Oznámenie 5643 - WYT

Obsah

5643 - WYT
Vestník č. 82/2017 - 26.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
N.A.P., s.r.o.
IČO: 34137301
Novozámocká cesta 5 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Novozámocká cesta č.5, Komárno
Kontaktná osoba: Zoltán Csémy
Telefón: +421 357713179
Email: zoltan.csemy@nap.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov/profily/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
KOODIS spol. s r.o.
IČO: 31414885
P. Pázmánya č.49/3 , 92701 Šaľa

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Július Kelemen
Telefón: +421 317704193
Email: koodis.sala@koodis.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Tlačiarenské služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Digitálny UV inkjetový tlačiarenský stroj na tlač z kotúča na kotúč
Referenčné číslo: NAP s.r.o. 01/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
30122200-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka Digitálneho UV inkjetového tlačiarenského stroja na tlač z kotúča na kotúč.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 510 600,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Komárno.
II.2.4) Opis obstarávania
Digitálny UV inkjetový tlačiarenský stroj na tlač z kotúča na kotúč s nasledovnými parametrami:

Technológia UV ink-jet
Farebnosť minimálne: CMYK + biela
Šírka materiálu: 350-370 mm
Šírka tlače: 330-350 mm
Priemer role vstup/výstup: min. 650 mm
Rýchlosť stroja: min. 45 m/min
Rozlíšenie stroja: min. 720x720 dpi, možnosť voľby rozlíšenia tlače
Hrúbka potlačeného materiálu: 0,1-1,0 mm

Vybavenie stroja:
Snímače a software na potlač na predvysekané materiály.
Spektrofotometer pre vytváranie farebných profilov.
Software na spracovanie a RIPovanie grafických súborov.
Tlač variabilných dát (číselné rady, personalizácia textom, variabilné kódy QR a 2D čiarové podľa rôznych štandardov, variabilné obrázky)
Corona na povrchovú úpravu materiálov.
Čistenie minimálne jednej strany povrchu vstupných materiálov.
Kalkulačný nástroj pre spotrebu farby.
Správa farebných profilov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 510 600,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program výskum a inovácie, opatrenie 3.3.1.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Číslo výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z.z. bodu e) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré preukazuje uchádzač v zmysle § 32 ods.2 písm. e) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač splnenie podmienky účasti môže preukázať podľa § 152 ods.1 a ods.3 zákona o VO. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 17.4.2016 je zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým miestom pobytu mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať dočasne predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Jednotný európsky dokument je súčasťou súťažných podkladov v editovateľnej forme, resp. je možné ho stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: stanovené podmienky účasti vyplývajú priamo z § 114 ods.2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžadujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Osoba podľa § 8 požaduje, aby objem zrealizovaných dodávok tovaru v uvedenom zozname bol kumulatívne minimálne v hodnote 500.000,- € za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Ak uchádzač má potvrdenie o uspokojivej realizácii dodávky v mene inej ako EUR, súčasťou potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tohto oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania ÚVO. Dodávkou obdobného charakteru sa myslí dodávka tlačiarenských zariadení.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: pri stanovení podmienky účasti Osoba podľa § 8 vychádzal z predpokladu, že uchádzač vzhľadom na predmet zákazky, musí mať náležité skúsenosti s realizáciou obdobných zariadení, čo do rozsahu a charakteru. Keďže predpokladaná hodnota predmetu zákazky je 510.600,- €, má Osoba podľa § 8 za to, že uchádzač, ktorý v minulosti realizoval zákazky kumulatívne minimálne v hodnote 500.000,- € za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania má dostatočné skúsenosti s realizáciou takýchto zákaziek.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO dokladom je referencia. Osoba podľa § 8 požaduje, aby objem zrealizovaných dodávok tovaru obdobných zariadení v uvedenom zozname bol kumulatívne minimálne v hodnote 500.000,- € za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Predávajúci sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným riadiacim orgánom a verejným obstarávateľom/konečným prijímateľom pomoci.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.05.2017 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.05.2017 15:00
Miesto: KOODIS spol. s r.o., P. Pázmánya č. 49/3, 927 01 Šaľa bez účasti uchádzačov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť Kritériá bude neverejné v zmysle § 54 ods. 3.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Súťažné podklady si záujemcovia môžu vyžiadať písomnou žiadosťou doručenou na adresu KOODIS spol. s r.o. Pázmánya č.49/3, 927 01 Šaľa, faxom na čísle: 0317704193, resp. emailom na adrese: koodis.sala@koodis.sk. Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla) a uvedený predmet žiadosti. Po doručení kompletnej žiadosti budú súťažné podklady záujemcovi zaslané na jeho emailovú adresu, alebo si ich môže prevziať osobne v kancelárii spol. KOODIS spol. s r.o.. Súťažné podklady budú poskytnuté v digitálnej forme. Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke s označením VEREJNÁ SÚŤAŽ NEOTVÁRAŤ Digitálny UV inkjetový tlačiarenský stroj na tlač z kotúča na kotúč, poštou, kuriérnou službou, alebo osobne na adresu KOODIS spol. s r.o., P. Pázmánya č.49/3, 927 01 Šaľa. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo záujemcu, resp. skupiny uchádzačov. V obálke s ponukou musia byť vložené dve samostatné obálky, pričom jedna bude označená ako "Ostatné", v ktorej budú uzavreté všetky doklady preukazujúce splnenie podmienky účasti a druhá uzavretá obálka s názvom "Kritériá", v ktorej bude návrh na plnenie kritérií - ponuková cena. Okrem predloženia ponuky v písomnej
podobe je potrebné, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov súbory vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare. Uvedený CD/DVD nosič bude založený do časti "Kritériá". Osoba podľa § 8 si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená, alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57, zákona NR SR č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi NFP.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.04.2017

Redakčné opravy

6166 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 85/2017
V oznámení 05643-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa N.A.P., s.r.o., Novozámocká cesta 5, 945 01 Komárno zverejnenom vo VVO č. 082/2017 zo dňa 26.04.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.4) Opis obstarávania Namiesto: Digitálny UV inkjetový tlačiarenský stroj na tlač z kotúča na kotúč 1 ks Špecifikácia zariadenia Technológia UV ink-jet Farebnosť minimálne: CMYK + biela Šírka materiálu: 350-370 mm Šírka tlače: 330-350 mm Priemer role vstup/výstup: min. 650 mm Rýchlosť stroja: min. 45 m/min Rozlíšenie stroja: min. 720x720 dpi, možnosť voľby rozlíšenia tlače Hrúbka potlačeného materiálu: 0,1-1,0 mm Vybavenie stroja: Snímače a software na potlač na predvysekané materiály. Spektrofotometer pre vytváranie farebných profilov. Software na spracovanie a RIPovanie grafických súborov. Tlač variabilných dát (číselné rady, personalizácia textom, variabilné kódy QR a 2D čiarové podľa rôznych štandardov, variabilné obrázky) Corona na povrchovú úpravu materiálov. Čistenie minimálne jednej strany povrchu vstupných materiálov. Kalkulačný nástroj pre spotrebu farby. Správa farebných profilov. Má byť: Pôvodná špecifikácia platí, ale sa dopĺňa o podmienky "Zeleného verejného obstarávania". Podmienky pre splnenie Zeleného verejného obstarávania. Zariadenie musí používať: - UV LED technológiu - zdôvodnenie: zníženie spotreby elektrickej energie, zníženie odpadového tepla, eliminácia nebezpečného odpadu - halogénových výbojok, - inertný plyn pri vytvrdzovaný farby - zdôvodnenie: zníženie energetickej náročnosti sušenia, - digitálnu UV tlač - zdôvodnenie: zníženie odpadu (papiera a plastu ako základného materiálu), úspora elektrickej energie, - optimalizáciu spotreby farieb - zníženie spotreby farieb, tým zníženie množstva odpadu obalového materiálu a prepravných nákladov.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité