Oznámenie 5480 - WYS

Obsah

5480 - WYS
Vestník č. 81/2017 - 25.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Shoot BGC s.r.o.
IČO: 50701592
Lackovce 176, 06601 Humenné

Slovensko
Kontaktná osoba: Martin Pavlík
Telefón: +421 944194083
Email: info@shootbgc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/18997
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/18997
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa §8 ods. 1
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Prevádzkovanie športových zariadení a zariadení slúžiacich na regeneráciu a rekondíciu
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Vývoj špecializovaného informačného systému mobilného virtuálneho streleckého trenažéra
Referenčné číslo: 2017/04
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie analyticko konzultačných vývojárskych a testovacích služieb na vývoj aplikácie systému. Podrobný opis predmetu je zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 134 667,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Lackovce 176, Humenné 066 01
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytnutie analyticko konzultačných vývojárskych a testovacích služieb na vývoj aplikácie systému. Podrobný opis služby je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 134 667,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 15
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Žiadosť o NFP, výzva s kódom OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Hospodársky subjekt preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní:
- zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, alebo
- predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED).
Osoba podľa § 8 uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (a: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. z. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti.
Doklady a dokumenty sa predkladajú ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Osoba podľa § 8 požaduje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa §34 ods.1 písm. g) zákona:
- Osoba podľa § 8 požaduje aby uchádzač preukázal, že na projekte bude pracovať aspoň jeden expert vývojár, ktorý bude zodpovedný za projekt. Danú podmienku uchádzač splní predložením CV, v ktorom preukáže, že expert má aspoň 5 ročnú prax s vývojom aplikácií v jazykoch JAVA, CC+, My SQL, PHP a pri vývoji aspoň jednej aplikácie postavenej na kombinácií aspoň 2 uvedených technológií bol na pozícii hlavného vývojára.

Odôvodnenie primeranosti:
Osoba podľa § 8 požadovaním splnenia určenej podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača poskytnúť požadovaný predmet zákazky. Uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou plnenia rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.10.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2017 10:00
Miesto: Shoot BGC s.r.o., Lackovce 176, Humenné 066 01
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk "Ostatné" je neverejné.
Otváranie časti ponúk "Kritériá" bude verejné. Na otváraní "Kritérií" sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Záujemca si môže súťažné podklady stiahnuť v profile verejného obstarávateľa alebo vyžiadať písomne e-mailom na e-mailovej adrese info@shootbgc.sk Súťažné podklady sa poskytujú výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
2.Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom, t.j. osobou v zmysle § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
3.Komunikačným jazykom v rámci tohto verejného obstarávania je slovenský jazyk.
4.Osoba podľa § 8 ZVO si vyhradzuje právo nerealizovať predmet zákazky v prípade, že ňou podaná žiadosť na predmet obstarávania nebude v rámci výzvy OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03 schválená.
5.Osoba podľa § 8 ZVO vyžaduje predloženie zábezpeky v hodnote 4.000 EUR. Podmienky zloženie zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité