Oznámenie 5137 - WYP

Obsah

5137 - WYP
Vestník č. 76/2017 - 18.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mestské kultúrne stredisko Kolárovo
IČO: 00513474
Kostolné námestie 860/4 , 94603 Kolárovo

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.ezakazky.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
ZVÝŠENIE ENERGETICKEJ ÚČINNOSTI BUDOVY MSKS V KOLÁROVE
Referenčné číslo: 42/ME/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Úlohou projektu je zvýšenie energetickej účinnosti budovy MSKS v Kolárove, ktorá sa týka výmeny všetkých jestvujúcich okenných a dverných výplní na obvodovej fasáde za nové s dostatočnými tepelnoizolačnými vlastnosťami, dodatočné zateplenie strešnej konštrukcie a stropu nad suterénom.
Stavebné práce sa budú realizovať v dvoch etapách v roku 2017 a 2018 nasledovne:
Názov objektu:Etapa:Termín a rok realizácie:
Výmena okien, dverí, zasklených stien, zateplenie fasády vstupu I.do 10/2017
Rekonštrukcia strechy ST1I.do 10/2017
Bleskozvod strecha ST1I.do 10/2017
Zateplenie stropu suterénuII.do 10/2018
Rekonštrukcia strechy ST2II.do 10/2018
Bleskozvod strecha ST1II.do 10/2018
Jestvujúci objekt je dvojpodlažná, samostatne stojaca budova s celkovým podpivničeným. Pôdorys budovy je v tvare navzájom prepojených obdĺžnikov s pristavanou kruhovou sálou. Tvar strechy je v kombinácii pultovej a plochej strechy. Hlavné rozmery má 53,875m x 53,285m a najvyššia výška strechy je na kóte +14,250m od podlahy prízemia danou kótou +-0,000. Okolitý terén je pod podlahou prízemia o 1,45m nižšie. Budova sa nachádza v strede riešeného pozemku. Zastavaná pôdorysná plocha jestvujúceho objektu je 1435,10m2, plocha terasy 30,03m2. Nosné konštrukcie objektu sú kombinované, steny sú murované z keramických plných pálených tehál, stropy sú monolitické železobetónové. Budova slúži na organizovanie kultúrnych podujatí, našlo sa tu priestor pre mestskú knižnicu a administratívu. Hlavný vchod do budovy sa nachádza na severovýchodnej fasáde. Cez zádverie sa dostaneme do centrálnej vstupnej haly, ktorá prepája všetky funkčné celky riešeného objektu. V rámci objektu sa nachádza divadelná časť s pomocnými miestnosťami, salónik s bufetom, barom a kuchyňou, spoločenská sála v kruhovej miestnosti, administratívna časť a knižnica.
Na prízemí v južnej časti budovy sa nachádza javisko a hľadisko patriace k divadelnej časti. Vedľa hľadiska boli navrhnuté šatne a hygienické zariadia pre vystupujúcich. V juhovýchodnej časti sa nachádzajú hygienické zariadenia pre divákov. Salónik tzv. Libresso s bufetom, barom a kuchyňou sa nachádza v západnej časti budovy. K tejto časti patrí aj vonkajšia terasa.
V severnej časti budovy sa nachádza kruhová sála tzv. rotunda. Na poschodí sa nachádza balkón nad hľadiskom a svetelná technika nad javiskom. Hygienické zariadenia pre divákov v juhovýchodnej časti. Vedľa hľadiska sa nachádza administratíva v podobe kancelárii, archívu a hygienického zariadenia. V západnej časti poschodia sa nachádza knižnica. Suterén slúži ako technické zázemie, kde sa nachádza rad skladových miestnosti a technické miestnosti pre vzduchotechniku a výmenník tepla.
Zvýšením energetickej účinnosti dôjde po výmene všetkých okenných a dverných výplní na obvodovom plásty objektu, dodatočnom zateplení strechy a stropu nad suterénom. Jestvujúce okná a dvere sú drevené a nespĺňajú dnešné hygienické a tepelnotechnické požiadavky. Značná časť okenných konštrukcii sú zdegradované a nefunkčné. Zasklená stena a vstupné dvere predného pohľadu z uličnej strany sú oceľové s podobnými nedostatkami ako majú všetky ostatné výplne otvorov. Navrhnutá je nová hliníková stlpikovo-priečniková fasáda s izolačným trojsklom. Ostatné okenné a dverné konštrukcie budú plastové, s 6 komorovým profilom, s oceľovou výstuhou a izolačným trojsklom. Farebná úprava nových okien ostáva biela ako boli pôvodné okná. Hliníková fasáda bude antracitovej farby. Nové okná budú opatrené vnútornými plastovými parapetnými doskami. Exteriérové Vnútorné ostenie a nadpražie bude opravené omietkou a maľbou bielej farby.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 278 766,79 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45320000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mestské kultúrne stredisko Kolárovo, Kostolné námestie 4, 946 03 Kolárovo, p.č. 1198/2
II.2.4) Opis obstarávania
ZÁKLADNÉ CHARAKTERISTIKY STAVIEB
- Počet podlaží2 + suterén
- Zastavaná plocha1435,10 m2
- Plocha terasy30,03 m2
- Vonkajšie schody pred hlavným vstupom62,57 m2
- Vonkajšie schody pred rotundou9,62 m2
- Úžitková plocha 1.PP917,03 m2
- Úžitková plocha 1.NP1270,46 m2
- Úžitková plocha 2.NP498,61 m2
- Obostavaný priestor15500 m3
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Doba realizácie predmetu zákazky v roku 2017
Relatívna váha: 10
Názov: Doba realizácie predmetu zákazky v roku 2018
Relatívna váha: 10
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 278 766,79 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Prostredníctvom Environmentálneho fondu a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 ods. 1 zákona:

a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti dokladmi a dokumentmi podľa § 32 ods. 2
a)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
e)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

1.Uchádzač alebo záujemca môže splnenie podmienok účasti osobné postavenie plniť v súlade s § 152 zákona: Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
2.Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti záujemcov
podľa § 34 Zákona.

§34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ sa týmto presvedčí, že uchádzač má skúsenosti s predmetom zákazky a je odborne a technicky schopný uskutočniť požadovaný predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky, ktorý je predmetom zákazky pričom hodnota požadovaných referencií nepresahuje výšku PHZ.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzači preukážu zrealizované stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to kumulatívne vo výške 270 000,00 € bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.05.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.05.2017 09:30
Miesto: Mestské kultúrne stredisko Kolárovo, Kostolné námestie 4, 946 03 Kolárovo.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Komisia verejného obstarávateľa.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ uchádzačom/záujemcom poskytne podrobnú projektovú dokumentáciu k predmetnému verejnému obstarávaniu v profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk a celú dokumentáciu aj v editovateľnej forme na stránke: www.ezakazky.sk
Výšku zábezpeky verejný obstarávateľ stanovil vo výške 8 000,00 EUR (slovom: osemtisíc eur)
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Osobitným predpisom, na ktorý § 11 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje, je práve zákon o registri partnerov verejného sektora. Zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora), ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), nadobudol účinnosť 1. februára 2017.
Úspešný uchádzač pri podpise zmluvy o dielo, preukáže verejnému obstarávateľovi, že má uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu vzniknutú na majetku alebo zdraví tretích osôb počas realizácie diela vo výške ceny diela bez DPH.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk a neobjednať práce od úspešného uchádzača v prípade, ak sa zmenia okolnosti, za akých sa táto verejná súťaž vyhlasovala. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v lehote viazanosti len vtedy, ak bude disponovať dostatočným množstvom finančných prostriedkov, t.j. bude schválená dotácia z Environmentálneho fondu.
Úspešný uchádzač je povinný pred podpisom zmluvy o dielo doručiť objednávateľovi Zábezpeku na vykonanie prác a na splnenie zmluvných záväzkov dodávateľa (ďalej len zábezpeka). Verejný obstarávateľ je oprávnený uspokojiť si zo zábezpeky svoje nároky z vád diela, nároky na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhradu škody, náklady vzniknuté v dôsledku odstúpenia od zmluvy a iné nároky, ktoré nebudú úspešným uchádzačom riadne a včas uspokojené. Zábezpeka bude mať formu bankovej záruky vo výške 10 % z ceny diela bez DPH s platnosťou počas celej doby zhotovovania diela. Banková záruka musí byť platná a vymáhateľná po celú dobu vykonania diela, t.j. až pokým dodávateľ riadne a včas nevyhotoví a neukončí dielo a objednávateľ takto dokončené dielo bez vád a nedorobkov neprevezme v súlade s podmienkami zmluvy.
Banková záruka musí byť vydaná vo forme a s obsahom akceptovateľným pre objednávateľa, ako neodvolateľná a bezpodmienečná banková záruka splatná na prvé písomné požiadanie, podľa ktorej príslušná renomovaná slovenská banka alebo pobočka zahraničnej banky na území Slovenskej republiky vyhlási, že uspokojí objednávateľa na základe písomného oznámenia objednávateľa adresovaného banke v prípade, že zhotoviteľ porušuje svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a všeobecne záväzných právnych predpisov alebo podľa ustanovení § 306 Obchodného zákonníka bude nepochybné, že zhotoviteľ svoj záväzok nesplní, napr. pri vyhlásení konkurzu. Zhotoviteľ je oprávnený nahradiť bankovú záruku zložením sumy predstavujúcej 10% z celkovej ceny za dielo bez DPH do notárskej úschovy, alebo na účet objednávateľa alebo vinkulovaním na svojom účte v banke v
prospech objednávateľa a to počas celej doby vykonania diela. Neposkytnutie zábezpeky tak ako je uvedené v tomto bode sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
17.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité