Oznámenie 5496 - WYP

Obsah

5496 - WYP
Vestník č. 81/2017 - 25.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Snežnica
IČO: 00314315
Snežnica 17, 02332 Snežnica

Slovensko
Kontaktná osoba: MVDr. Milan Hlavatý, starosta obce
Telefón: +421 414224190
Fax: +421 414224179
Email: sneznica@sneznica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4869
Hlavná adresa(URL): http://www.obec-sneznica.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.obec-sneznica.sk/profil-verejneho-obstaravatela;https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4869
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Ivan Moravčík IVOMOS
IČO: 46708031
Borova 3295/36 , 01007 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivan Moravčík
Telefón: +421 415003564
Fax: +421 415003564
Email: moravcik.ivo@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Obec Snežnica
IČO: 00314315
Obecný úrad, Snežnica 17 , 02332 Snežnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Veronika Sabelová
Telefón: +421 414224190
Fax: +421 414224179
Email: sneznica@obec-sneznica.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/4869/zakazky
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.obec-sneznica.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obnova budovy obecného úradu s kultúrnym domom - Snežnica č.17, p. č. 1
Referenčné číslo: 24/04/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45211350-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác spojených s obnovou budovy obecného úradu s kultúrnym domom v obci Snežnica. Budova je dvojpodlažným objektom, ktorý je čiastočne podpivničený. V rámci navrhovaných stavebných prác bude zateplený obvodový a strešný plášť, ako aj podlaha nad nevykurovaným priestorom a zabezpečený bezbariérový vstup do budovy, vymenené okná a dvere, vymenené svetelné zdroje a svietidlá . Pôvodné drevené okná resp. plastové okná s izolačným dvojsklom, s výnimkou juhozápadnej strany obecného úradu, budú nahradené novými plastovými oknami s izolačným trojsklom. V objekte dôjde k rekonštrukcii zdroja tepla k inštalácii merania a riadenia pre reguláciu spotreby tepla.

Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 200 353,70 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45261410-1
45262650-2
45443000-4
45421100-5
45321000-3
45410000-4
45311000-0
45331110-0
45331000-6
45312311-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekt Obecného úradu s kultúrnym domom č. súp. 17, k. ú. Snežnica, parc. č. KN 1
II.2.4) Opis obstarávania
Rozsah a množstvo stavebných prác je uvedený v súťažných podkladoch, ktorých súčasťou je projekt stavby a výkaz výmer pre vypracovanie ponuky. V rámci navrhovaných stavebných prác bude zateplený obvodový a strešný plášť, ako aj podlaha nad nevykurovaným priestorom; vymenené okná a dvere, vymenené svetelné zdroje a svietidlá a dôjde k rekonštrukcii zdroja tepla, k inštalácii merania a riadenia pre reguláciu spotreby tepla a zabezpečeniu bezbariérového vstupu do budovy.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 200 353,70 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Kvalita životného prostredia, Špecificky cieľ: 4.3.1 Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov,Kód výzvy: OPKZP-PO4-SC431-2017-19.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade neschválenia žiadosti o poskytnutie NFP.
2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej zmluvy v prípade neschválenia žiadosti o poskytnutie NFP alebo neschválenia predmetného verejného obstarávania poskytovateľom
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až h) zákona o verejnom obstarávaní.

2. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukazuje dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. a) až f)tohto zákona.

3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

4. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

5. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.

6. Uchádzač môže preukázať splnenie určených podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejného obstarávanie podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

7. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie uchádzača v zozname hospodárskych subjektov, v prípade ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) až f), ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
8. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.

9. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné prác alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupina len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

10. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov a táto nepredloží doklady týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne, bude uchádzač zo súťaže vylúčený s uvedením dôvodu a lehoty, v ktorej môže byť podaná námietka podľa § 170 ods. 3 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač môže podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ môže podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladov nahradených JED.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.

1. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má vedené účty (ďalej len vyjadrenie). K vyjadreniu doplní čestné vyhlásenie s uvedením banky/bánk, kde má vedené účty.
Z vyjadrenia musí byť zrejmé, že uchádzač:
- je schopný si plniť svoje finančné záväzky ku dňu vystavenia vyjadrenia
- nebol v nepovolenom debete v r. 2016,
- v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár resp. nečerpá úver z banky
- jeho bežný účet nebol v r. 2016 a ani nie je predmetom exekúcie ku dňu vystavenia vyjadrenia.

Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk a budú predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené fotokópie originálu.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z požiadavky verejného obstarávateľa, aby uchádzač preukázal finančnú spoľahlivosť takým spôsobom, že zmluva bude uzatvorená len s uchádzačom, ktorý je po všetkých stránkach spôsobilý k riadnej a uspokojivej realizácii zmluvy počas celého obdobia jej plnenia.

Uchádzač musí v ponuke predložiť požadované informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zákazku.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.

Uchádzač môže podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (JED). Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe. Verejný obstarávateľ môže podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladov nahradených JED.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží informácie, doklady a dokumenty podľa:
1. § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné doklady z dôvodu overenia predchádzajúcich skúseností uchádzača s realizáciou stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
2. § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ si preskúmaním uvedených dokladov overuje personálnu disponibilitu uchádzača kvalifikovanými osobami zodpovednými za riadenie stavebných prác v požadovanom rozsahu a čase.
Uchádzač predloží nasledovné doklady:
1. Osvedčenie o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním: Pozemné stavby vydané podľa zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenia vydané v krajine Európskej únie. Predmetné osvedčenie musí byť predložené ako fotokópia dokladu s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie vydané.
2. Životopis stavbyvedúceho pre preukázaniu vzťahu tejto osoby s uchádzačom.
3. § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 zákona o verejnom obstarávaní
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ preskúmaním požadovaných dokladov overí, či uchádzač spĺňa požiadavky environmentálneho manažérstva vyplývajúce z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov, ktoré použije pri plnení zmluvy.
Uchádzač predloží certifikát na systém environmentálneho manažérstva vydaný nezávislou inštitúciou, ktorá potvrdí splnenie určitých noriem environmentálneho manažérstva v zmysle STN EN ISO 14001 alebo iný platný ekvivalent.
4. § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 zákona o verejnom obstarávaní
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ z predložených dokladov overí odbornú kvalifikáciu uchádzača na vykonávanie stavebných prác z hľadiska dodržania požadovaných parametrov uchádzača s použitím vhodných stavebných materiálov a výrobkov u navrhovaných vonkajších tepelnoizolačných systémov.
Uchádzač predloží oprávnenie na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov vydané nezávislou autorizovanou alebo notifikovanou osobou, ktorá potvrdí odbornú kvalifikáciu na vykonávanie stavebných prác pri zhotovovaní vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov v zmysle § 43g zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov a normy STN 73 2901/Z1:2012 spolu s dokladom o zaškolení pracovníkov uchádzača na montáž navrhovaného kontaktného zatepľovacieho systému, resp. iné platné ekvivalenty. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné i oprávnenia a certifikáty vydané orgánmi z členských štátov EÚ.
5. § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ z predložených dokladov overí zabezpečenie kvality vzhľadom na odbornú kvalifikáciu uchádzača.
Uchádzač predloží certifikát manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorá potvrdí splnenie noriem manažérstva kvality v zmysle STN EN ISO 9001 alebo iný platný ekvivalent.
Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Uchádzač môže podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (JED). Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe. Verejný obstarávateľ môže podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladov nahradených JED.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Do zoznamu musí byť zahrnutá aspoň jedna stavba, ktorá bude rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky v zmluvnej cene viac ako 150 000 EUR bez DPH.

Uchádzač k uvedenej stavbe priloží referencie. Verejný obstarávateľ uzná aj takú referenciu, pri ktorej uchádzač uzavrel zmluvu v požadovanom finančnom objeme mimo uvedeného obdobia - predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ak uchádzač preukáže, že v uvedenom období plnil zmluvné povinnosti z tejto zmluvy v požadovanom finančnom objeme.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v Návrhu zmluvy o dielo, ktorý je súčasťou súťažných podkladov a v projektovej dokumentácii.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.05.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.05.2017 10:00
Miesto: Zasadačka Obecného úradu, Snežnica 17, 023 32 Snežnica.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné. Otváranie častí ponúk Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Oprávnené osoby: uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), resp. splnomocnený zástupca uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ poskytne prístup k súťažným podkladom ich uverejnením vo svojom profile zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie a na stránke verejného obstarávateľa (podľa bodu I.3 tejto výzvy). Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa alebo z internetovej stránky verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby, a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby: moravcik.ivo@gmail.com. V predmetnom e-maile záujemca uvedie tieto informácie: názov a adresu záujemcu, meno kontaktnej osoby a jej telefonický a e-mailový kontakt.
2. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že za včas doručenú požiadavku vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vysvetlenie súťažných podkladov alebo výzvy na predkladanie ponúk zverejní verejný obstarávateľ na svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie a stránke verejného obstarávateľa.
3. Verejný obstarávateľ využíva prechodné ustanovenie § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní môže uskutočňovať prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich kombináciou.
4. Lehota viazanosti ponúk sa môže v odôvodnených prípadoch predĺžiť. Verejný obstarávateľ oznámi predĺženie lehoty uchádzačom písomne.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk v prípade neobvykle vysokých ponukových cien uchádzačov a zrušiť verejné obstarávanie podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (t.j. predpokladanú hodnotu zákazky).
6. Verejný obstarávateľ sprístupni JED uverejnením v profile vo formáte .pdf .Uchádzač si môže stiahnuť formulár JED vo formáte .rtf, ktorý umožňuje jeho priame vyplnenie na webovom sídle ÚVO. Údaje uvedené v časti I. JED vo formáte .pdf si uchádzač prepíše do JED vo formáte .rtf .
7. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti v časti IV. JED na vyplnenie Globálneho údaju o podmienkach účasti.
8. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené inak.
9. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu dodávok. Prepočet v prípade inej meny vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vykazuje.
10. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR. Všetky ceny uvádzané v ponukách uchádzačov žiadame uviesť aj elektronickej forme v xls. formáte alebo ekvivalente na dve desatinné miesta.
11. Uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodávanými prácami a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ oprávnenými osobami, ktorými sú:
a) Poskytovateľ a ním poverené osoby,
b) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
d) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov,
e) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ a poskytovať im všetku potrebnú súčinnosť.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité