Oznámenie 6112 - WYP

Obsah

6112 - WYP
Vestník č. 85/2017 - 01.05.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Horná Lehota
IČO: 00314498
Horná Lehota 210, 02741 Horná Lehota

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ján Jarošík
Telefón: +421 435893226
Fax: +421 435893226
Email: ouhornalehota@orava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evoservis.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): http://www.evoservis.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zníženie energetickej náročnosti MŠ Horná Lehota
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Projekt rieši:
Zateplenie obvodového plášťa
Zateplenie podlahy podkrovia
Nové dažďové žľaby a zvody
Nové vonkajšie oplechovania a parapety
Výmenu dverí a okien
Nový okapový chodník
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 281 254,02 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto stavby : Horná Lehota 79
Okres : Dolný Kubín
Kraj : Žilinský
Parcelné číslo : 142/23
List vlastníctva : 525
Katastrálne územie : Horná Lehota
II.2.4) Opis obstarávania
Časť stavebných konštrukcií Materskej školy je znehodnotená a poškodená do takého stavu, že je ich treba kompletne zrekonštruovať. Na dosiahnutie požadovaného tepelného odporu obalovej konštrukcie sa navrhuje zateplenie objektu na všetkých obvodových stenách kontaktným zatepľovacím systémom s hrúbkou izolantu 180 mm dosky z minerálnej vlny Nobasil FKD S. V časti sokla navrhujem murivo zatepliť zatepľovacím systémom s hrúbkou izolantu 100 mm doskami z extrudovaného polystyrénu do výšky 600 mm nad terén,zvyšných 600 mm doskami z minerálnej vlny Nobasil FKD S. Vzhľadom na umiestnenie objektuje požadovaná zvýšená mechanická
odolnosť zatepľovacieho systému ktorý musí spĺňať požiadavky kategórie I/60J. Zatepľovací systém musí byť v celej ploche mechanicky odolný, s armovacou vrstvou z organickej hmoty. Armovacia vrstva so sieťovinou nesmie pri 2% natiahmutí vykazovať žiadne trhliny. Povrchová úprava bude prevedená organickou omietkou obsahujúcou vlákna zabraňujúcimi mikrotrhlinám a s konzervačným prostriedkom proti riasam a plesniam obsiahnutým
v kapsuliach, ktorý sa postupne uvolňuje, ekvivalentná hrúbka vzduchovej vrstvy omietky musí byť vzhľadom k zaistenie paropriepustnosti Sd=0,18-0,19m ( EN ISO 7783-2).
Dodatočné zateplenie podlahy podkrovia je navrhnuté minerálnou vlnou Nobasil FKD S, hr. 2x120 mm. Na zateplení bude urobený obslužný chodník z OSB dosiek slúžiaci na údržbu komínov. Odvod dažďovej vody zo strechy je riešený vonkajším zvodovým potrubím. Osadené budú nové vonkajšie parapetné dosky. Vymenené budú všetky okná a vstupné dvere do materskej školy v plnom rozsahu. Nové okná budú plastové, presklenné izolačným trojsklom s oceľovou mrežou v suteréne. Nové dvere hliníkové s plastovou úpravou presklenné izolačným trojsklom. Pri osadení okien a dverí budú použité APU lišty. Okolo celej stavby bude urobený nový okapový chodník a bude dobudovaný
bezbariérový vstup v rámci projektu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 281 254,02 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 70
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1.Predložený položkovitý rozpočet musí obsahovať jednotkové ceny a ceny celkom zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti
týkajúce sa osobného postavenia § 32 zákona:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
III.1.1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku III.1.1.1 nasledovne:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
III.1.1.3 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku III.1.1.1 v súlade s § 152
zákona. Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali.
Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO.
Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača je obligatórnou podmienkou zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Predmetnou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma
schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v § 33 ods. 2 ZVO.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.2 tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky dokument predloží aj za túto osobu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží písomné vyjadrenie banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie,
resp. iný ekvivalentný doklad.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Technickú a odbornú
spôsobilosť uchádzač preukáže nasledovnými dokumentmi:
a) §34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia
verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený
potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Zoznamom realizovaných stavieb uchádzač preukáže, že má skúsenosti z realizovaním rovnakých alebo podobných zákaziek.
b) § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Údajmi o prípadnom zapojení poddodávateľov uchádzač
preukazuje vlastné kapacitné možnosti a schopnosť koordinovať viacero subjektov počas realizácie zákazky.
c) § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač
použije pri plnení zmluvy,
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Uchádzač preukazuje schopnosť realizovať predmet obstarávania v súlade s platnými environmentálnymi normami.
d) § 35 uvedením opatrení manažérstva kvality, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy ,
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Uchádzač preukazuje schopnosť realizovať predmet obstarávania v súlade s platnými normami manažérstva kvality .
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.3 tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky dokument predloží aj za túto osobu
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K písm. a) Zoznamom uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich
päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzači preukážu realizáciu aspoň jednej stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom hodnota zmluvy je minimálne rovná predpokladanej hodnote zákazky (281 254,02 Eur bez DPH) alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň odoslania ponuky verejnému obstarávateľovi. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
K písm. b) Uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť
subdodávateľom. Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 Zákona žiada od uchádzačov, aby v ponuke uviedli:
-podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok,
-navrhovaný subdodávateľ spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a oprávnenie dodávať tovar,
uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky , ktorý má subdodávateľ plniť ( výpisom z obchodného, živnostenského alebo iného registra)
K písm. c) Predložením platného certifikátu, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a
používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 alebo ekvivalentom v oblasti vykonávania inžinierskych, priemyselných, dopravných bytových a občianskych stavieb,
K písm. d) Predložením platného certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže
zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 alebo ekvivalent v oblasti vykonávania
inžinierskych, priemyselných, dopravných bytových a občianskych stavieb.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Technické požiadavky nemajú za cieľ odvolávať sa na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ,
krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, aby tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo k vylúčeniu určitých
uchádzačov, ale sú uvedené len preto, aby bolo možné opísať predmet zákazky dostatočne presne a zrozumiteľne. Pri všetkých takýchto odkazoch platí, že uchádzač môže ponúknuť použitie i iných, kvalitatívne a technicky rovnakých
riešení s kvalitatívne rovnakými alebo lepšími parametrami.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 31.05.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.05.2017 11:00
Miesto: sídlo verejného obstarávateľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponuky Ostatné je neverejné. Otvárania časti ponúk "Kritériá" sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi písomne poverení zástupcovia uchádzačov, ktorých ponuka nebola po vyhodnotení časti Ostatné vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
VI.3.1. Verejný obstarávateľ vykonáva verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného
obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Registrovaní uchádzači v systéme EVOSERVIS použijú svoj prístupový kód. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie.
VI.3.2 Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným
obstarávateľom tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch na predmet zákazky. Ponuka sa predkladá elektronicky v systéme EVOSERVIS rozdelená na dve osobitné oddelené časti: osobitná časť označená OSTATNÉ, kde uchádzači vkladajú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti a ďalšie doklady v zmysle súťažných podkladov a osobitná časť označená KRITÉRIA, ktorá bude obsahovať ponuku cenový návrh uchádzača a ďalšie doklady v zmysle súťažných podkladov.
VI.3.3 Ďalšie požiadavky a pokyny potrebné na vypracovanie ponuky sú uverejnené v Súťažných podkladoch a iných dokumentoch zverejnených v Profile verejného obstarávateľa (ďalej len Profil) na portáli Úradu pre verejné
obstarávanie, ďalšie úkony spojené s prípravou a predkladaním ponuky už musí vykonávať
prostredníctvom systému EVOSERVIS.
VI.3.4 Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úradu
(www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na:http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-
_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument vlastnoručne podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
VI.3.5 Verejný obstarávateľ stanovuje v tomto postupe zadávania zákazky komunikáciu v slovenskom, príp. českom jazyku. Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku.
VI.3.6 V prípade skupiny dodávateľov všetci členovia skupiny predložia vystavenú plnú moc pre jedného z členov
skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
VI.3.6 Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzatvorená v lehote viazanosti ponúk.
VI.3.7 Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 5.000,- EUR. Bližšie informácie ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3.8 Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.04.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité