II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Obstaranie technológií do potravinárskej výroby
II.1.2)
Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie zariadení do potravinárskej výroby, ktoré sú rozdelené do 2 častí, logických celkov:
1. Stredisko pečenia a chladenia 3D koláčikov
2. Stredisko balenia a kontroly výrobkov
Technická špecifikácia jednotlivých predmetov zákazky je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 244 678,67
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
Maximálny počet častí, ktoré môžu byť pridelené jednému uchádzačovi:
Nie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prideliť zákazky kombináciou týchto častí alebo skupín častí:
Nie
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Stredisko pečenia a chladenia 3D koláčikov
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Komárno
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky (časť 1) je dodanie zariadení do potravinárskej výroby pod názvom Stredisko pečenia a chladenia 3D koláčikov. Táto časť, logický celok zahŕňa nasledovné zariadenia:
Stroj na pečenie 3D koláčikov Funcake - 1 ks
Mixér - 2ks
Zmiešavač vody - 1ks
Chladiaci tunel - 1ks
Pracovný stôl - 1ks
Technická špecifikácia jednotlivých zariadení je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 117 530,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP Výskum a inovácie, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania sú 4 mesiace. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Stredisko balenia a kontroly výrobkov
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Komárno
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky (časť 2) je dodanie zariadení do potravinárskej výroby pod názvom Stredisko balenia a kontroly výrobkov. Táto časť, logický celok zahŕňa nasledovné zariadenia:
Stroj na pečenie 3D koláčikov Funcake - 1 ks
Mixér - 2ks
Zmiešavač vody - 1ks
Chladiaci tunel - 1ks
Pracovný stôl - 1ks
Technická špecifikácia jednotlivých zariadení je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 127 148,67
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP Výskum a inovácie, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania sú 4 mesiace. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy.