Oznámenie 5205 - MRS

Obsah

5205 - MRS
Vestník č. 76/2017 - 18.04.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Rokovacie konanie so zverejnením
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
SPP - distribúcia, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35910739
Mlynské Nivy 44/b , 82511 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Marián Uhrík
Telefón: +421 220402112
Email: marian.uhrik@spp-distribucia.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/9522
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.spp-distribucia.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.spp-distribucia.sk/sk_obstaravanie/sk_verejne-obstaravanie
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: vyššie uvedenej adrese
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výroba, preprava a distribúcia plynu a tepla
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Cyklické a mimoriadne odpočty spotreby zemného plynu
Referenčné číslo: KR-NZ-099-17
II.1.2) Hlavný kód CPV
65500000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je služba spočívajúca v zabezpečení realizácie cyklických a mimoriadnych odpočtov spotreby zemného plynu z obchodných, tzv. určených meradiel na odberných miestach v rámci územia Slovenskej republiky. Zákazka je rozdelená na tri časti, pričom na každú jednu časť bude výsledkom verejného obstarávania uzavretie rámcovej dohody podľa § 99 zákona o verejnom obstarávaní.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 457 565,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Cyklické a mimoriadne odpočty spotreby zemného plynu - oblasť ZÁPAD
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
65500000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK01
SK021
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Zahŕňa odberné miesta plynu na území Bratislavského, Trnavského a Nitrianskeho kraja.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je služba spočívajúca v zabezpečení realizácie cyklických a mimoriadnych odpočtov spotreby zemného plynu z obchodných, tzv. určených meradiel v rozsahu územia Bratislavského, Trnavského a Nitrianskeho kraja, a to v predpokladanom množstve 2.644.000 cyklických odpočtov a 1.300.000 mimoriadnych odpočtov za 4 roky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 410 835,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 48
II.2.9) Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Časť: 2
II.2.1) Názov
Cyklické a mimoriadne odpočty spotreby zemného plynu - oblasť STRED
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
65500000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK022
SK031
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Zahŕňa odberné miesta plynu na území Trenčianskeho, Žilinského a Banskobystrického kraja.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je služba spočívajúca v zabezpečení realizácie cyklických a mimoriadnych odpočtov spotreby zemného plynu z obchodných, tzv. určených meradiel v rozsahu územia Trenčianskeho, Žilinského a Banskobystrického kraja, a to v predpokladanom množstve 1.820.000 cyklických odpočtov 1.100.000 mimoriadnych odpočtov za 4 roky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 051 925,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 48
II.2.9) Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Časť: 3
II.2.1) Názov
Cyklické a mimoriadne odpočty spotreby zemného plynu - oblasť VÝCHOD
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
65500000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK041
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Zahŕňa odberné miesta plynu na území Prešovského a Košického kraja.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je služba spočívajúca v zabezpečení realizácie cyklických a mimoriadnych odpočtov spotreby zemného plynu z obchodných, tzv. určených meradiel v rozsahu územia Prešovského a Košického kraja, a to v predpokladanom množstve 1.652.000 cyklických odpočtov a 1.100.000 mimoriadnych odpočtov za 4 roky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 994 805,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 48
II.2.9) Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať všetky stanovené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v ustanovení § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO v súlade s ostatnými ustanoveniami ZVO, a to najmä § 37 ods. 3 a § 39 ZVO.

Podrobné vymedzenie stanovených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia je obsiahnuté v prílohe č. 4 súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia záujemca predloží podľa ustanovenia § 33 ods. 1 písm. a) ZVO:

1. vyjadrenie (originál alebo úradne osvedčená kópia) z každej banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka/banky), v ktorej má alebo mal za obdobie od 1.4.2014 až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, najmenej však do 31.3.2017, prípadne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti po 1.4.2014 len za obdobie od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (ďalej len Obdobie), záujemca vedený účet, o schopnosti záujemcu plniť finančné záväzky, pričom z vyjadrenia musí byť zrejmé, že záujemca za Obdobie:
a) nebol a nie je v nepovolenom debete,
b) v prípade splácania úveru dodržiaval a dodržiava splátkový kalendár a
c) nie je a nebol vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu záujemcu v banke .

V prípade, ak má záujemca účty vo viacerých bankách, obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu.

Upozorňujeme záujemcov, že výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky/bánk. Vyjadrenie banky/bánk musí byť predložené ako originál alebo osvedčená fotokópia.

2. čestné vyhlásenie záujemcu (originál alebo úradne osvedčená kópia podpísaná štatutárnym orgánom, iným oprávneným zástupcom záujemcu, ktorý je oprávnený konať v jeho mene v záväzkových vzťahoch), že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie podľa bodu 1. vyššie.

Záujemca môže na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa bodu 1. a 2. (§ 38 ods. 5 ZVO) vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO:
Obstarávateľ si vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku jej trvania, s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými záujemcami, potrebuje overiť u záujemcov ich finančné a ekonomické predpoklady v záujme zabezpečenia riadnej realizácie predmetu zákazky, najmä či ide o spôsobilého zmluvného partnera, ktorý preukáže stabilné pozitívne finančné postavenie, a ktorý si riadne a načas plní svoje finančné záväzky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Záujemca predloží podľa ustanovení § 34 ods. 1 písm. a) a f) ZVO:

1. V zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt poskytnutia služieb a odberateľov.

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa bodu 1. (podľa § 38 ods. 5 ZVO) vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO:
Obstarávateľ stanovenými primeranými požiadavkami na podmienky účasti preveruje, či záujemca bude schopný poskytnúť služby v rozsahu a kvalite požadovanej obstarávateľom. Z tohto dôvodu obstarávateľ požaduje od záujemcu preukázať, že má praktické skúsenosti s poskytovaním rovnakého alebo obdobného charakteru služieb z minulosti. Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky má obstarávateľovi garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky. Podmienka je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom vybrať dodávateľa, ktorý poskytne na základe svojich praktických skúseností odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky. Počet vyžadovaných skúseností/zákaziek má preukázať, že záujemca má dostatočné praktické skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.

2. V zmysle § 34 ods. 1 písm. f) ZVO kontrolou technickej spôsobilosti záujemcu (nepredkladá sa žiadny doklad), ktorá bude realizovaná obstarávateľom predovšetkým obhliadkou prevádzky/prevádzok alebo miest, v ktorých by malo dochádzať k činnostiam alebo častiam činností, ktoré sú predmetom zákazky alebo s jej plnením súvisia, a kde bude prebiehať overovanie technickej a/alebo materiálovej vybavenosti a kapacít, ako aj posudzovanie kvality používaných kontrolných opatrení pre zabezpečovanie poskytovaných plnení a inými vhodnými postupmi, pričom bližšie podmienky realizácie kontroly technickej spôsobilosti záujemcu sú uvedené v bode 5. tejto prílohy č. 4 súťažných podkladov.

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa bodu 2. (podľa § 38 ods. 5 ZVO) vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. f) ZVO:
Obstarávateľ stanovenými primeranými požiadavkami preveruje, či záujemca bude schopný reálne poskytnúť služby v rozsahu a kvalite požadovanej obstarávateľom so zohľadnením povahy, rozsahu a zložitosti predmetu zákazky. Z tohto dôvodu obstarávateľ požaduje od záujemcu preukázať, že vie poskytovať požadované služby, čím sa preukáže, že vie garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky.

Podmienka je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom vybrať dodávateľa, ktorý bude poskytovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky a požadované parametre úspešnosti a kvality predmetu zákazky, ktorých dosiahnutie je nevyhnutné pre zabezpečenie riadneho plnenia povinností obstarávateľa ako prevádzkovateľa distribučnej sústavy plynu, ktoré pre neho vyplývajú z platnej legislatívy, a to predovšetkým povinnosti realizácie pravidelných odpočtov určených meradiel minimálne raz ročne v zmysle ustanovení § 76 ods. 1 a 7 zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nezrealizovaním odpočtov učených meradiel v súlade s legislatívou riadne a včas hrozí obstarávateľovi okrem zákonných sankcií (pokút) aj uplatnenie nárokov na náhradu škody spôsobenej oneskoreným alebo chybným odpočtom meradiel, pretože zákonná povinnosť obstarávateľa realizovať odpočty meradiel smeruje aj voči dodávateľom plynu, a to vo vzťahu k viac než 1,5 mil. odberných miest. Vzhľadom na uvedené je požiadavka na kontrolu technickej spôsobilosti a odbornej spôsobilosti záujemcu vykonávať predmet zákazky plne žiaduca, primeraná a legitímna v záujme eliminovať v maximálnej možnej miere všetky vecné a technické riziká pri plnení rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Záujemca musí dokladmi podľa bodu III.1.3) bod 1. preukázať, že za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol za uvedené obdobie vo výške minimálne:
a) 40.000,- EUR bez DPH pre účasť v jednej (ktorejkoľvek) časti zákazky,
b) 80.000,- EUR bez DPH pre účasť v najviac dvoch (ktorýchkoľvek) častiach zákazky,
c) 120.000,- EUR bez DPH pre účasť vo všetkých troch častiach zákazky.

Predkladané doklady (referencie/iné doklady) musia obsahovať:
a) názov a sídlo odberateľa;
b) názov a sídlo záujemcu;
c) predmet zmluvy (opis poskytovanej služby);
d) miesto plnenia zmluvy;
e) doba plnenia zmluvy (od - do, mesiac, rok);
f) celková cena v EUR bez DPH a v EUR s DPH za poskytnuté služby za požadované obdobie;
g) vyhlásenie odberateľa o úspešnej realizácií predmetu plnenia;
h) meno kontaktnej osoby odberateľa, ktorá poskytne v prípade otázok obstarávateľa vysvetľujúce informácie a jej funkčný telefonický kontakt a e-mailová adresa tejto kontaktnej osoby,
i) potvrdenie odberateľa, že údaje uvedené v potvrdení (referencii) sú pravdivé a správne, dátum a podpis oprávnenej osoby.
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Pravidlá a kritériá účasti sú uvedené v bodoch III.1.1) až III.1.3) tohto oznámenia. Objektívne pravidlá ich uplatnenia a vyhodnocovania korešpondujú ustanoveniam ZVO bez akéhokoľvek obmedzenia počtu uchádzačov spĺňajúcich tieto kritériá.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka pre viazanosť ponuky vo výške 15.000,- EUR pre každú jednu časť zákazky. Ďalšie podrobnosti o podmienkach a spôsobe zloženia zábezpeky, jej uvoľnenia, prípadne prepadnutia v prospech obstarávateľa, sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov obstarávateľa. Obstarávateľ
neposkytuje zálohy ani preddavky na plnenie. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia faktúry, pričom obstarávateľ pripúšťa možnosť rokovať o dĺžke lehoty splatnosti faktúr. Podrobnejšie platobné podmienky sú uvedené v obchodných a zmluvných podmienkach, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Obstarávateľ nebude vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právnu formu v zmysle § 37 ods. 2 ZVO. Jednotliví členovia skupiny dodávateľov budú zaviazaní spoločne a nerozdielne.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Obstarávateľ bude požadovať bankovú záruku na zabezpečenie riadneho poskytovania plnenia zákazky vo výške uvedenej v rámcovej dohode, úpravu ochrany osobných údajov formou zmluvy o spracúvaní a ochrane osobných údajov medzi prevádzkovateľom a sprostredkovateľom v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Osobitné podmienky budú ďalej špecifikované v súťažných podkladoch, prípadne vyplynú z rokovaní o ponukách.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.4) Informácie o znížení počtu riešení alebo ponúk počas rokovania alebo dialógu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.05.2017 08:30
IV.2.3) Predpokladaný dátum odoslania výziev na súťaž alebo na účasť vybraným uchádzačom
Dátum: 19.05.2017
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Žiadosťou o účasť v tomto rokovacom konaní so zverejnením sa rozumie:
a) písomná žiadosť o zaradenie do procesu verejného obstarávania (možno doručiť aj e-mailom) alebo
b) predloženie podpísaných originálov dokladov, ktorými záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní alebo predloženie podpísaného originálu jednotného európskeho dokumentu pre verejné obstarávanie (tieto doklady nie je možné predložiť e-mailom, ale iba ako podpísané listinné originály),
a to v lehote podľa bodu IV.2.2) tohto oznámenia na adresu kontaktného miesta uvedenú v bode I. 1) tohto oznámenia s uvedením kontaktnej osoby obstarávateľa, prípadne osobne v podateľni na rovnakej adrese v úradných hodinách cez pracovné dni v pondelok, utorok, štvrtok a piatok od 8:00 hod. do 13:00 hod. a v stredu od 11:00 hod. do 16:00 hod.

V prípade, ak potvrdí záujem o účasť v súťaži skupina dodávateľov, členovia skupiny splnomocnia jedného člena ako zástupcu, ktorý bude písomne splnomocnený všetkými ostatnými členmi skupiny na zastupovanie v súťaži a pre komunikáciu s obstarávateľom. Takéto písomné splnomocnenie (originál alebo overenú kópiu) predloží záujemca spolu s ostatnými dokladmi na preukázanie splnenia podmienok účasti. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľovi záväzné.

2. Podľa § 39 ods. 1 ZVO splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"), ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené JEDom predloží uchádzač obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. Stručný návod na vyplnenie formulára JED sa nachádza v prílohe č. 4 súťažných podkladov.

3. Obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo JED v uzatvorenom obale/obálke s výrazným označením "NEOTVÁRAŤ - SÚŤAŽ - ODPOČTY". Záujemca tiež uvedie na obálke svoje obchodné meno a sídlo (v prípade skupiny dodávateľov sa uvedú obchodné mená a sídla všetkých členov skupiny).

4. Obstarávateľ požaduje v záujme bezproblémovej komunikácie medzi záujemcom a obstarávateľom, aby spolu s dokladmi preukazujúcimi splnenie podmienok účasti alebo spolu s JED bola predložená informácia o kontaktnej osobe záujemcu, jej emailovej adrese a telefónnom čísle.

5. Záujemca, ktorý nepreukáže splnenie podmienok účasti určeným spôsobom a v požadovanom rozsahu alebo poskytne neplatné, nepravdivé alebo skreslené informácie, bude z rokovacieho konania so zverejnením vylúčený.

6. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcu so sídlom mimo územia Slovenskej republiky sa musia v súlade s § 19 ods. 3 ZVO predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku.

7. Záujemca môže písomne (poštou, elektronickými prostriedkami, osobne do podateľne obstarávateľa) požiadať obstarávateľa o vysvetlenie podmienok účasti. Za včas doručenú požiadavku záujemcu sa považuje požiadavka doručená v slovenskom alebo českom jazyku tak, aby obstarávateľ stihol poskytnúť vysvetlenie požiadaviek najneskôr v lehote 6 dní pred uplynutím lehoty na predloženie žiadosti o účasť. Obstarávateľ zašle vysvetlenie všetkým známym záujemcom a zároveň takéto vysvetlenie zverejní na: http://www.spp-distribucia.sk/sk_obstaravanie/sk_verejne-obstaravanie.

8. Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 ZVO a ustanoveniami súťažných podkladov.

9. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú zahrnuté v súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné na: http://www.spp-distribucia.sk/sk_obstaravanie/sk_verejne-obstaravanie
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Lehoty sú uvedené v štvrtej hlave šiestej časti ZVO (Revízne postupy).
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité