Oznámenie 5148 - WYS

Obsah

5148 - WYS
Vestník č. 76/2017 - 18.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Záchranná služba
IČO: 00606731
Rastislavova 43, 04190 Košice - mestská časť Juh

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Terézia Nagyová
Telefón: +421 556819345
Fax: +421 556814480
Email: mvo@kezachranka.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1298
Hlavná adresa(URL): http://www.kezachranka.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1298
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
Referenčné číslo: 439/MVO/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
66510000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla počas trvania rámcovej dohody.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 51 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66514110-0
66516100-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Záchranná služba Košice, Rastislavova 43, 041 91 Košice, Slovensko.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla Záchrannej služby Košice, počas trvania rámcovej dohody, s bližším popisom v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 51 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje.Zábezpeka je stanovená vo výške: 900,00 EUR, zložením finančných prostriedkov na
bankový účet verejného obstarávateľa alebo poskytnutím bankovej záruky za uchádzača. Bližšie podmienky zloženia
zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov. Hospodársky subjekt, ktorý o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3
ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým
uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) ZVO, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO, môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO (ďalej len "JED") . Pre vyplnenie a opätovné použitie JED-u je možné využiť aj bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára: https://ec.europa.eu/growth/toolsdatabases/espd/filter?lang=sk, alebo
http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v samostatne oddelenej časti ponuky s názvom "Ostatné" predložil oprávnenie na vykonávanie poisťovacej činnosti v rozsahu predmetu zákazky:
A)Povolenie Národnej banky Slovenska na vykonávanie poisťovacej činnosti
B) Povolenia Ministerstva financií SR na podnikanie v poisťovníctve
C) Povolenia Úradu pre finančný trh SR resp. Národnej banky Slovenska na vykonávanie poisťovacej činnosti
D) Dokument preukazujúci oprávnenie vykonávať poisťovaciu činnosť
Z dôvodu obmedzenia počtu znakov bližšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Doklady sa predkladajú ako úradne osvedčené kópie dokladov!
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.05.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.07.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.05.2017 10:00
Miesto: Otváranie "Ostatné" sa uskutoční na adrese: Záchranná služba Košice, Rastislavova 43, 041 91 Košice, zasadačka, 1. poschodie. Otváranie "Kritérií" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom; najskôr päť pracovných dní odo dňa odoslania oznámenia o otváraní časti ponúk označených ako "Kritéria".
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie "Ostatné" vykoná komisia bez účastí uchádzačov. Otváranie "Kritérií je neverejné a zúčastnia sa ho len členovia komisie bez prítomnosti uchádzačov, z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 54 ods. 3 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia sa uskutočňuje spôsobom podľa § 187 ods. 8 ZVO. Komunikácia sa bude uskutočňovať písomne
prostredníctvom pošty, iného doručovateľa poštových zásielok, faxom, elektronicky alebo ich kombináciou. Verejný
obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady na profile a ponúka verejný obstarávateľ prístup k súťažným podkladom a ich častiam, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na tomto portáli
www.ezakazky.sk/kezachranka/. Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/kezachranka/, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
- ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo
- ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk/kezachranka/. Po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú Žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty a túto odošle podpísanú oprávnenou osobou prostredníctvom e-mailu na e-mailový kontakt: mvo@kezachranka.sk, do stanovenej lehoty uvedenej v bode IV.2.2) tejto výzvy. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať záujemca ihneď povolený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe. O sprístupnení budú záujemcovia ihneď upovedomení notifikačným emailom. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti bude verejný obstarávateľ uskutočňovať elektronicky.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Po jednoduchej registrácii v systéme www.ezakazky.sk/kezachranka/ záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formulára portálu. Následne otázku (kliknutím na tlačidlo odoslať) odošle. Týmto úkonom sa otázka považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portál www.ezakazky.sk/kezachranka/, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi na potráli www.ezakazky.sk/kezachranka/. Portál zároveň všetkým záujemcom odošle e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená. V rovnakom čase bude otázka a odpoveď zverejnená na profile.Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuku, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité