Oznámenie 5475 - WYP

Obsah

5475 - WYP
Vestník č. 81/2017 - 25.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Rímskokatolícka cirkev, farnosť Pleš
IČO: 31919898
Pleš 2, 98531 Pleš

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Viliam Paulíček
Telefón: +421 474399864
Email: viliampaulicek@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/private/profily/zoznam/18882/dokumenty
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EUROKONZULT, s.r.o.
IČO: 36436366
Kubínska 1104/4 , 01008 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ing. Drahoslav Lörinc
Telefón: +421 903804008
Email: drahoslorinc@stonline.sk
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 ods. 1 ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia rímskokatolíckeho kostola sv. Petra a Pavla s oddychovou zónou pri pietnom mieste v Pleši.
Referenčné číslo: PLZ-RRKK-01/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212361-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom postupu zadávania zákazky je uskutočnenie stavebných prác, súvisiacich s rekonštrukciou objektu kostola a vybudovaním oddychovej zóny pri pietnom mieste. Práce sa členia na:

SO-01: Rekonštrukcia kostola
Rekonštrukcia kostola predstavuje kompletnú výmenu strešnej konštrukcie, (krov, krytina, klampiarske konštrukcie) a bleskozvod. Nová konštrukcia krovu bude ukotvená do nového železobetónového venca s konzolou pre rímsu. Nová strecha je navrhnutá v tvare a sklone pôvodnej strechy s novou hladkou plechovou krytinou (medený plech) na plné debnenie. Rekonštrukcia ďalej predstavuje 100% opravu fasády (otlčenie všetkých vonkajších omietok a zhotovenie nových exteriérových omietok, maľby a okapový chodník. Rekonštrukcia nezasiahne do vnútorných povrchových úprav interiéru.
SO-02: Oddychová zóna pri pietnom mieste
Pietne miesto bude vybudované na parcele č.5 medzi jestvujúcim domom smútku a riešeným kostolom. Oddychová zóna predstavuje spevnenú plochu o výmere 12,0 + 16,0m2 vydláždenú betónovou zámkovou dlažbou, obrúbenou parkovými obrubníkmi. Pietne miesto predstavuje murovanú stenu na ľavej bočnej strane oddychovej zóny s nikami pre devocionálie. Na spevnenej ploche budú osadené lavičky, smetný kôš, informačné tabule. Oddychová zóna bude z ostatných strán opticky uzatvorená zeleňou, živým plotom, solitérmi a bude slúžiť pre oddych, relaxáciu a meditáciu občanov obce ako aj návštevníkov a pútnikov zavítajúcich do obce.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 471 192,33 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pleš, parcely č. 1,2,5
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné práce budú riešiť rekonštrukciu objektu kostola a vybudovanie oddychovej zóny v obci Pleš. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 471 192,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Interreg V-A Slovakia-Hungary Cross Border Cooperation Programme.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 zákona:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

III.1.1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku III.1.1.1 nasledovne:

a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

III.1.1.3 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku III.1.1.1 v súlade s § 152 zákona. Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača je obligatórnou podmienkou zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok:
Predmetnou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v § 33 ods. 2 ZVO.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.2 tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky dokument predloží aj za túto osobu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 33 ods. 1 písm. a) ZVO:
Uchádzač predloží písomné vyjadrenie banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.

Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže nasledovnými dokumentmi:

a) §34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Zoznamom realizovaných stavieb uchádzač preukáže, že má skúsenosti z realizovaním rovnakých alebo podobných zákaziek.

b) § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk,

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Údajmi o vzdelaní a praxi osôb na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov uchádzač preukazuje potrebné personálne zabezpečenie realizácie zákazky.

c) § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom,

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Údajmi o prípadnom zapojení poddodávateľov uchádzač preukazuje vlastné kapacitné možnosti a schopnosť koordinovať viacero subjektov počas realizácie zákazky.

d) § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy,

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Uchádzač preukazuje schopnosť realizovať predmet obstarávania v súlade s platnými environmentálnymi normami.

e) § 35 uvedením opatrení manažérstva kvality, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Uchádzač preukazuje schopnosť realizovať predmet obstarávania v súlade s platnými normami manažérstva kvality .

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.3 tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky dokument predloží aj za túto osobu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K písm. a) Zoznamom uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzači preukážu realizáciu aspoň jednej stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom hodnota zmluvy je minimálne rovná predpokladanej hodnote zákazky (471 192,33 Eur bez DPH) alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň odoslania ponuky verejnému obstarávateľovi. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.

K písm. b) Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy - verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača/ záujemcu:

b.1 Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka s odbornou spôsobilosťou na výkon stavbyvedúceho, t.j. musí mať osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov - odborné zameranie - pozemné stavby splnomocňujúce na vykonanie vybraných činnosti vo výstavbe podľa § 45 zákona č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentom vydaným a akceptovaným v členských krajinách EÚ a Švajčiarskej konfederácii.
Spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky uchádzač preukáže fotokópiou autorizačného osvedčenia s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby.

b.2 Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka certifikovaného projektového manažéra pre kvalifikované riadenie realizácie zákazky z hľadiska dodržania kvalitatívnych štandardov, časového harmonogramu, finančnej a procesnej stránky projektu, ktorého odborná spôsobilosť bude preukázaná predložením dokladu - originálom alebo úradne osvedčenou kópiu certifikátu ISO 10006 PM alebo ekvivalentným dokumentom vydaným a akceptovaným v členských krajinách EÚ a Švajčiarskej konfederácii.

K písm. c) Uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom,
Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 Zákona žiada od uchádzačov, aby v ponuke uviedli:
-podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok,
-navrhovaný subdodávateľ spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky , ktorý má subdodávateľ plniť ( výpisom z obchodného, živnostenského alebo iného registra)

K písm. d) Predložením platného certifikátu, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 alebo ekvivalentom v oblasti vykonávania inžinierskych, priemyselných, dopravných bytových a občianskych stavieb,

K písm. e) Predložením platného certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 alebo ekvivalent v oblasti vykonávania inžinierskych, priemyselných, dopravných bytových a občianskych stavieb.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať úspešného uchádzača ako zhotoviteľa na zloženie realizačnej záruky vo výške 20 % hodnoty uzatváranej zmluvy, ktorá bude slúžiť ako zábezpeka na riadne splnenie diela a dodržanie zmluvných záväzkov. V prípade ak uchádzač realizačnú záruku nezloží do 3 pracovných dní odo dňa vyzvania objednávateľom, vznikne verejnému obstarávateľovi právo odstúpiť od Zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.05.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 28.02.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.05.2017 11:00
Miesto: Rímskokatolícka cirkev, farnosť Pleš.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponuky Ostatné je neverejné. Otvárania časti ponúk "Kritériá" sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi písomne poverení zástupcovia uchádzačov, ktorých ponuka nebola po vyhodnotení časti Ostatné vylúčená. Verejný obstarávateľ miesto a čas otvárania časti ponúk "Kritériá" oznámi uchádzačom písomne a informáciu zverejní v profile.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
VI.3.1. Verejný obstarávateľ vykonáva verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Registrovaní uchádzači v systéme EVOSERVIS použijú svoj prístupový kód.
Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie.
VI.3.2 Ponuka sa predkladá elektronicky v systéme EVOSERVIS, rozdelená na dve osobitné oddelené časti: osobitná časť označená OSTATNÉ, kde uchádzači vkladajú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti a ďalšie doklady v zmysle súťažných podkladov a osobitná časť označená KRITÉRIÁ, ktorá bude obsahovať ponuku cenový návrh uchádzača a ďalšie doklady v zmysle súťažných podkladov.
VI.3.3 Ďalšie požiadavky a pokyny potrebné na vypracovanie ponuky sú uverejnené v Profile verejného obstarávateľa na portáli Úradu pre verejné obstarávanie. Funkcionalita Profilu poskytuje k dokumentom v profile zverejneným v zmysle § 43 zákona o VO bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si prevezmú Súťažné podklady z Profilu, aby oznámili túto skutočnosť informačnou správou zaslanou na elektronickú adresu drahoslorinc@stonline.sk.
Súčasne verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak záujemca získa súťažné podklady alebo inú dokumentáciu k zákazke prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa t.j. z elektronického úložiska zriadeného ÚVO na: http://www.uvo.gov.sk/profily, ďalšie úkony spojené s prípravou a predkladaním ponuky už musí vykonávať prostredníctvom systému EVOSERVIS.
VI.3.4 Jednotný európsky dokument (ďalej len JED) v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úradu (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na:http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol JED vlastnoručne podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. Uchádzač predkladá JED sám za seba - v súlade s požiadavkami týkajúcimi sa podmienok účasti uvedenými vo výzve na predkladanie ponúk. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie, alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe a predkladá samostatný JED za túto osobu. Skupina dodávateľov predkladá JED s informáciami požadovanými v Častiach II. až IV. za každého člena skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom vyplniť len oddiel a časti IV. Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez vyplnenia iných oddielov časti IV. JED. V súvislosti s podmienkami účasti uchádzač vyhlasuje, že spĺňa všetky požadované podmienky účasti.
VI.3.5 Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktoré budú výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, bude povinný:
a) ak využije pre plnenie subdodávateľov, uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch,
b) byť registrovaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov,
VI.3.6 Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité