Oznámenie 5397 - WYP

Obsah

5397 - WYP
Vestník č. 80/2017 - 24.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Vrbová nad Váhom
IČO: 00306746
č. 91 , 94665 Vrbová nad Váhom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Vrbové nad Váhom
Kontaktná osoba: Ing. Agneša Pajorová
Telefón: +421 915455234
Email: vo2@bvpro.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bvpro.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.evoservis.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
B&V Pro s.r.o.
IČO: 47114207
Družstevná 2 , 83104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Agneša Pajorová
Telefón: +421 915455234
Email: vo2@bvpro.sk
Adresa (URL): https://www.evoservis.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
B&V Pro s.r.o.
IČO: 47114207
Družstevná 2 , 83104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Agneša Pajorová
Telefón: +421 915455234
Email: vo2@bvpro.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.bvpro.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zateplenie materskej školy - Vrbová nad Váhom
Referenčné číslo: BV/2017/15
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia Materskej školy v obci Vrbová nad Váhom s cieľom zlepšenia energetickej hospodárnosti budovy.
Ako zdroj tepla pre vykúrovanie bude slúžiť plynový kondenzačný kotol. Ďalším zdrojom tepla na ohrev vody a podporu vykurovania bide solárna energia získavaná pomocou vákuových sknečných kolektorov umiestnených na sreche objektu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 156 573,72 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45321000-3
45421100-5
44112400-2
45261000-4
39715210-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK0
SK02
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kraj: Nitriansky
Okres: Komárno
Obec: Vrbová nad Váhom
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia Materskej školy v obci Vrbová nad Váhom s cieľom zlepšenia energetickej hospodárnosti budovy.
Ako zdroj tepla pre vykúrovanie bude slúžiť plynový kondenzačný kotol. Ďalším zdrojom tepla na ohrev vody a podporu vykurovania bide solárna energia získavaná pomocou vákuových sknečných kolektorov umiestnených na sreche objektu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 156 573,72 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v zmysle § 57 zákona o verejnom obstarávaní. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená vo vyzve na predkladanie ponúk je stanovená ako
maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia (Kód výzvy: OPKZP-PO4-SC431-2015-6)
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 4 000,00 EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. Podrobný opis vid. v súťažných podkladoch.
Pre obmedzený počet znakov v tomto poli podrobný opis ďalších podmienok vid. v súťažných podkladov.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchadzac musi splnat podmienky ucasti uvedene v § 32 ods. 1 zakona o verejnom obstaravani. Ich splnenie preukaze podla § 32 ods. 2, 4 a5 alebo § 39 alebo § 152 ods. 1 zakona o verejnom obstaravani. Podrobný opis vid. čast "A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV" súťažných podkladov.
2. Odovodnenie vzmysle § 38 ods. 5 zakona o verejnom obstaravani: podmienky ucasti tykajuce sa osobneho postavenia podla § 32 zakona o verejnom obstaravani sa vyzaduju u verejneho obstaravatela v zmysle § 114 ods. 2 scielom zabezpecit ucast len takych uchadzacov, ktori si riadne plnia zavazky. Ustanovenie legislativne zakotvuje taxativny vypocet zakladnych statusovych poziadaviek na hospodarske subjekty, ktore sa zucastnuju verejneho obstaravania. Preukazanie podmienok ucasti v zmysle § 32 zakona o verejnom obstaravani poukazuje na zavazne porusovanie povinnosti na useku environmentalneho, socialneho apracovneho prava, za ktore bola organom aplikacie prava ulozena sankcia. Vsuvislosti sucastou na dohodach obmedzujucich hospodarsku sutaz vo verejnom obstaravani, v obchodnej verejnej sutaz alebo inej obdobnej sutazi, zakonna uprava predpoklada, ze vtakych pripadoch bude ukladany zakaz ucasti vo verejnom obstaravani priamo vrozhodnuti tykajuceho sa porusenia pravidiel hospodarskej sutaze. Okrem toho, osobitnu podmienku ucasti tvori nedopustenie sa zavazneho porusenia profesijnych povinnosti, pod ktorym mozno rozumiet, napr. zavazne porusenie stavovskych predpisov pri vykone slobodnych povolani. Profesijnou povinnostou podnikatelov je aj nalezite, poctive aodborne vykonavanie cinnosti, aby nedochadzalo kdodavaniu nekvalitnych tovarov, stavebnych prac a sluzieb z dovodov porusovania osobitnych predpisov, najma technickych noriem a profesijnych zvyklosti.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2.1Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33:
2.1.1Podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti pričom výška obratu za hospodársky rok nesmie presiahnúť dvojnásobok predpokladanej hodnoty, ak je trvanie zmluvy, rámcovej dohody alebo koncesnej zmluvy rovnaké alebo kratšie ako 12 mesiacov.
2.11Odôvodnenie v zmysle § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní k bodu 2.1.1: Uchádzač musí preukázať že už v minulosti realizoval rovnaký alebo podobný predmet zákazky, ktorý je odkontrolovateľný z obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Primeranosť na výšku obratu nepresahuje maximálne požiadavky na ekonomické a finančné postavenie. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, rozsah a zložitosť stavebných prác, je potrebné, aby mal uchádzač dostatočné skúsenosti s potrebnou kvalifikáciou a praxou pre realizáciu náročnej zákazky a bol oprávnený a schopný ju uskutočniť. Podmienka účasti taktiež priamo súvisí s podmienkou účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO. Je potrebné predmetné práce vykonávať v súlade s opatreniami na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek vystaveného certifikátu. Skúsenosť s realizáciou stavieb rovnakého alebo podobného charakteru je formulovaná s cieľom zabezpečenia plynulosti výstavby, eliminácie výskytu vád a nedorobkov. Zároveň je nevyhnutná odborná skúsenosť s budovaním stavieb, ktorých potenciálna porucha môže mať rozsiahle negatívne dopady spadajúce do kategórie krízových situácií. Je nevyhnutná plynulosť výstavby s elimináciou možných predlžovaní lehoty výstavby. V tejto súvislosti podmienka účasti zabezpečuje preukázať finančnú a ekonomickú schopnosť uchádzača uskutočňovať realizáciu stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a taktiež je dôkazovým prostriedkom, že takéto stavby rovnakého a podobného charakteru ako je predmet zákazky v minulosti uskutočnil.
Podrobný opis vid. čast "A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV" súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podrobný opis vid. čast "A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV" súťažných podkladov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, ktorými sa preukazuje technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 až 36:
3.1.1 podľa § 34 ods. 1 písm.b) zákona o verejnom obstarávaní - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác; zoznam musí byť doplneny potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebnych prác a zhodnotení uskutočnenych stavebnych prác podľa obchodnych podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
3.1.2 podľa § 34 ods. 1 písm.g) v súbehu s § 35 zákona o verejnom obstarávaní - ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určenych na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk (žiadame predložiť aj doklad o zavedenom systéme riadenia kvality podľa ISO 9001:2000)
3.1.3 § 34 ods. 1 písm. i) predloženie údajov o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky.
3.1.4podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktory má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom
3.1.5 podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súbehu s § 36 zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočňovanie stavebných prác.
3.1.6 podľa § 35 v súbehu s § 34 ods. 1 písm. c) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní platným certifikátom pre Systémy manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy OHSAS 18001.
Podrobný opis vid. čast "A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV" súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podrobný opis vid. čast "A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV" súťažných podkladov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podrobny opis vid. v súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.05.2017 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.05.2017 09:00
Miesto: B&V Pro s.r.o., Družstevná 2, 831 04 Bratislava, zasadačka - elektronická komunikácia hodnotiacej komisie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk KRITÉRIA vykoná verejný obstarávateľ len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk. Uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
A.Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení v, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len zákon o VO).
B.Verejný obstarávateľ vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk,
C.Verejný obstarávateľ alebo zadávateľ zákazky umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom, ktoré sa nachádzajú na zriadenom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie a EN EVOSERVIS.
D.Komunikácia medzi zadávateľom a záujemcom/uchádzačom bude prebiehať v slovenskom jazyku a prostredníctvom komunikačného rozhrania certifikovaného elektronického nástroja EN EVOSERVIS spôsobom uvedeným v súťažných podkladov.
E.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených súťažných ponúk, ak budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa alebo predložené ponuky nebudú pre verejného obstarávateľa výhodné.
F.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nerokovať a neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia podmienky, za ktorých sa zákazka verejného obstarávania vypísala.
G.Z dôvodu obmedzeného počtu znakov v tomto odseku verejný obstarávateľ nie je schopný uviesť kompletné informácie. Podrobný popis podmienok účasti verejný obstarávateľ uviedol v súťažných podkladov.
H.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 4 000,00 EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. Podrobný opis vid. v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité