Oznámenie 5104 - WYS

Obsah

5104 - WYS
Vestník č. 75/2017 - 14.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Gymnázium Jozefa Gregora Tajovského
IČO: 00396869
Tajovského 25, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Beáta Štubňová
Telefón: +421 484135237
Email: beata.stubnova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1008/zakazky
Hlavná adresa(URL): http://www.gigt.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1008/zakazky/407636/dokumenty
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Projektová dokumentácia pre stavebné povolenie a realizáciu stavby: Zníženie energetickej náročnosti budovy GJGT v Banskej Bystrici
II.1.2) Hlavný kód CPV
71250000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie a realizáciu stavby Zníženie energetickej náročnosti budovy GJGT v Banskej Bystrici, (ďalej len projektová dokumentácia), vrátane projektového hodnotenia energetickej hospodárnosti budovy (ďalej len projektové hodnotenie). Uvedená stavba bude realizovaná v rámci projektu, realizovaného na základe výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Kvalita životného prostredia, Prioritná os 4 Energeticky efektívne nízko uhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch, Investičná priorita 4.3 Podpora energetickej efektívnosti, inteligentného riadenia energie a využívania energie z obnoviteľných zdrojov vo verejných infraštruktúrach, vrátane verejných budov a v sektore bývania, Špecifický cieľ 4.3.1 Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 59 166,66 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie a realizáciu stavby Zníženie energetickej náročnosti budovy GJGT v Banskej Bystrici.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 59 166,66 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 50
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP Kvalita životného prostredia, Prioritná os 4 Energeticky efektívne nízko uhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: A.Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") a v súlade s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
B.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
C.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 pism. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 32 a § 38 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.

Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní:
Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v prílohe č. 1 časti A.2 Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Verejný obstarávateľ prikladá Manuál Jednotného európskeho dokumentu ako prílohu č. 2 časti A.2 Súťažných podkladov z dôvodu, aby hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač mal možnosť naštudovať si spôsob predkladania Jednotného európskeho dokumentu vo svojej ponuke. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: A.Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
B.Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.

Splnenie podmienok účasti v bode A. možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v prílohe č. 1 časti A.2 Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Verejný obstarávateľ prikladá Manuál Jednotného európskeho dokumentu UVO ako prílohu č. 2 časti A.2 Súťažných podkladov z dôvodu, aby hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač mal možnosť naštudovať si spôsob predkladania Jednotného európskeho dokumentu vo svojej ponuke. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. Verejný obstarávateľ upozorňuje hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača že priložený Manuál UVO v prílohe č. 2 časti A.2 Súťažných podkladov vysvetľuje pri akých situáciách a akým spôsobom sa predkladá Jednotný európsky dokument aj pri využívaní kapacít iných osôb v súlade s § 34 ods. 3 a § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre bod A. : Splnenie uvedeného uchádzač preukaze predložením zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je tento predmet zákazky.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Požiadavka verejného obstarávateľa je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia skúsenosti uchádzačov pre realizáciu dodávky tovarov rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky. Cieľom definovania minimálnej požadovanej úrovne štandardov je, aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a aby preukazované dodávky tovarov jednoznačné primerane súviseli s predmetom zákazky.

Pre bod B. :Uchádzač predloží osvedčenie projektanta o odbornej spôsobilosti pre činnosť autorizovaného architekta alebo autorizovaného stavebného inžiniera podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. ekvivalent zodpovedajúci predmetu zákazky. Uvedený doklad predloží uchádzač ako kópiu originálu a opatrí ju odtlačkom pečiatky odborne spôsobilej osoby.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií odborníka má preukázať schopnosť uchádzača poskytovať odborné služby, ktoré sú súčasťou predmetu zákazky, s cieľom zaistiť predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky prostredníctvom kvalifikovaných zamestnancov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Zákon č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. ekvivalent zodpovedajúci predmetu zákazky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2017 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2017 12:30
Miesto: Otváranie časti ponuky označenej ako Ostatné sa uskutoční v zasadačke budovy Gymnázia J.G.Tajovského, Tajovského 25, 974 01 Banská Bystrica v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní a je pre uchádzačov neverejné.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených slovom Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a spôsobom podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak nezískali súťažné podklady od kontaktnej osoby. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité