Oznámenie 5550 - WYT

Obsah

5550 - WYT
Vestník č. 81/2017 - 25.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
INCOMEX s.r.o.
IČO: 36493953
Petrovanská 34, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Branislav Murín
Telefón: +421 517093115
Email: bmurin@incomex.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.incomex.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18468
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ultima Ratio s.r.o.
IČO: 46862439
Ul. 1. mája 709 , 03101 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dana Kušnierová
Telefón: +421 903553762
Email: dana.kusnierova@ultimaratio.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa §8 ZOVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): potravinárstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Inovácia výrobného procesu spoločnosti Incomex s.r.o.
Referenčné číslo: incomex01
II.1.2) Hlavný kód CPV
42215000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Dodávka a inštalácia technológie na prípravu a výrobu croissantov a dodávka a inštalácia chladiarenskej a mraziarenskej technológie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 393 862,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Technológia na prípravu a výrobu croissantov
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
51542100-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Incomex s.r.o., Jilemnického 1, 080 01 Prešov
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka a inštalácia technológie na prípravu a výrobu croissantov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Celková cena za predmet zákazky (v EUR bez DPH)
Relatívna váha: 70
Názov: Lehota dodania technológie a uvedenia do prevádzky od vystavenia objednávky (v dňoch)
Relatívna váha: 15
Názov: Čas nástupu na odstránenie poruchy od oznámenia poruchy (v hod.)
Relatívna váha: 15
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 229 038,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa vyžaduje.
Výška zábezpeky pre 1. časť zákazky je 4 000,- EUR
Ostatné detailné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Chladiarenská a mraziarenská technológia
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42513000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Incomex s.r.o., Jilemnického 1, 080 01 Prešov
II.2.4) Opis obstarávania
Dodávka a inštalácia chladiarenskej a mraziarenskej technológie.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Celková cena za predmet zákazky (v EUR bez DPH)
Relatívna váha: 70
Názov: Lehota dodania technológie a uvedenia do prevádzky od vystavenia objednávky (v dňoch)
Relatívna váha: 15
Názov: Čas nástupu na odstránenie poruchy od oznámenia poruchy (v hod.)
Relatívna váha: 15
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 164 824,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa vyžaduje.
Výška zábezpeky pre 2. časť zákazky je 3 000,- EUR
Ostatné detailné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 ZVO.

2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO.

3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto
podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO.

4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo
b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za
rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.

5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.

6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má
zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia v zmysle § 33 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením nasledovných originálnych dokladov alebo ich overených kópií:
a) vyjadrenia banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (bánk), ktorej (ktorých) je uchádzač klientom, o
schopnosti plniť finančné záväzky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že:
- uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
- jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie.
b) čestné vyhlásenie uchádzača, že v iných bankách nemá účty a záväzky.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 ZoVO: Podmienky finančného a ekonomického
postavenia definoval verejný obstarávateľ s cieľom zabezpečiť pre plnenie predmetu zákazky takého dodávateľa, ktorý je spoľahlivý a schopný plniť si svoje záväzky.

2) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje
splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.

3) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.

4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s §39 ZVO Jednotným európskym dokumentom.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií:
1) podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom pre 1. časť predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 zákona o VO: Týmto spôsobom uchádzač preukáže realizáciu zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, minimálne v hodnote 450 000,- € bez DPH súhrnne za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
Za rovnaké alebo podobné tovary ako predmet zákazky sa budú považovať strojno-technologické zariadenia dodávané do potravinárskeho priemyslu.

Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom pre 2. časť predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 zákona o VO: Týmto spôsobom uchádzač preukáže realizáciu zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, minimálne v hodnote 320 000,- € bez DPH súhrnne za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
Za rovnaké alebo podobné tovary ako predmet zákazky sa budú považovať strojno-technologické zariadenia dodávané do potravinárskeho priemyslu.

Odôvodnenie podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ touto podmienkou účasti zabezpečuje preverenie skúseností a schopností uchádzača s dodávaním tovaru za predchádzajúce tri roky.

2) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje
splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.

3) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s §39 ZVO Jednotným európskym dokumentom.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.06.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.06.2017 09:15
Miesto: Ultima Ratio s.r.o.
Ul. 1. mája 709
031 01 Liptovský Mikuláš
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola vylúčená. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk.

2) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s §38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa §40 ods. 6
písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe
dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v tomto verejnom
obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.

3) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO v znení účinnom od 1.2.2017.

4) V súlade s §56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na
poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v §56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní.

5) Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskym subjektom vyplniť v Jednotnom európskom dokumente, v časti IV.: Podmienky účasti len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely v časti IV. Jednotného európskeho dokumentu.

6) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že:
a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným
poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok
a
b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania.
V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.

7) Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú:
i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou,
ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES,
a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.

8) Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité