Oznámenie 5649 - WYP

Obsah

5649 - WYP
Vestník č. 82/2017 - 26.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trstená
IČO: 00314897
Bernolákova 96/8, 02801 Trstená

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Silvia Štarková
Telefón: +421 901727202
Email: starkova@aegroup.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4921
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
AE group, s.r.o.
IČO: 45669546
Nálepkova 1827/4 , 92101 Piešťany

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Silvia Štarková
Telefón: +421 901727202
Email: starkova@aegroup.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Vybudovanie zberného dvora – Mesto Trstená
Referenčné číslo: 2017/ZBERNY DVOR
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Vybudovanie zberného dvora v meste Trstená podľa projektovej dokumentácie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 636 390,22 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Trstená
II.2.4) Opis obstarávania
Vybudovanie zberného dvora vmeste Trstená.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 636 390,22 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 15
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ plánuje predložiť žiadosť o poskytnutie NFP z OP Kvalita životného prostredia v programovom
období 2014 - 2020.
Predmet zákazky bude financovaný: z finančných prostriedkov Európskych štrukturálnych a investičných fondov v rámci
OP Kvalita životného prostredia a z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ neposkytne zhotoviteľovi preddavky.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona overejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 resp. 4,5 zákona overejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. overejnom obstarávaní nahradiť predložením informácie ojeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona overejnom obstarávaní. Vtakom prípade bude verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia postupovať vzmysle § 152 ods. 4 asúvisiacich ustanovení zákona overejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača alebo záujemcu dodatočne vyžiadať doklad podľa§ 32 ods. 2 písm. b)ac).
Podľa § 32 ods. 4 a5 zákona overejnom obstarávaní:
(4) Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
(5) Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce informácie a dokumenty, ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie:
1.1Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. overejnom obstarávaní aozmene adoplnení niektorých zákonov Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Doklad musí byť v originálnom vyhotovení alebo úradne overenou kópiou týchto dokumentov.Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: preukázanie solventnosti afinančnej stability uchádzača ako aj skutočnosti, že uchádzač je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť predmetnú zmluvu.
1.2Čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
1.3Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. overejnom obstarávaní aozmene adoplnení niektorých zákonov prehľadom odosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: preukázanie skutočnosti, že uchádzač je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť predmetnú zmluvu vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky aspôsob financovania predmetu zákazky.
1.4Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem§ 32 ods. 1 písm. e)a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa§ 40 ods. 6 písm. a) až h)aods. 7.
1.5Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže požadovať, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy spoločne.
1.6Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ považuje za vhodný.
1.7Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného aekonomického postavenia predložením originálnych dokladov alebo ich osvedčených kópií.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1 Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom by malo byť uvedené najmä, že za obdobie posledných troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania alebo za obdobie od začiatku podnikateľskej činnosti, ak podniká kratšie ako stanovené obdobie, nebol uchádzač v nepovolenom debete, je schopný plniť svoje záväzky voči banke ajeho bežný účet nebol za toto obdobie predmetom exekúcie. (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.).
1.2 Uchádzač musí preukázať minimálny súhrnný obrat voblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, 1.200.000,- EUR za posledné tri ukončené hospodárske roky (2014, 2015 a2016).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa zákona č. 343/2015 Z. z. overejnom obstarávaní aozmene adoplnení niektorých zákonov, predložením nasledovných dokladov:
1.1 Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: preukázanie schopnosti riadne plniť predmetnú zmluvu vpožadovanej lehote, kvalite a rozsahu.
1.2 Podla § 34 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní uchádzac predloží údaje o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác. Verejný obstarávatel urcenou podmienkou úcasti zabezpecuje kvalitné dodanie predmetu zákazky v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vztahu k urceným požiadavkám na predmet zákazky.
1.3 Podla § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzac predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Uvedená podmienka má význam zhľadiska riadneho akvalitného plnenia predmetu zákazky, je nevyhnutná aprimeraná vo vzťahu kbezproblémovej realizácii zákazky.
1.4Podľa § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, podľa § 35 zákona overejnom obstarávaní uvedením opatrení manažérstva kvality apodľa § 36 zákona overejnom obstarávaní uvedením opatrení environmentálneho riadenia.Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
1.5 Podľa § 34 ods. 1 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác. Uchádzač na splnenie podmienky predloží zoznam strojov a mechanizmov, ktoré má kdispozícii na uskutočnenie stavebných prác.Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: preukázanie schopnosti riadne plniť predmetnú zmluvu v požadovanej lehote a rozsahu.
1.6 Podľa § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1 Uchádzač musí preukázať, že vuvedenom období zrealizoval stavby srovnakým alebo podobným predmetom zákazky vzmysle rozsahuuvedeného vprojektovej dokumentácii, ato vcelkovej výške minimálne 1.800.000,- EUR bez DPH za požadované obdobie.
1.2Splnenie určenej podmienky účasti uchádzač preukáže predložením údajov o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, vzdelanie a prax, ktorého prílohou budú potvrdenia, osvedčenia, prípadne iné doklady potvrdzujúce vzdelanie, odbornú kvalifikáciu a odbornú prax osôb zodpovedných za za kontrolu kvality.
1.3 -pre vedenie stavby min. 1 stavbyvedúci - dokladom osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie: pozemné stavby, splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. (stavebný zákon v znení neskorších predpisov) alebo ekvivalentný doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží kópiu osvedčenia SKSI alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR.
1.4 uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001:2004 (resp. ekvivalent) pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu kvality podľa ISO 9001:2001 (resp. ekvivalent) vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem.
uchádzač doloží , že je držiteľom platného certifikátu OHSAS 18001:2008 (resp. ekvivalent) vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia ochrany a bezpečnosti zdravia pri práci vyplývajúce z európskych noriem.
1.5 Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu bude mať kdispozícii minimálne nasledovnú techniku: nákladné vozidlo snosnosťou min 10t, traktobáger, finišér, hutniaci valec, žeriav, stavebný výťah, stavebné lešenie. Na splnenie podmienky účasti uchádzač predloží technické preukazy resp. ekvivalentné doklady kvyššie uvedenej technike.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.05.2017 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.01.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.05.2017 12:00
Miesto: Mestský úrad Trstená
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označených ako OSTATNÉ je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Vyžaduje sa zábezpeka ponuky: 19.000,- EUR. Bližšie informácie v súťažných pokdladoch
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.04.2017

Redakčné opravy

7182 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 100/2017
V oznámení 05649-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trstená, Bernolákova 96/8, 028 01 Trstená zverejnenom vo VVO č. 082/2017 zo dňa 26.04.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 23.05.2017 12:00 Má byť: 06.06.2017 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.05.2017 12:00 Má byť: 07.06.2017 12:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité