Oznámenie 5644 - WYT

Obsah

5644 - WYT
Vestník č. 82/2017 - 26.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky – Úrad pre investície a akvizície
IČO: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Juraj Janík
Telefón: +421 960317663
Fax: +421 960312528
Email: juraj.janik@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/8468?page=1&limit=20&sort=ico&sort-dir=ASC&ext=0&nazov=Ministerstvo+obrany
Hlavná adresa(URL): http://www.mosr.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/8468?page=1&limit=20&sort=ico&sort-dir=ASC&ext=0&nazov=Ministerstvo+obrany
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Obrana
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Mobilný portálový žeriav pre obsluhu dopravných lietadiel
Referenčné číslo: 440/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
42414210-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Zdvíhacie zariadenie bude používané na vykonanie obsluhy a prác spojených s demontážou a montážou pohonných jednotiek lietadiel (letecké motory a vrtule) pri vyššom stupni údržby. Rovnako bude využívané pre vykonanie konzervačných prác na pohonných jednotkách s ich uložením do skladovacích a prepravných obalov
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 25 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 1201 Kuchyňa, 900 52 Kuchyňa
II.2.4) Opis obstarávania
Predpokladané množstvo: 1 ks mobilný portálový žeriav pre potrebu obsluhy lietadiel.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 25 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 1
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.1.Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.2.Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov podľa predpisov účinných do 17.4.2016 splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. a) v prípade, ak vo svojej organizačnej štruktúre má člena/členov dozorného orgánu a/alebo prokuristu/prokuristov preukáže nasledovne:
1.1.2.1.podľa § 32 ods.2 písm. a) predložením výpisu z registra trestov nie starším ako tri mesiace, alebo
1.1.2.2.podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní (po vykonaní zmeny údajov v zozname hospodárskych subjektov a doplnení tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 156 zákona o verejnom obstarávaní).
1.1.3.Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov podľa predpisov účinných do 17.4.2016 splnenie podmienok účasti podľa § 32 písm. b) a písm. c) preukáže nasledovne:
1.1.3.1.podľa § 32 ods.2 písm. b) a písm. c) predložením potvrdenia zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace a potvrdenia miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, alebo
1.1.3.2.podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní (po vykonaní zmeny údajov v zozname hospodárskych subjektov a doplnení tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 156 zákona o verejnom obstarávaní).
1.1.4Uchádzač hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra SR, nie starší ako tri mesiace.
Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti preukázať:
1.1.4.1.predložením originálneho dokladu - výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo
1.1.4.2.doplnením tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov prostredníctvom formulára oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým výpisom z registra trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace.
1.1.5V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.1.6Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2.1.Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1.Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov:
3.1.1.podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1. zákona o verejnom obstarávaní opisom ponúkaného tovaru.
Minimálne požadovaná úroveň: opis ponúkaného tovaru musí byť v súlade s požiadavkami uvedenými v oddiele B.2 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa §38 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky (ďalej len Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti): Opisom predmetu uchádzači preukážu splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na technické parametre, vlastnosti ponúkaného tovaru a všetky súvisiace požiadavky verejného obstarávateľa na požadovaný tovar predmetu zákazky tak aby nemohlo prísť k jeho zámene.
3.1.2.podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1. zákona o verejnom obstarávaní fotografiami ponúkaného tovaru.
Minimálne požadovaná úroveň: Uchádzači predložia fotografie alebo obdobné vyobrazenie (napr. prospekt, list z katalógu, obrázok získaný tlačou z tlačiarenského výstupného zariadenia a pod.) tovaru uvedeného v oddiele B.2. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Touto podmienkou účasti si verejný obstarávateľ overuje, či ponúkaný tovar spĺňa požiadavky na predmet obstarávania.
3.1.3.podľa §34 ods.1 písm. m) bod 2 zákona o verejnom obstarávaní vyhláseniami zhody na tovar uvedený v oddiele B.2. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Minimálne požadovaná úroveň: Uchádzači predložia vyhlásenia o zhode v súlade so zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobu, a posudzovanie zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ďalej predložia certifikáty, záverečné protokoly a protokoly alebo iné doklady o skúškach na predmet zákazky, vypracované akreditovanými skúšobňami, ktoré majú príslušné technické prostriedky na posudzovanie splnenia požadovaných technických parametrov, predpisov a noriem. Doklady musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku preukázateľne sa vzťahujúce k ponúkanému tovaru.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Z dôvodu, že predmetom dodávky je zdvíhacie zariadenie, požadovanými dokladmi verejný obstarávateľ žiada preukázať a potvrdiť zhodu vlastností zariadenia (tovaru), ktoré je predmetom zákazky, s technickými požiadavkami a špecifikáciami stanovenými príslušnými platnými predpismy a normami.
3.2.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
4. Splnenie podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené verejným obstarávateľom podľa časti III. oznámenia možno predbežne nahradiť podľa §39 zákona o verejnom obstarávaní aj Jednotným európskym dokumentom (,,JED).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 4.1. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa §55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Súčasne upozorňujeme uchádzača, aby si vzor formulára JED vo formáte .rtf, https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahol z webového sídla ÚVO a pri vyplnení JED sa uchádzač riadil manuálom, zverejneným na stránke ÚVO.
4.2.JED obsahuje aktualizované vyhlásenie uchádzača / hospodárskeho subjektu, že
a)neexistuje dôvod na jeho vylúčenie,
b)spĺňa objektívne a nediskriminačné pravidlá a kritériá výberu obmedzeného počtu záujemcov, ak verejný obstarávateľ obmedzil počet záujemcov,
c)poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil jednotným európskym dokumentom.
4.3.Uchádzači vyplnia a predložia JED v súlade s požiadavkami týkajúcimi sa podmienok účasti uvedenými vo výzve na predloženie ponúk a v týchto súťažných podkladoch t.j. v závislosti od stanovených podmienok vyplnia jednotlivé časti, resp. príslušné oddiely JED.
4.4.Uchádzač predloží vyplnený JED v listinnej podobe. Z JED musí byť jednoznačne zrejmé, v akom rozsahu preukazuje podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom. JED musí byť podpísaný uchádzačom (t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene uchádzača) alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača (oprávnená osoba preukazuje svoje oprávnenie konať priloženou úradne osvedčenou plnou mocou), v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny.
4.5.Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie podľa bodu 4.2. tohto oddielu aj o tejto osobe. Uchádzač zabezpečí, aby bol samostatný formulár inej osoby vyplnený vyššie uvedeným spôsobom a obsahoval podpisy tohto hospodárskeho subjektu vo vzťahu k vyhláseniam uvedeným v Časti VI. JED.
4.6.V prípade, ak uchádzač má v úmysle zadať podiel zákazky subdodávateľom a uchádzač navrhuje takéhoto subdodávateľa, ktorého finančné zdroje alebo technické a ekonomické kapacity nevyužíva na preukázanie podmienok účasti, predloží samostatný JED za každého takéhoto subdodávateľa. Uchádzač vo svojom JED vyplní Časť II. oddiel D: Informácie týkajúce sa subdodávateľov, ktorých kapacity hospodársky subjekt nevyužíva a priloží do ponuky samostatný formulár JED, ktorý obsahuje identifikáciu hospodárskeho subjektu (subdodávateľa) Časť II. oddiel A, B a Informácie o hospodárskom subjekte potrebné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a potvrdenie neexistencie dôvodov na vylúčenie Časť III. (tak ako je to uvedené vo vzore samotného formulára JED v Časti II. oddiel D.)
4.7.V prípade, ak uchádzačom predbežne nahradzujúcim doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED je skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ požaduje predložiť samostatný JED ( v častiach II. až IV.) pre každého člena tejto skupiny dodávateľov.
4.8.Hospodársky subjekt v JED uvedie ďalšie relevantné informácie podľa požiadaviek verejného, orgány a subjekty, ktoré vydávajú doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti.
4.9.Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: E-aukcia bude zabezpečená v systéme Proebiz. Podrobné informácie o e-aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 31.05.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.06.2017 10:00
Miesto: MO SR - Úrad pre investície a akvizície, Kutuzovova 8, Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Nakoľko verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa §
54 zákona o verejnom obstarávaní na zostavenie poradia ponúk otváranie ponúk bude v súlade s § 54 ods. 3 zákona o
verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela
uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Súťažné podklady sú v plnom znení zverejnené v profile verejného obstarávateľa (ďalej len "profil") a záujemca má možnosť si ich bez obmedzení stiahnuť do svojho PC. Adresa profilu verejného obstarávateľa je uvedená v časti I.1 a I.3 tejto výzvy na predloženie ponúk.
2. Prípadné vysvetľovanie alebo aktualizácia súťažných podkladov budú zverejňované v profile, preto verejný obstarávateľ odporúča záujemcovi pravidelne tento profil navštevovať a oboznamovať sa so zmenami.
3. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcom aj na základe písomnej žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady musí byť vyhotovená v písomnej forme v slovenskom jazyku a doručená verejnému obstarávateľovi v lehote na prijímanie žiadosti o súťažné podklady na adresu uvedenú v bode I.1. tejto výzvy. Žiadosť o súťažné podklady môže byť doručená aj elektronickými komunikačnými prostriedkami na e-mailovú adresu uvedenú časti I.1. V žiadosti o súťažné podklady záujemca okrem iného uvedie svoju presnú adresu, meno kontaktnej osoby, ako aj telefonický a e-mailový kontakt. Súťažné podklady verejný obstarávateľ poskytne záujemcom elektronickou formou prostredníctvom e-mailu.
4. Predmet zákazky sa týka nákupu jedného druhu tovaru a preto nie je potrebné ho deliť na časti.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.04.2017

Redakčné opravy

7602 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 105/2017
V oznámení 05644-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo obrany Slovenskej republiky – Úrad pre investície a akvizície, Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 082/2017 zo dňa 26.04.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Dátum a čas Namiesto: 01.06.2017 10:00 Má byť: 02.06.2017 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité