Oznámenie 5842 - WYT

Obsah

5842 - WYT
Vestník č. 84/2017 - 28.04.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Avantle s. r. o.
IČO: 50640135
Bancíkovej 1/A, 82103 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Mitašík
Telefón: +421 903430552
Email: mitasik@avantle.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19187
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EUROFORMES, a.s.
IČO: 36426288
Vysokoškolákov 41 , 01008 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Silvia Umrianová
Telefón: +421 917499998
Email: umrianova@euroformes.eu
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): IT a výroba počítačových, elektronických a optických výrobkov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technológia na analýzu a monitoring frekvenčného spektra
II.1.2) Hlavný kód CPV
38000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Technológia na analýzu a monitoring frekvenčného spektra bude určená na výrobu a kalibráciu meracích zariadení určených na detekciu a lokalizáciu zdroja rušenia, merania frekvenčného spektra a merania signalizácie komunikačných sietí podľa odporúčaní medzinárodnej telekomunikačnej únie (ITU).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 115 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38341300-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Avantle s. r. o., Kalinčiakova č. 1, Trnava
II.2.4) Opis obstarávania
Technológia na analýzu a monitoring frekvenčného spektra bude určená na výrobu a kalibráciu meracích zariadení určených na detekciu a lokalizáciu zdroja rušenia, merania frekvenčného spektra a merania signalizácie komunikačných sietí podľa odporúčaní medzinárodnej telekomunikačnej únie (ITU).
Dodávka bude pozostávať z:
1.Základu systému : Generátor elektromagnetických signálov
2.Príslušenstva: Aplikačného programového vybavenia pre technické analýzy parametrov elektronických komunikácii
3.Doplnkových položiek : Inštalácia technológie, školenie a dodanie užívateľského manuálu
Je požadovaná dodávka riešenia s intuitívnym užívateľským prostredím, ktoré podporuje používanie príkazového riadku a skriptov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 115 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov EU z Operačného programu Výskum a inovácie, výzva Ministerstva hospodárstva SR s kódom kód OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03 v rámci predkladaného projektu s názvom: Rozbeh podnikateľských aktivít spoločnosti Avantle s. r. o. uvedením nových produktov na trh.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) a preukázať ich splnenie predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona.
2. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. Zadávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu. Zadávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
3. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
4. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
5. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
6. V súlade s § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt splnenie podmienok účasti predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom.
Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument, zadávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady zadávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak zadávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona týkajúce sa
technickej alebo odbornej spôsobilosti: § 34 ods. 1 písm. a) zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v predmetných súťažných podkladoch.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.05.2017 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2017 10:00
Miesto: EUROFORMES, a.s., Vysokoškolákov 41, 010 08 Žilina, SR, zasadačka
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označené ako "Ostatné" je neverejné.
Otváranie častí ponúk označené ako "Kritériá" sa uskutoční v termíne a spôsobom podľa zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
2. V súlade s § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt splnenie podmienok účasti predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom.
Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument, zadávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady zadávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak zadávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok.
3.Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude financovaný z fondov EÚ, plnenie zmluvy, ktorá bude výsledkom tejto súťaže, nastane až po overení procesu VO Riadiacim orgánom s kladným výsledkom. V prípade, ak overenie procesu verejného obstarávania bude so záporným výsledkom zadávateľ si vyhradzuje právo súťaž zrušiť, prípadne odstúpiť od zmluvy.
4. Dodávateľ (uchádzač) je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, uskutočnenými stavebnými prácami a poskytnutými službami kedykoľvek, počas platnosti a účinnosti Zmluvy
5. Obstarávateľská organizácia poskytne súťažné podklady v editovateľnom formáte uchádzačom na základe písomného vyžiadania zaslaného na e-mailovú adresu: umrianova@euroformes.eu
6. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 3000,00 Eur. Spôsob zloženia zábezpeky je uvedený v súťažných podkladoch.
7. Ponuky sa predkladajú na adresu: EUROFORMES, a.s., Vysokoškolákov 41, 010 08 Žilina v lehote predkladania ponúk ako je uvedené vyššie a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.
8. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, bude povinný do 14 dní odo dňa doručenia výzvy verejného obstarávateľa predložiť verejnému obstarávateľovi:
a) potvrdenie o uzatvorenom poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom v predmete zákazky v minimálnej výške 50 000 EUR, alebo ekvivalent v inej mene, počas celej doby trvania zmluvy, pričom v prípade, že táto poistná zmluva bude uzatvorená na dobu neurčitú, predloží na vyzvanie verejnému obstarávateľovi vždy aktuálne potvrdenie o zaplatení poistného;
b) dôkazy o tom, že disponuje nasledovnými expertmi s uvádzanými skúsenosťami:
Expert č. 1 Špecialista na analýzy a plánovanie frekvenčného spektra
a) minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti analýzy a plánovania frekvenčného spektra; túto podmienku úspešný uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b) minimálne 2 praktické skúsenosti s návrhom, analýzou a/alebo plánovaním frekvenčného spektra; túto podmienku úspešný uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
Expert č. 2 Špecialista meracích a monitorovacích rádiových systémov
a) minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti návrhu meracích, monitorovacích a komunikačných rádiových systémov; túto podmienku úspešný uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b) minimálne 2 praktické skúsenosti s návrhom, dodávaním a technickou podporou meracej techniky pre RF technológie a integráciou RF a meracej techniky do meracích systémov; túto podmienku úspešný uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom.

Uvedená povinnosť podľa vyššie uvedeného bodu 8. úspešného uchádzača nespadá pod poskytnutie súčinnosti v zmysle § 56 zákona.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
26.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité