Oznámenie 5330 - WYP

Obsah

5330 - WYP
Vestník č. 78/2017 - 20.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
IČO: 00397482
Tr. A. Hlinku 2, 94976 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Iveta Kružlíková
Telefón: +421 376415755
Fax: +421 3764155599
Email: iveta.kruzlikova@uniag.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1017
Hlavná adresa(URL): http://www.uniag.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1017
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Stavebné úpravy objektu KOVV
Referenčné číslo: SPU/PZ/13/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy objektu Katedry ovocinárstva, vinohradníctva a vinárstva - výmena okien, zateplenie budovy/objektu vrátane zateplenia a hydroizolácie plochej strechy.
Existujúci objekt je dvojpodlažný pozostávajúci z prízemia a poschodia, realizovaný medzi rokmi 1989-1990 z tehlového muriva odvodových stien typu CD365 na MVC 25. V súčasnosti je objekt využívaný pre vedecko-výskumné a vzdelávacie účely. Objekt je konštrukčne navrhnutý ako trojtraktová stavba.
Účelom projektu je zhodnotiť a navrhnutými stavebnými úpravami zlepšiť energetickú hospodárnosť riešeného objektu. Projekt rieši zdokumentovanie a následné zhodnotenie existujúceho stavu objektu. Posudzuje samostatným elaborátom jeho súčasnú energetickú náročnosť z hľadiska jeho prevádzky. Navrhuje opatrenia pre zlepšenie jeho energetickej hospodárnosti.
Stavba je tvorená jedným stavebným objektom: SO 01 STAVEBNÉ ÚPRAVY OBJEKTU KATEDRY OVOCINÁRSTVA, VINOHRADNÍCTVA A VINÁRSTVA
Podrobné informácie, spôsob uskutočňovania stavebných úprav vrátane požiadaviek na materiálové a technické zabezpečenie sú uvedené v projektovej dokumentácii vrátane technickej správy a vo výkaze výmer, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov, a sú východiskovým podkladom tohto predmetu zákazky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 96 898,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45261300-7
45421100-5
45321000-3
45261410-1
45310000-3
45442100-8
45421145-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, Tr. A. Hlinku 2, 949 76 Nitra
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy objektu Katedry ovocinárstva, vinohradníctva a vinárstva - výmena okien, zateplenie budovy/objektu vrátane zateplenia a izolácie plochej strechy.
Podrobné informácie, spôsob uskutočňovania stavebných úprav vrátane požiadaviek na materiálové a technické zabezpečenie sú uvedené v projektovej dokumentácii vrátane technickej správy a vo výkaze výmer, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov, a sú východiskovým podkladom tohto predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 96 898,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 70
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 114 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (ďalej ako "zákon") nasledovne:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti predložením dokladu o oprávnení o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky vo forme originálu alebo úradne osvedčenej kópii dokladu.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu (ďalej ako JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti a ktoré uchádzač preukáže:
podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona:
zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Zoznamom stavebných prác musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (výmena okien, zateplenie budov a objektov, ktoré neboli kategorizované ako rodinné domy a drobné stavby) v celkovom finančnom objeme najmenej 95 000,00 EUR bez DPH, pričom predmetom minimálne jednej zmluvy zo zoznamu bolo uskutočnenie stavebných prác - zateplenie a hydroizolácia plochej strechy.
Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom, resp. oprávnenou osobou uchádzača a musí obsahovať nasledovné údaje:
- názov/obchodné meno a sídlo odberateľa/objednávateľa, s kontaktnými údajmi odberateľov vrátane telefónnych čísiel, u ktorých je možné overenie predkladaných informácií,
- názov/obchodné meno a sídlo zhotoviteľa,
- predmet zmluvy a jeho stručný opis,
- celková zmluvná cena v EUR bez DPH,
- fakturovaná cena v EUR bez DPH,
- uviesť dôvod v prípade rozdielu medzi zmluvnou cenou a fakturovanou cenou,
- miesto plnenia zmluvy,
- lehota uskutočnenia stavebných prác (od - do, mesiac, rok),
Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky objednávateľa/odberateľa.
V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich v zozname s odkazom na zverejnenie v evidencii referencií podľa § 12 Zákona.
Zdôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Táto podmienka uisťuje verejného obstarávateľa o spôsobilosti uchádzača realizovať predmet zákazky v požadovanom rozsahu a požadovanej kvalite.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého
trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 zákona uvedené v bode III.1.1 tejto Výzvy vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu (ďalej ako JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.05.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.07.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.05.2017 10:30
Miesto: Otváranie časti ponúk označených ako OSTATNÉ sa uskutoční na adrese:
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, Tr. A. Hlinku 2, 949 76 Nitra, zasadačka na 2. poschodí budoy rektorátu.
Otváranie ponúk časť KRITÉRIA sa vykoná po úplnom vyhodnotení ponúk časť Ostatné v súlade s ustanovením § 52 ods. 2 a 3 zákona.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako OSTATNÉ je neverejné.
Otváranie časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ je verejné a môžu sa ho zúčastniť uchádzači zastúpení štatutárnym orgánom alebo zástupcovia uchádzačov písomne poverení ich štatutárnym orgánom, o čom predložia poverenie vrátane preukazu totožnosti.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke na profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1017
, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom.
Z tohto dôvodu nie je potrebné posielať verejnému obstarávateľovi žiadosti o súťažné podklady.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom kvôli vysvetľovaniu súťažných podkladov a podmienok v tejto výzve zaslať verejnému obstarávateľovi elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v bode I.1) tejto výzvy len žiadosť o registráciu vo verejnom obstarávaní s kontaktnými údajmi záujemcu v rozsahu: Obchodný názov, kontaktná osoba a kontaktná e-mailová adresa.
2. O vydanie súťažných podkladov je aj možné požiadať formou žiadosti doručenej na kontaktné miesto a adresu verejného obstarávateľa.
3. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania verejného obstarávania priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa:
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1017
4. Komunikačným jazykom v tomto verejnom obstarávaní je zo strany verejného obstarávateľa slovenský jazyk, zo
strany záujemcov a uchádzačov jazyk slovenský a český.
5. Žiadosť záujemcu o vysvetlenie v zmysle bodu 9.1 časti A súťažných podkladov musí byť doručená v súlade s § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní dostatočne vopred.
6. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci
členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a
komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa
vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi
zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
7. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný
predložiť doklady a dokumenty podľa bodu 27.6 časti A súťažných podkladov.
8.OBHLIADKA - Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom účasť na obhliadke miesta uskutočnenia predmetu zákazky, aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky.
Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 4.5.2017.
Stretnutie záujemcov sa uskutoční na adrese Tr. A. Hlinku 2, 949 76 Nitra pod aulou o 10,00 hod.
Pokiaľ z uskutočnenej obhliadky vyplynie potreba vyhotovenia zápisu z obhliadky, bude tvoriť súčasť súťažných podkladov a bude zaslaný všetkým známym záujemcom e-mailom a zároveň bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.04.2017

Redakčné opravy

6762 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 93/2017
V oznámení 05330-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, Tr. A. Hlinku 2, 949 76 Nitra zverejnenom vo VVO č. 078/2017 zo dňa 20.04.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 15.05.2017 10:00 Má byť: 22.05.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.05.2017 10:30 Má byť: 22.05.2017 10:30 II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: Celková predpokladaná hodnota 96 898,00 EUR bez DPH Má byť: Celková predpokladaná hodnota 97 633,00 EUR bez DPH

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité