Oznámenie 5478 - WYP

Obsah

5478 - WYP
Vestník č. 81/2017 - 25.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ekonomická univerzita v Bratislave
IČO: 00399957
Dolnozemská cesta 1, 85235 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anna Národová
Telefón: +421 267295147
Email: anna.narodova@euba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1068
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výmena vybraných okien v objektoch Ekonomickej univerzity v Bratislave
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Uskutočnenie výmeny vybraných okien v objektoch Ekonomickej univerzity v Bratislave na Dolnozemskej ceste:
-I. etapa,
-II. etapa,
je vymedzené projektovou dokumentáciou vypracovanou Ing. Arch. Rastislavom Miklušom, Cintorínska 1564/28, Ivanka pri Dunaji a výkazu výmer, ktoré tvoria prílohu č. 1 k súťažným podkladom.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 500 292,90 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
II.2.4) Opis obstarávania
Výmena vybraných okien v objektoch Ekonomickej univerzity v Bratislave na Dolnozemskej ceste:
- I. etapa,
- II. etapa,
je vymedzené projektovou dokumentáciou vypracovanou Ing. Arch. Rastislavom Miklušom, Cintorínska 1564/28, Ivanka pri Dunaji a výkazu výmer, ktoré tvoria prílohu č. 1 k týmto súťažným podkladom.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 500 292,90 eur z toho
339 798,16 eur bez DPH I. etapa a
160 494,74 eur bez DPH II. etapa
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 500 292,90 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 7
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, prípadne dokladmi podľa § 32 ods. 4 alebo 5 za podmienok ktoré sú v týchto odsekoch uvedené, resp. podľa § 152:
- § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.

Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle §39 zákona o verejnom obstarávaní.

Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu súťažných podkladov.

Odôvodnenie použitia podmienky účasti: podmienka účasti osobného postavenia je zo zákona o verejnom obstarávaní povinná.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožadujú sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožadujú sa
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.05.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.05.2017 10:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Pri komunikácii postupuje verejný obstarávateľ v súlade s §187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje prostredníctvom pošty alebo iného poskytovateľa služieb prepravy zásielok (ďalej len pošta), elektronicky prostredníctvom e-mailu, alebo telefonicky alebo ich kombináciou, pokiaľ nie je v týchto súťažných podkladoch ustanovené inak.
Pod pojmom elektronicky, resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
Na požiadanie bude verejný obstarávate! zasielať elektronickou formou prostredníctvom e-mailu, Výkaz výmer.xls a Návrh zmluvy.doc nakoľko sú v profile dostupné iba vo formáte.pdf. Na základe žiadosti bude záujemca zároveň zaevidovaný v zozname záujemcov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité