákazky ide o dodávku v 3 logických celkoch:
LC1/ SW platformy,
LC2/ HW pre zabezpečenie chodu a funkcionalít SW systémov, technicko - materiálové zabezpečenie projektu pre výstavy aj ostatné aktivity vrátanie služieb prevádzky, prepravy a skladovania,
LC3/ Organizačné práce - komplexné organizačné, servisné, personálne a produkčné náklady.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 208 200,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
Maximálny počet častí, ktoré môžu byť pridelené jednému uchádzačovi:
Nie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prideliť zákazky kombináciou týchto častí alebo skupín častí:
Nie
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
LC1/SW platformy
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
72260000-5
79120000-1
72413000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Bojnice
II.2.4)
Opis obstarávania:
Programátorské práce a nákup SW licencie na organizáciu výstav:
-Nákup licencie - SW platforma pre evidenciu, riadenie a hodnotenie výstav a súťaží licencia na 12 mesiacov (analýza, vývoj metodiky, programovanie, personálne zabezpečenie prevádzky SW systému, administrátorské služby
-Návrh a vytvorenie 2 x SW web platformy pre komunikáciu a propagáciu výstav, súťaží, kultúrnych aktivít v regióne, redakčné systémy a e-shopy www.velvet.sk + 2 e-shopy (umenie a víno), www.bojnice.online + e-shop.
Bližšia špecifikácia a rozsah predmetu zákazky je presne uvedený a definovaný v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 46 266,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 30
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP, Prioritná os 3: Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch, kód výzvy IROP-PO3-SC31-2016-5
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Lehota dodania do 30 dní od vystavenia objednávky.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
LC2/ HW pre zabezpečenie chodu a funkcionalít SW systémov, technicko - materiálové zabezpečenie projektu pre výstavy aj ostatné aktivity vrátanie služieb prevádzky, prepravy a skladovania
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
48820000-2
48000000-8
30200000-1
30210000-4
30213100-6
30231000-7
38652100-1
38652120-7
32333200-8
32340000-8
32331300-5
32342420-2
31527000-6
37414700-0
60000000-8
92370000-5
63121100-4
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Bojnice
II.2.4)
Opis obstarávania:
Nákupy techniky vrátane súvisiacich služieb:
HW pre zabezpečenie chodu a funkcionalít SW systémov, technicko - materiálové zabezpečenie projektu pre výstavy aj ostatné aktivity vrátanie služieb prevádzky, prepravy a skladovania:
a) výpočtová technika: 1 server a 4 notebooky so SW MS Office Home & Busines (alebo ekvivalent), SW Corel draw (alebo ekvivalent), SW Adobe Illustrator (alebo ekvivalent),
b) 2 monitory -uhlopriečka displeja: 65", 1 dataprojektor , digitálna kamera so statívom,
c) malá zvuková aparatúra PA systém s odposluchmi, digitálny mixpult, 7 mikrofónov a príslušenstvo, DVD prehrávač, hudobná veža,
d) malá osvetľovacia aparatúra 6 reflektorov s ovládačmi,
e) chladničky na víno 5 ks
f) položky c), d), e) vrátane prepravy, montáží a služby zvukových a svetelných technikov na všetkých 14 akcií a skladovania medzi jednotlivými akciami (skladovanie počas 12 mesiacov).
Bližšia špecifikácia a rozsah predmetu zákazky je presne uvedený a definovaný v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 33 331,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 30
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP, Prioritná os 3: Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch, kód výzvy IROP-PO3-SC31-2016-5
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Lehota dodania do 30 dní od vystavenia objednávky.
Časť: 3
II.2.1)
Názov
LC3/ Organizačné práce - komplexné organizačné, servisné, personálne a produkčné náklady.
Časť č.: 3
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
79342000-3
79950000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Košice, Prešov, Ružomberok, Banská Bystrica, Trnava, Nitra, Žilina, Trenčín, Bojnice, Kežmarok
II.2.4)
Opis obstarávania:
Komplexné marketingové, organizačné, pomocné práce a materiál na zabezpečenie 14 výstav vín a umenia:
Organizačné práce - komplexné organizačné, servisné, personálne a produkčné náklady:
- 2 medzinárodných výstav vín spojených s výstavami výtvarného umenia (Víno Bojnice, a Vinofórum Europe),
- 4 verejných degustácií medailových vín ocenených na týchto medzinárodných výstavách,
- 8 multimediálnych výstav výtvarného umenia spojených s prezentáciami medailových vín Slovakia Wine & Art.
Bližšia špecifikácia a rozsah predmetu zákazky je presne uvedený a definovaný v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 128 603,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 300
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP, Prioritná os 3: Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch, kód výzvy IROP-PO3-SC31-2016-5
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Lehota dodania do 300 dní od vystavenia objednávky. Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.