Oznámenie 6569 - MSS

Obsah

6569 - MSS
Vestník č. 90/2017 - 08.05.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Profant
Telefón: +421 335315264
Fax: +421 248262910
Email: profant.peter@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Opravy a údržba žeriavov, elektrických kladkostrojov a regálových zakladačov
Referenčné číslo: 58/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
50710000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú :
1.časť - plánované opravy, údržba žeriavov, elektrických kladkostrojov a regálových zakladačov, ktoré pozostávajú z :
- Plánovaných bežných opráv žeriavov, kladkostrojov a regálových zakladačov podľa technologických postupov,
- Rektifikácie žeriavových dráh.
2.časť - neplánované opravy, údržba žeriavov, elektrických kladkostrojov a regálových zakladačov a dodávky ND, ktoré pozostávajú z :
- Obnovy náterov žeriavov, elektrických kladkostrojov a regálových zakladačov výstražné značenie a ostatné plochy,
- Dodávky materiálu a náhradných dielov potrebných pre vykonanie údržby alebo opráv,
- Neplánovaných (korektívnych) opráv,
- Rektifikácie žeriavových dráh.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 380 437,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Plánované opravy a údržba žeriavov, elektrických kladkostrojov a regálových zakladačov
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50710000-5
50530000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
JAVYS, a.s., na pracoviskách Jaslovské Bohunice (NUTS kód SK021), Výrobňa VBK Trnava (NUTS kód SK021), RÚ RAO a FS KRAO Mochovce (NUTS kód SK023)
II.2.4) Opis obstarávania:
Plánované opravy, údržba žeriavov, elektrických kladkostrojov a regálových zakladačov, ktoré pozostávajú z :
- Plánovaných bežných opráv žeriavov, kladkostrojov a regálových zakladačov podľa technologických postupov,
- Rektifikácie žeriavových dráh. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 303 140,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Predmet zákazky bude sčasti financovaný z prostriedkov Národného jadrového fondu (79,32 %) a sčasti z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 12 000,- EUR
Časť: 2
II.2.1) Názov
Neplánované opravy a údržba žeriavov, elektrických kladkostrojov a regálových zakladačov a dodávky ND
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50710000-5
50530000-9
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
JAVYS, a.s., na pracoviskách Jaslovské Bohunice (NUTS kód SK021), Výrobňa VBK Trnava (NUTS kód SK021), RÚ RAO a FS KRAO Mochovce (NUTS kód SK023)
II.2.4) Opis obstarávania:
Neplánované opravy, údržba žeriavov, elektrických kladkostrojov a regálových zakladačov a dodávky ND, ktoré pozostávajú z :
- Obnovy náterov žeriavov, elektrických kladkostrojov a regálových zakladačov výstražné značenie a ostatné plochy,
- Dodávky materiálu a náhradných dielov potrebných pre vykonanie údržby alebo opráv,
- Neplánovaných (korektívnych) opráv,
- Rektifikácie žeriavových dráh. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 77 297,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Predmet zákazky bude sčasti financovaný z prostriedkov Národného jadrového fondu (79,32 %) a sčasti z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 3 000,- EUR
Ďalšie informácie sú uvedené v bode VI.3) písm. j) tohto oznámenia.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre obe časti:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením najskôr elektronickej formy dokladov a následne uchádzači na prvom až treťom miestne v poradí budú požiadaní o predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie
splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona a predloží len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname
vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež
Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile verejného obstarávateľa.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Pre obe časti:
1.údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy v rozsahu :
a) revízny technik: odborná spôsobilosť podľa § 16 ods. 1 osvedčenie na vykonávanie činností v min. rozsahu Aa, Ae, Ba podľa časti II, prílohy č. 1 Vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009
b) osoba na opravu: odborná spôsobilosť podľa § 18 ods. 2 vyhlášky č. 508/2009 osvedčenie na opravu, rekonštrukcia a montáž vyhradeného technického zariadenia v min. rozsahu Aa, Ae, Ba podľa časti II, prílohy č. 1 vyhlášky č. 508/2009 alebo ekvivalent,
c) samostatný elektrotechnik: odborná spôsobilosť osvedčenie na vykonávanie činnosti podľa § 22 vyhlášky č. 508/2009 osobou oprávnenou na výchovu a vzdelávanie v rozsahu činnosti vykonávanej na technickom zariadení elektrickom vrátane bleskozvodu do 1000 V, podľa prílohy č. 11 vyhlášky č. 508/2009 alebo ekvivalent,
d) revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického: odborná spôsobilosť osvedčenie na výkon činností podľa § 24 vydané osobou oprávnenou na výchovu a vzdelávanie - v rozsahu činnosti vykonávanej na technickom zariadení elektrickom v objekte triedy A - objekt bez nebezpečenstva výbuchu, skupina E2 technické zariadenie s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodu podľa prílohy č. 11 vyhlášky č. 508/2009 alebo ekvivalent.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Požiadavky sú nevyhnutné pre možnosť výkonu predmetu zákazky.
2.kontrolou technickej spôsobilosti a to predložením platného oprávnenia, preukazu alebo osvedčenia na činnosť podľa § 15 resp. 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (podľa toho či je budúci Poskytovateľ právnická osoba, ktorá je zamestnávateľom alebo fyzická osoba, ktorá je zamestnávateľom alebo fyzická osoba, ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom) vydané oprávnenou právnickou osobou v minimálnom rozsahu opráv vyhradeného technického zariadenia zdvíhacieho v rozsahu bodu A. písm. a) a bodu B. písm. a) a bodu A. písm. e) podľa časti II., prílohy č. 1 vyhlášky č. 508/2009 alebo ekvivalentný doklad.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Potrebné pre plnenie predmetu zákazky.
3.Uchádzač je povinný spĺňať požiadavky noriem na systém manažérstva kvality ISO 9001 v rozsahu aspoň jednej z činností relevantných pre plnenie predmetu zákazky, čo preukazuje certifikátom Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v súlade s predpismi v oblasti kvality, čoho preukázaním bude aj predloženie daného dokladu.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Podrobnosti podmienok účasti sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podmienky účasti.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: V zmysle bodu III.1.3) tohto oznámenia.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Pri prácach vykonávaných v kontrolovanom pásme si Objednávateľ vyhradzuje právo na poskytnutie osobných ochranných prac. prostriedkov.
2.Poskytovateľ predkladá Objednávateľovi zoznam subdodávateľov.
3.Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby certifikáty, oprávnenia a/alebo odborné osvedčenia o spôsobilosti osôb boli platné.
4.Poskytovateľ predkladá Objednávateľovi zoznam pracovníkov (zamestnanec alebo tretia osoba, s ktorou má zmluvný vzťah), mená a ich odbornú kvalifikáciu v rozsahu bodov a) až d).
5.Poskytovateľ predkladá Objednávateľovi oprávnenia a osvedčenia o odbornej spôsobilosti.
6.Poskytovateľ je povinný spĺňať požiadavky noriem na systém manažérstva kvality ISO 9001 v rozsahu aspoň jednej z činností relevantných pre plnenie predmetu Zmluvy, čo preukazuje certifikátom príslušného systému manažérstva.
Podrobnosti uvedených podmienok vykonania zákazky sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podmienky vykonania zákazky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 082-158504
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 08.06.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.06.2017 10:00
Miesto: Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Ďalšie podrobnosti otvárania ponúk sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podrobnosti otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Pre každú časť platí, že uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese:
https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_5001_20170427.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView a v Profile verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile verejného
obstarávateľa.
f) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na
predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy.
h) Všade, kde je uvedené "verejný obstarávateľ" sa má na mysli "osoba podľa §8".
i) Informácia k bodu IV.2.4) tohto oznámenia: Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
j) Informácia k bodu II.2.7) tohto oznámenia pre 2. časť zákazky: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a trvá odo dňa nadobudnutia účinnosti do 36 mesiacov, alebo do vyčerpania zmluvnej Ceny. V prípade, ak dôjde pred uplynutím dohodnutej doby trvania Zmluvy k vyčerpaniu zmluvnej ceny tejto Zmluvy, Zmluva skončí uplynutím posledného dňa v mesiaci, v ktorom bola vyčerpaná suma.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.05.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité